Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko mitenkään saada rahojani enää takaisin?

Vierailija
21.08.2020 |

Ostin ruotsalaisen firman verkkokaupasta tuotteita neljällä eurolla. Firma on todella kunnollinen ja arvostettu, eli ei mikään filunkifirma. Kassalla hintaan lisättiin 1,50 e postikulut, mistä päättelin että firmalla on edustus Suomessa ja tuotteet lähetetään Suomesta. Noh, maksoin luottokortilla ja maksu meni läpi mutta paluu takaisin verkkokauppaan ei onnistunut. Sain kuitenkin tilausvahvistuksen, jossa hintaan oli lisätty 19 euron rahti!! Mistään tällaisesta ei ollut puhetta verkkokaupassa ennen maksamista. Siellä oli myös valittuna lomakkeessa Finland, joten en yrittänyt ikään kuin ruotsalaisena tehdä ostoksia. Laitoin meiliä firmaan ja ystävällisesti pyysin perumaan kaupan koska saan noi samat jutut Suomesta 6 eurolla postikuluineen eikä 19 euron rahtia mainittu missään. Sain firmasta tänään tylyn meilin jossa luki vain "tilaustasi käsitellään" englanniksi (lähetin viestin englanniksi) eikä mitään muuta, ei tervehdystä jne. Sen jälkeen ei ole mitään kuulunut. Mitä nyt sitten kannattaisi tehdä?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan