Positiivinen yllätys nettikaupaksi
Ihan pakko vähän kehaista, kun satuin löytämään tälläisen pienen netti-puodin, josta tein ihania löytöjä pikku-neidilleni :)
www.vauhtivarvas.com
On muutunut täysin siitä, mitä joskus vielä oli, nyt " pelaa ihan ammattilais-sarjassa"
Kati
Kommentit (23)
Vastaanpa minäkin, koska viime pinossa kritisoin. Edelleen huonot kuvat (kuten muutkin mainitsivat). Vaatteet epämääräisiä/epäsiistejä. En ostaisi kai muutenkaan tuollaisia, mutta en varsinkaan, kun ei mitään tietoa alkuperästä, esim. merkkiä. Disneyn vaatteita voi valmistaa myös niin monenlaatuisina.
Fashionkids paremman näköinen, onkohan vasta aloittanut, kun valikoima huono. Kalliin näköisiä nuo mallikappaleet.
On vähän spammauksen makua noissa Katyahin viesteissä...
Katselkaapa huviksenne joskus vaunuketjuja. Siellä ihan selvästi samat nimimerkit kehuvat kuukaudesta toiseen esim. Emmaljungaa. Joka kerran muistetaan mainita samat ominaisuudet jne. Haiskahtaa pahasti kauppiaiden touhuilta. Eräässä keskisuomailessa vaunukaupassa kerran kauppias itse näytti kirjoituksiaan kaksplussan palstalla! Täällä ainakin yksi nimimerkki spämmää joka väliin Panther Junioria, aikaisemmin myös Haberkornia. Kas kummaa, molempia maahatuo sama firma! Että kyllä sitä osaavat muutkin kun vaan jotkut yksittäiset pikkukauppiaat.
Tilasin vaatteita ja vaatteet olivat hyvänlaatuisia ja hintaisia, ja tilaan jatkossakin.Jos joku ei tykkää, ei voi mitään. En minäkään ymmärrä kun huutonetissä joku mainostaa myyvänsä H&M:n vaatteita merkkituotteina!
Ihmetyttää vähän tämä tälläinen ilkeämielinen " haukkuminen" täällä. Minusta jokainen on tervetullut yrittämään niillä resurseilla, joita pystyy käyttämään. Varmasti monikaan näistä " pikkupuotien" pitäjistä ei ole mitään ammattilaisia, vaan esim. kotiäitejä tai työssäkäyviä ihmisiä, jotka yrittävät muun työnsä/touhunsa ohella. Eivät he ole mitään Anttiloita tai Elloksia...
Jos löydät jotakin mistä pidät, niin miksi et ostaisi? Tälläinen pieni yrittäjä varmaan ilahtuu joka ostoksesta. Jos taas et pidä, et osta, mutta miksi " haukut" lyttyyn jonkin sivun tai kuvan perusteella? Eihän siitä voi olla sinulle mitään haittaa, etkä sinä ole se kärsivä osapuoli.
Joku meistä rakastaa HM:ää, joku meistä vihaa HM:ää, se ei heilauta kuitenkaan tätä suurta ketjua mihinkään, mutta jos pientä yrittäjää kovasti panetellaan asiaan perehtymättä, voi se olla hänelle iso menetys.
Minun puolestani saa " spämmätä" tällä tavoin, ketä se haittaa, koska lukeminen ei ole pakollista, eikä sivuille tarvitse mennä ja varsinkaan ei tarvitse ostaa, jos niin ärsyttää. Mutta tälläiselle " pikkupuodille" taas nykyajan versio viidakkorummusta voi olla kultaakin kalliimpi.
Itse pätkätöitä tekevänä pikkuisten äitinä haaveilen aina siitä omasta " vihreämmästä" oksastani ja ihailen niitä, jotka uskaltavat yrittää!
Tsemppiä tälle vauhtivarpaalle ja kaikille muillekin rohkeille, jotka uskaltavat!
Perässä tullaan ehkä joskus ja toivottavasti minuakin silloin joku kannustaa...
Vielä sen tahtoo tämä täti-tuima sanoa, että erityisen ilkeää minusta on laittaa tänne oikein linkki, että katsokaa nyt kaikki miten huono kuva... Kuten tuolla yllä tehtiin.
Että moittiminen on reilua oikein kuvien kera? Mutta kehua ei siis saisi...?!
Vähän positiivisuutta meille kaikille toivoisin :)
Nooooh, hyvät uutisethan kerrotaan seitsemälle ja huonot kahdellekytäviidelle ;) Suomalaisille on ominaista tää huonojen puolien löytäminen, mutta onhan täälä kehuttukin kovasti.
Ja yrittäjänä pitäis nimenomaan ottaa huomioon nää huonot palautteet, osaa sitten korjata asian parempaan päin, jos haluaa. Juurikin tästä yhdestä kuvasta, en minäkään ostaisi kuvan perusteella tuotetta, mutta toivottavasti näistä teksteistä joku menee kyseisen yrittäjän korvaan, ja hän ottaa opikseen.
Mutta pelkkien kuvien perusteella ei voi jotain nettikauppaa täysin tyrmätä tai arvostella. Olen itse tilannut tällä viikolla ensimmäisen kerran vauhtivarpaasta. Palvelu oli sujuvaa ja tilaus tuli perille huippunopeasti (maksua seuraavana päivänä). Myönnettäköön, että jossain kuvissa voisi olla parantamisen varaa mutta palvelu ainakin pelaa ja tilaamani tuotteet olivat siisteissä alkuperäisissä pakkauksissaan. Eli itse olin vauhtivarpaaseen tyytyväinen. =) Myös söpövauvasta on hyviä kokemuksia.
