madeleine raskaana
Kommentit (23)
Katos vaan, totta se on. Onnea Madde!
Kiva juttu Maddelle ja hänen perheelle, mutta ei nyt kuitenkaan niiiiin tärkeä uutinen että iltasanomien mobiilisovellus lähettää "breaking news" -tyyliin ilmoituksen että Madeleine raskaana, lisää asiasta hetken kuluttua. Pöh, pitää poistaa koko appsi jos "tärkeät" uutiset on tota luokkaa.
milloin ne meni naimisiin? oliks se paksuna jo silloin?
8.6.2013 vihittiin ja laskettu aika maaliskuun alussa 2014 eli ei tainnut olla raskaana kun meni naimisiin.
Hääyönä tärpännyt, aika siistiä... Kuninkaallisillakin on seksielämä, toisin kuin mulla....
Mutta ex-heila Jonas ehti ensin, meni pari viikkoa sitten naimisiin ja uus morsmaikku oli hyvin selvästi raskaana.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2013 klo 10:40"]
Mutta ex-heila Jonas ehti ensin, meni pari viikkoa sitten naimisiin ja uus morsmaikku oli hyvin selvästi raskaana.
[/quote]
Tämähän jo uutisoitiin viime viikolla vai oliko nyt viikonloppuna että Jonaksen uusi vaimo on raskaana.
Ihanaa! Taidan olla Madden kanssa suht samoilla viikoilla :)
Toosi nopeaa, hääyönä natsannu vissiin. Kamalan aikasin ilmoittivat mun mielestä. Viikkoja 14 tai 15? Toivottavasti menee kaikki hyvin. Mä en uskalla omaani ilmoitella ku joskus 20 viikon kieppeillä. Vaikka silloin sen varmaan jo huomaakin. :)
Mitä käytännön merkitystä tällä uutisella on?
Ottavat varmaan vammaisenkin lapsen vastaan. Tuskin ovat ehtineet saada kromosomituloksia ja aborttiahan ei enää sitten tehdä kun koko maailma tietää raskaudesta. Vaikka eipä abortti varmaan sovikkaan sen Childhood-järjestön (missä Madeleine työskentelee) imagoon :).
No ei tuo yllätyksenä tullut, vai tuliko jollekin? Minun mielestä tuo madde on aika kauan vaikuttanut siltä, että kiire löytää mies ja perustaa perhe. Ja kun naimisiinkin meni niin ei se nyt yllätys ole että raskaana:)
[quote author="Vierailija" time="03.09.2013 klo 10:54"]
Mitä käytännön merkitystä tällä uutisella on?
[/quote]
Miksi kaikilla uutisilla pitäisi olla joku käytännön merkitys?
Toivottavasti on myös lopettanut röökaamisen.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2013 klo 10:52"]
Toosi nopeaa, hääyönä natsannu vissiin. Kamalan aikasin ilmoittivat mun mielestä. Viikkoja 14 tai 15? Toivottavasti menee kaikki hyvin. Mä en uskalla omaani ilmoitella ku joskus 20 viikon kieppeillä. Vaikka silloin sen varmaan jo huomaakin. :)
[/quote]
Ei mun mielestä mitenkään erityisen nopeaa, onhan aviopari O'Neill elänyt avoliitossa jo vuosia ennen tämän kesän häitä.
Kaikkea hyvää heille, niinkuin kaikille toivottua lasta odottaville pareille. New Yorkin finanssipiirit saavat uuden, toivottavasti ei liian hemmotellun, perintöprinsessan tai -prinssin.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2013 klo 11:19"]
[quote author="Vierailija" time="03.09.2013 klo 10:52"]
[/quote]
Ei mun mielestä mitenkään erityisen nopeaa, onhan aviopari O'Neill elänyt avoliitossa jo vuosia ennen tämän kesän häitä.
Kaikkea hyvää heille, niinkuin kaikille toivottua lasta odottaville pareille. New Yorkin finanssipiirit saavat uuden, toivottavasti ei liian hemmotellun, perintöprinsessan tai -prinssin.
[/quote]
Tarkoitin, että nopeasti tärppäsi, jos kerrasta nasahti. Meillä meni 9 kuukautta...
[quote author="Vierailija" time="03.09.2013 klo 11:11"]
Toivottavasti on myös lopettanut röökaamisen.
[/quote]
Äläs muuta sano. Omasta hääjuhlastaankin piti käydä tupakkatauolla. Yäk.
Lähde?