Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joe Biden vs. Donald Trump

Vierailija
21.08.2020 |

Toivotaan Joe Biden voittaa. Niin päästään siitä oranssista neandertalista eroon.

Kommentit (176)

Vierailija
81/176 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maikkarit ja Mari Karppinen taas "puolueettomana":    

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/joe-biden-vakuutti-ankytyksensa-teh…;  

Maikkarille ei valitettavasti voi lähettää palautetta nimettömänä, ja näinä aikoina ei tiedä, vaikka löytäisi nimensä joltain mustalta listalta, jos vastustaa vasemmistoa julkisesti.       

Mutta kannattajat eivät usko mielipidekyseslyihin.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mtv-tapasi-donald-trumpin-kannattaj…;

MTV tapasi Donald Trumpin kannattajia – "Näytämme Bidenin tukijoille, että mielipidekyselyihin ei pidä uskoa"   

Kuvituskuva antaa vähän ymmärtää, että kannattajia on vain kourallinen. Varmasti olisi löydetty laajempi kannattajajoukko jostain. Onko tämä Mtv:n virallinen kanta esittää asiat Trumpille negatiivisessa valossa?  Eipä tarvitse katsoa enää maikkarinkaan uutisia. 

Vierailija
82/176 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trump on parasta mitä maailmalle tapahtui.

Monihan ajattelee että hän on jumalan lähettämä suunnitelma, joka tarpeen tullessa astui väliin kun maailma muuttui tarpeeksi hulluksi.

Eikä se ajatus varmasti kovin kaukaa haettu edes ole lopulta, kun tietää Trumpin hyvätahtoisuuden ja halun tehdä hyvää alkaen sotien välttelyllä.

Ja näimmehän mitä eilen tapahtui:

"REPORTER: QAnon believes you are secretly saving the world from this cult of pedophiles and cannibals. Are you behind that?

TRUMP: Is that supposed to be a bad thing? We are actually. We are saving the world."

https://twitter.com/atrupar/status/1296208610234634240

Ei ole ihme, että tietyt tahot vihaavat Trumpia. Koska hän estää teidän peto harrastukset.

Mistä te olette saaneet päähänne että demokraatit on jotain pedofiilikannibaaleja? Tämähän on 100% propagandaa ja valetta.

Jooo, sinäkö et ole tietoinen tästä kaikesta?

Epstein dokumentit tehtiin vihdoin julkisiksi ja tulokset ovat karmistuttavat etenkin presidentille:

"That’s it. 

It’s over for Bill Clinton. 

Eye witness has him on pedophile island."

Linkataan tähän mennessä ainoa iso media joka on uutisoinut aiheesta:

https://www.newsweek.com/bill-clinton-went-jeffrey-epsteins-island-2-yo…

Ikävä kyllä silminnäkijä uhrin mukaan Donald Trump ei ole ikinä ollut Epstein saarella.

Jokainen voi myös itse lukea nämä dokumentit, ne on tehty julkisiksi kaikille. Eikä niistä näe mitään negatiivista Trumpille, mutta Demokraateille ja Clinton/Obama ihmisille kylläkin siinä on paljon pahaa.

Amerikan demokratialla ja Epsteinilla ei ole mitään tekemistä keskenään. Republikaanijohtajat ja pomothan siellä saarella kävi nuoria tyttöjä ja poikia raiskaamassa.

Lolita expressillä Epsteinin saarella olleet

Yhteensä yli 30 kertaa Bill ja Hillary Clinton

Barack Obama myös ollut. Luulivat tietysti ettei asia koskaan tulisi julkisuuteen.

Kiitos Trumpille, joka todennäköisesti on se henkilö joka lopetti Epsteinin yli 30 V. Kestäneen rikollisuuden, jolla oli Usan johtavien demokraattipoliitikkojen hyväksyntä ja suojelu.

Onko linkkiä tuohon yli 30 kertaa saarella ja obama kans väiteeseen???? 

Lolita Expressin lokikirjamerkintöjä on ollut netissä jo vuosia. Siellä on monien kuuluisuuksien nimiä kuten Kevin Spacey, Oprah Winfrey. Miten olet voinut välttyä siltä tiedolta, että pelkästään Bill Clinton on ollut mukana 26 tai 27 kertaa.

ELI ei ole linkkiä jota pyysin, niin minä sen tarkistinkin jo että valehtelet.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/176 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on joku saataná päässä ja minulle tulee tuosta saatanastá Hillary Clinton seksuaalisävyisesti mieleen. Minulla on päänsärkyä ja tuntuu että sen takia koska clintonit ovat ottaneet Jumalan vastaan lucyferisillä teoilla lolita express saarella saadakseen korruptoitunutta valtaa. Noita satanístisiá tekoja ollaan tehty epsteinin lolita express saarella vain sen takia jotta neandertháľ ihmisen elämästä saadaan puristettua kaiken mehun irti "vääristä teoista" tekopyhillä tavoilla joita kuningatar Elizabeth2 on kruunanut tekopyhästi.

Up.

Vierailija
84/176 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trumpin äänestäjät ovat köyhiä ja  kärsivät itse siitä että äänestävät Trumppia. Surullista sisäsiittoista ja typerää porukkaa, anteeksi että sanon tämän. Olkaa hyvä saa poistattaa. Viimeksi kun toin tämän esiin se poistatettiin nopeasti. 

Niin, muuten vain kaikki rikkaimmat ihmiset haluavat että Trumpin toinen kausi toteutuu.

Yhtenä esimerkkinä Shark Tank Kevin O'Leary.

No totta kai ne kaikkein rikkaimmat toivoo että Trump pääsee jatkoon kun heitä juuri republikaanit paapoo. Jenkkilä sa vaikka palaa raunioiksi kun vaan pörssikurssit on korkealla ja Bezos rikastuu miljardin päivässä.

Toivoo rikkaat ja toivoo köyhät, koska vastoin Suomen uutisointia, Trump myös köyhien asialla. Pyrkii saamaan töitä kaikille, niin jenkit arvostaa siellä ihan eri tavalla mahdollisuutta saada töitä, koska siellä ei ole Suomen sosiaaliturvaa. 

Vierailija
85/176 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesti noin 3 sekuntia ja QAnon-hihhulit, nuo Trumpin pikku fanipojat, löysivät tämän ketjun. 

Vierailija
86/176 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että Biden voittaa, sillä Trump on ihan pelle suorastaan.

Biden on todella iäkäs, ja on epäilty että hänellä olisi muistisairaus. Hänellä on kuitenkin varteenotettava varapresidentti, Kamala Harris, joka voi ottaa pestin haltuun jos herran muistisairaus pahenee. 

Vierailija
87/176 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin Trump paljastaa mikä se Obamagate on (muuta kuin kaikkien aikojen poliittinen rikos)? Ja milloin laittaa Hillaryn vankilaan?839

Ja omat verotietonsa, tosin joutuu varmaan suoraan vankilaan kun ne paljastuu, muutenhan ei niitä noin innokkaasti salailisi.

Vierailija
88/176 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on joku saataná päässä ja minulle tulee tuosta saatanastá Hillary Clinton seksuaalisävyisesti mieleen. Minulla on päänsärkyä ja tuntuu että sen takia koska clintonit ovat ottaneet Jumalan vastaan lucyferisillä teoilla lolita express saarella saadakseen korruptoitunutta valtaa. Noita satanístisiá tekoja ollaan tehty epsteinin lolita express saarella vain sen takia jotta neandertháľ ihmisen elämästä saadaan puristettua kaiken mehun irti "vääristä teoista" tekopyhillä tavoilla joita kuningatar Elizabeth2 on kruunanut tekopyhästi.

Up.

Oli muuten Michelle Obaman posket silinnyt selvästi, kun puhui telkkarissa Trumpia vastaan. Samoin Hillarylla välillä posket pingottaa kuin nuorella tytöllä, välillä ihan ryppyinen. Käyvätköhän samalla plastiikkakirurgilla?