Kyllä jokaisen yrittäjän pitäisi tietää, että kaikenlainen kritiikki (vaikka vähän karkeakin) on arvokasta palautetta, jonka avulla sitä omaa liiketoimintaansa voi kehittää. Ulkopuolisesta tälläkin sivuilla annettu palaute voi tietysti tuntua " ilkeämiseltä haukkumiselta" , mutta yrittäjänä toimivan ei kyllä pitäisi siihen näin suhtautua. Jos näin on, niin olisi ehkä parasta lukaista vaikka joku markkinoinnin perusteos. Tietysti olisi hyvä, että palaute esitettäisiin suoraan nettikaupan pitäjälle.
Mielestäni kyseisen nettibutiikin pitäjä on kyllä kokoajan parantanut sivujensa ilmettä. Itseäni ei valikoima miellytä, mutta toivottavasti tämän kaupan löytävät sellaiset, jota miellyttää. Kivahan se on kaikinpuolin, että tarjonta netissä lisääntyy!
Kiitos kaikille palautetta antaneille. Itse käyn lukaisemassa aina välillä tuota erityislasten palstaa(kun itsellä sellaisia on 2 kpl) ja huomasin että " putiikistani" on käyty täällä keskustelua - niin puolesta ja vastaan. Olen tosin huomannut aiemminkin keskusteluja -ja kyllä oikeassa olette siinä että kaikki palaute on tärkeää, itse kun ei aina näe kaikkia asioita ja niille sokeutuu. Olen pyrkinyt ottamaan palautteista opikseni sillä vastahan olen aloittanut liiketoimintani ja paljon on vielä opittavaa. Kotisivut on pistetty uusiksi ja se missä on parantamisen varaa on se mitä olette jo monet sanoneetkin elikkä kuvat. Minulla on aivan järjettömän huono kamera jolla ei saa kunnon kuvia mutta uusi on tilattu ja kuvat menevät ainakin huonojen kohdalta uusiksi - eikä uusia huonoja enää tule, sen lupaan! Minulle saa antaa palautetta, ihan sivujeni kauttakin sillä tahdon sivuistani mahdollisimman hyvät ja toimivat koska tarkoitukseni on tehdä tätä työtä myös jatkossakin!!! Jos lisäksi on sellaista esim. tuotteita joita olette etsineet kaikkialta mutta ette ole löytäneet voi toivoa josko niitä tulisi, pistän mielelläni korvan taakse tällaisia ehdotuksia ja toteutan niitä parhaani mukaan! Kiitos teidän palautteiden joita tuli joskus aiemmin sain korjattua sivuilta kirjoitusvirheet ja seuraavaksi käyn siis kuvien kimppuun! Tervetuloa putiikkiin, Satu ja Vauhtivarvas
täältä: http://www.sopovauva.fi
Tuota Nittaa kävin kurkkaamassa ja ei ollut vaatetta paljon.. esim. kokoa 80-86cm.
Tuo Nitta olikin uusi tuttavuus, olenkin jo kaipaillut uusia nettikauppoja, kun kaikki vanhat on jo käyty läpi.
Itse olen tuolta huuto netistä bongannut viime vuonna nitan vaatteet ja just tällä viikolla on hän aukaissut tai saanut valmiiksi tämän netti kaupan.Itse pidän näistä vaatteista paljon vaikka ovat aikalailla samoja kuin kaikki jotka myy netin kautta kun tilaavat samoista paikoista,mutta silti ihan ehdoton suosikki minullakin ja nyt helposti pääsee suoraan ostamaan kun ei tarvitse ensin huutiksessa miettiä että voittaako vai ei se mieluinen vaate.Varmasti tulee lisää ja paljon vaatetta lisää tuohonkin putiikkin sillä tuossa ei ollut juurikaan mitään siitä mitä hänellä on myynnissä.
Siis olenko ihan liian kranttu näiden nettikauppojen suhteen, mutta tuo Vauhtivarvashan on ihan kaamea. Ei ole edes vaivauduttu vaatteita silittämään kuvausta varten. Apua, mitä asiakkaiden aliarviointia. Ei tulisi mieleenikään tilata tuolta mitään.
Minusta hienot sivut on esimerkiksi
www.riiminka.com
Kiinnittäkääpä huomiota valokuviin. Ne ovat hienoja.
www.sispoint.com. Löytyy muutakin kuin lastenvaatteita. Saa tilattua Mikko Mallikas -vaatteita, joita olen itse ainakin etsinyt. :)
sispoint oli kyllä upee! Aiemmin olen eksynyt niiden sivuille, mutta vasta nyt huomasin, että se on suomalainen kauppa.
Disneyn vaatteita näyttäisi olevan, muut kyllä aikas hinnakkaita.
olen vieraillut tuolla kaupassa usein ihastelemassa mitä kaikkea siellä on myynniissä, mutta tyhmänä aina olettanut sen olevan ruotsalainen kauppa. Kiitos Johann@, että sanoit " ääneen" että se onkin suomalainen kauppa, nyt voinkin katsoa ihan uudella silmällä, mitä sieltä voisi tilata.
Hyvä kerätä yhteen viestiketjuun kaikki suomalaiset verkkokaupat. Tässä yksi, puuleluja: www.pikkupuu.com.