Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten alkaa perhepäivähoitajaksi?

Vierailija
03.09.2013 |

Itsellä yksi lapsi, ja voisin ottaa hoitoon lisäksi muutaman muunkin.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ihmiset, jotka tuomitsevat muita, ovat pelkojensa vankeja. On helppo sanoa, että "sulle en koskaan tois lasta hoitoon" silloin kun vieraat asiat pelottavat eikä niitä haluta käsitellä. Sen tähden maailmassa on näitä niin sanottuja "tuomittavia tekoja" joita sokeasti sukupolvesta toiseen paheksutaan. On helppo olla jotain mieltä sokeana muiden perässä, jotta vastuu asian miettimisestä aivan itse, voidaan siirtää muille.

Sä olet varmasti tosi hyvä lasten kanssa. Itse koen että moni päihteisiin sortuva on sisältä kovin herkkä ja aistii maailmaa herkemmin. Sellaiset ihmiset kiinnittävät huomiota herkästi toisen ihmisen tunnemaailmaan ja ovat näin läsnäolevia. Itse tahdon lapselleni hassuttelevan, heittäytyvän, ennakkoluulottoman, vilpittömän ja lämpimän hoitajan. Ihminen, joka tuomitsee muut, ei sovi mun lapsiani hoitamaan.

Toivon tsemppiä sinulle, ja toivottavasti ap pääset toteuttamaan vielä haaveitasi.

Vierailija
22/22 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä esiteltynä erilaisia tapoja, miten hoitaa lapsia: http://kaunispaiva.net/tienaakotona/hoitaisinko-toistenkin-lapsia/

Jos on perheen palkkaama yksityinen hoitaja (eli ei perhepäivähoitaja), ei perheet kysele sitä rikosrekisteriä.

Monet huumausainerikoksiin nuoruuden kokeiluissa lähteneet voi olla aikuisena ihan hyviä, tavallisia, lapsia rakastavia ihmisiä. Voisin antaa lapseni hoitoon sellaiselle joka on sen kokenut, siitä selvinnyt ja sen kautta tullut paremmaksi ihmiseksi. Ja päihdekokeilut on nykyään niin yleisiä, että todennäköisesti jonkun ylläolevan keskustelijankin lapsia päiväkodissa hoitaa joku huumeita joskus kokeillut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla