Minulla on huono itsetunto ja naiset eivät halua olla tekemisissä kanssani.
Mulla on huono itsetunto, eli siis suomeksi ketään nainen ei välitä minusta. Tai pidä minua edes puhumisen arvoisena. Mikä on outoa koska suurimmalla osalla naisista joita olen tavannut on huono itsetunto ja heitä silti kohdellaan kuin ihmistä. Aika epäreilua minun mielestä. Haluaisin että olisi edes yksi nainen kaverina, mutta se on kuin sinua ei pidettäisi edes ihmisenä jos sinulla on huono itsetunto naisten keskuudessa. He eivät halua olla missään tekemisissä sinun kanssasi. En ole myöskään ruma ihminen tai jotenkin muuten päästä vialla vain huono itsetunto ainoastaan enkä ole päässyt siitä eroon. Voisiko joku nainen selittää että miksi ainoastaan välitätte/keskustelette miesten kanssa jotka omaavat hyvän itsetunnon? Huono itsetunto ei ole kenenkään omaa syytä vaan elämässä johtaneet vastoinkäymiset/tapaturmat ovat johtaneet huonoon itsetuntoon ihmisellä, muilla on käynyt vain hyvä tuuri elämässä. Voisitteko siis ystävällisesti selittää että miksi teidän mielestä pitää olla hyvä itsetunto, että on minkään arvoinen teidän silmissämme. Vaikuttaa hieman epäreilulta minusta varsinkin kuin niin moni teistä kärsii samasta ongelmasta. Kiitos vastauksesta.
Kommentit (2)
Mulla on naisena kauhean huono itsetunto ja pelkään siksi menettäväni tuoreen rakkauteni. Tai tunnen kyllä itseni tosi hyvin, mutta itseluottamukseni on silti todella alhainen. Koen huonommuutta joka asiassa ja häpeän itseäni. Minua kuritettiin fyysisesti ja henkisesti lapsena. Olin myös pitkässä suhteessa, jossa oli sekä henkistä että fyysistä väkivaltaa.
Odotappa kun niille naisille tulee ikää..