Onko teidänkin lasten suosikkeja nakit ja ranskanperunat?
Nakit leikkaan saksilla että tulee hauskan näköisiksi pistän ranskisten kanssa uuniin. Tarjoan ketsupin ja majoneesin kanssa ja mukana salaatti.
Kommentit (371)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on tyhmiä vanhempia!!! Prosessoitua ruokaa lapsille ja vielä kerskutaan sillä! Tälläistä ruokaa voisin antaa lapsilleni vaan kerran viikossa la illalla höttöruokana- en muuten missään nimessä! Annan lapsilleni terveellista ja aitoa kotiruokaa, jonka teen alusta loppuun itse aitoista aineksista!
No joku kerran viikossa mekin sitä syödään, kuten varmaan suurin osa ketjusta, kaikki ei vaan jaksa tehdä pyhyydestään yhtä suurta numeroo. Tunnetko ihmisiä?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole koskaan ollut.
Kuopuksen herkkua taaperona (ja edelleen, nyt 18v) on graavilohi ja ravut (ei katka-).
5v lapsenlapsen herkkua pienestä pitäen voimakkaat juustot ja chorizomakkara.
Kumpikin rakastaa chilipitoisia ruokia
Melko suolaisia herkkuja taaperolle ja pikkulapselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tod!
Suosikki on perunamuussi ja jauhelihakastike tai vaihtoehtoisesti kanttarellikastike. Salaatissa saa olla salaattia, luumutomaatteja, kurkkua. Raejuustoa ja vettä. Ranut on kuulemma pahoja mutta nakit menee jos ei mitään muuta ole.Kantarelli kirjoitetaan yhdellä teellä.
Ai näinkö? "Kanteearelli"?
Ei. Tykkäävät nk. oikeasta ruuasta.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei ole, syövät monipuolisesti.
Syön minäkin monipuolisesti ja terveellisesti mutta silti lempiruokani on makkaraperunat lähigrilliltä.
Kyllä meidän lapset noitakin joskus söi (ovat nyt jo aikuisia), mutta lemppariruokia oli kalaruuat, varsinkin savukala uusien perunoiden ja sipuli-voisulan kanssa. Itsetehty pizza oli myös suosiossa, samoin vuohenjuustobroileri, lasagne, moussaka ja kasvissosekeitto. Ravintolassa tilasivat useimmiten lehtipihvin ja ranskikset.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on tyhmiä vanhempia!!! Prosessoitua ruokaa lapsille ja vielä kerskutaan sillä! Tälläistä ruokaa voisin antaa lapsilleni vaan kerran viikossa la illalla höttöruokana- en muuten missään nimessä! Annan lapsilleni terveellista ja aitoa kotiruokaa, jonka teen alusta loppuun itse aitoista aineksista!
Tämä. Tappakaa itsenne jos haluatte mutta millä perusteella katsotte oikeudeksenne lyhentää lastenne elämää? Olisitte jättäneet tekemättä jos ette osaa kasvattaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Tappakaa itsenne jos haluatte mutta millä perusteella katsotte oikeudeksenne lyhentää lastenne elämää? Olisitte jättäneet tekemättä jos ette osaa kasvattaa.
Vaarallisempi se mustavalkoisen terveysfasismin aiheuttama syömishäiriö on kuin nakit ja ranet silloin tällöin.
Vierailija kirjoitti:
Olisit nyt laittanut edes yhden (1) esimerkin niistä alusta loppuun asti aitoista aineksista tekemistäsi ruokalajeista ja myös lyhyen kuvauksen siitä, miten sen valmistat.
Kovin moni nimittäin väittää tekevänsä kaiken alusta asti itse, mutta sitten selviää, että esim. juurekset ja kokoliha ostetaankin kaupasta!
Ei ole ikinä ollut. Kun käytiin raflassa, toinen tilasi escargotes à lá roquefort ja toinen Caesar-salaatin. Iät 3 ja 5. Henkilökunta kurkki oviaukosta muikein ilmein; lapset söivät haarukalla ja veitsellä ja toinen kieli keskellä suuta etanapihdeillä.
Se on vähän sivistyksestä kiinni, miten käyttäytyy ja mitä syö.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ikinä ollut. Kun käytiin raflassa, toinen tilasi escargotes à lá roquefort ja toinen Caesar-salaatin. Iät 3 ja 5. Henkilökunta kurkki oviaukosta muikein ilmein; lapset söivät haarukalla ja veitsellä ja toinen kieli keskellä suuta etanapihdeillä.
Se on vähän sivistyksestä kiinni, miten käyttäytyy ja mitä syö.
Oliko rankka herätys kelloon näin lomien jälkeisenä aamuna?
Minun lempiruoka lapsena oli paahdettu ruisleipä, jonka päälle levitettiin voita, paistettu kananmuna ja pari paistettua kalapuikkoa. Isän kanssa syötiin usein tuota kun äiti oli iltavuorossa. Sitten taas jos isä oli työmatkalla niin äidin kanssa syötiin saarioisten maksalaatikkoa, se oli kanssa herkkujen herkkua. Sitten kun on omia lapsia niin meinaan kyllä esitellä nämä ruuat heille.
Vierailija kirjoitti:
Sairasta ja vaarallista einespaskaa tommoset. Lapsista tulee vioittuneita yksilöitä ja pimeältä kujalta ruumiinsyöjä käy heidän kimppuunsa ja imaisee kaikki lihat suihinsa peräaukon kautta. SSSSSSSLLLLUURRRRRRBBBBBBBBBBBHH!!!!!!!!!
Sä oot ihan pimee 😳
Poika aikoinaan opetteli isänsä kanssa kalastamaan, niin ongella, virvelillä, verkoilla ja muilla pyyntivehkeillä. Ja saaliinsa alkoi itse käsittelemään ja valmistamaan. Nyt 17 ja paistetut muikut ja etikkasilakat, suolaharri ja - taimen ja savuahvenet ovat mieliruokaa. Ei suunsanahalle makkaraa pistä. Aina ollut sillätavoin ronkeli, ettei mikään eines ole koskaan hänelle maistunut.
Meidän lapset tykkää ravuista ja alkoholittomasta kossusta.
Vierailija kirjoitti:
Poika aikoinaan opetteli isänsä kanssa kalastamaan, niin ongella, virvelillä, verkoilla ja muilla pyyntivehkeillä. Ja saaliinsa alkoi itse käsittelemään ja valmistamaan. Nyt 17 ja paistetut muikut ja etikkasilakat, suolaharri ja - taimen ja savuahvenet ovat mieliruokaa. Ei suunsanahalle makkaraa pistä. Aina ollut sillätavoin ronkeli, ettei mikään eines ole koskaan hänelle maistunut.
Eli tissin jälkeen suoraan savusilakka huuleen?
Vierailija kirjoitti:
Meidän lapset tykkää ravuista ja alkoholittomasta kossusta.
Siis vedestä?
Sushissa käytetty valkoinen, puhdistettu riisi ei sisällä suojaravintoaineita tai kuituja, ainoastaan hiilihydraatteja. Huonoa on myös mausteena käytetty soijasta, joka riippuen sisältää paljonkin suolaa.
Ranskalaisia rakastaa mutta nakit ei kelpaa. Nyt kesällä olisi voinut syödä joka päivä perunoita ja kalaa. Kaikki kala käy, mutta silli ja kuha suosikit. Syksyllä taas joku uusi lempiruoka, ehkä kasvispannukakku, sitä on ainakin aiemmin mennyt hyvin.