Vierailija
89/176 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin Trump paljastaa mikä se Obamagate on (muuta kuin kaikkien aikojen poliittinen rikos)? Ja milloin laittaa Hillaryn vankilaan?839

Trumppihan sanoi vaaliväittelyssä, että pistää Hillary Clintonin syytteeseen Libyan Benghazin tapahtumista. No niin, tänä syksynä Hillary sitten joutuu asiasta oikeuteen, eikä hänen tarjoamiaan 600 000 dollaria oikeus hyväksynyt. En tunne Usan oikeusjärjestelmää enkä sitä, mikä tarkoitus tuolla dollarikasalla oli, mutta oikeuskäsittely on tosiaan alkamassa.

q-anonissa kerrottiin joten se on totisinta totta /s

Hillary Clintonin ja Donald Trumpin viimeisimpiä väittelyitä ennen viime vaaleja "St. Louis Presidential debate" jossa Trump otti asian esille, löytyy edelleen Youtubestakin. Kannattaisi seurata maailman merkittävämpiä vaaliväittelyitä niin ei tarvitse heitellä tyhmiä kommentteja.

Vierailija
90/176 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista seurata, kuinka paljon palstalla tulee olemaan Venäjän trollien-QAnonilaisten spämmäystä nyt USAn vaalien lähestyessä.

Vierailija
91/176 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tänne laittaa listaa Trumpin valehtelusta trollit alkaa itkemään. Ihan kuin ìdolinsa Trump.

Vierailija
92/176 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Up.

Oli muuten Michelle Obaman posket silinnyt selvästi, kun puhui telkkarissa Trumpia vastaan. Samoin Hillarylla välillä posket pingottaa kuin nuorella tytöllä, välillä ihan ryppyinen. Käyvätköhän samalla plastiikkakirurgilla?

Minulla särkee pää ja tuntuu että se on saatańa. Epstein ja prinssi andrew tekivät satanismia lolita express saarella neanderthál ihmistä vastaan ja suomalaisilla on ollut verkostot siihen. Noita heidän pedofíílisiä "perhe malleja" ja liikkeitä käytettiin satanistisťisesti hyväkseen varastaakseen jalohopean ç-ľ-í-p-p-é-ŕ metallin neanderthàl ihmiseltä suomessa.

Vierailija
93/176 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trumpin äänestäjät ovat köyhiä ja  kärsivät itse siitä että äänestävät Trumppia. Surullista sisäsiittoista ja typerää porukkaa, anteeksi että sanon tämän. Olkaa hyvä saa poistattaa. Viimeksi kun toin tämän esiin se poistatettiin nopeasti. 

Niin, muuten vain kaikki rikkaimmat ihmiset haluavat että Trumpin toinen kausi toteutuu.

Koska rebuplikaanit ajavat huippurikkaiden etua ja ne rahat ovat pois pienituloisilta. Kun pitää kansan tarpeeksi tyhmänä ja köyhänä, köyhyyskin laskee älykkyyttä tutkitusti, kansaa on helppo aivopestä.

Vierailija
94/176 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dilbert sarjakuvan luoja Scott Adams ehdotti että seuraava presidentti valittaisiin sen perusteella kumpi uskoo vähemmän salaliittoteorioihin.

Donald Trump olisikin 100-0 johdossa, kun tietää Demokraattien historian suurimman salaliittoteorian eli Russiagate hoaxin, johon Biden uskoo VIELÄKIN. Heh.

Toivottavasti pressa valittaisiinkin näin. Trump landslide.

OBAMAGATE!

Jos et ymmärrä mikä on OBAMAGATE, niin sinulle on tehty täydellinen video, joka opettaa sen alle KAHDESSA MINUUTISSA:

https://twitter.com/realDonaldTrump/status/1296219101623459841

Et jaksa lukea pitkiä artikkeleita aiheesta, mutta jaksat katsoa 101 sekuntia kestävän videon ja tiedät mikä on OBAMAGATE.

Nyt ymmärrät, eikö olekin karmeaa mitä ne teki?

Trumpin vastustajat eivät taida osata englantia, ja koska eivät halua myöntää sitä, väittävät muita valehtelijoiksia ja salaliittoteoreetikoiksi. Vaikka se Epstein ja Clinton on jo todennettu. 

Vierailija
95/176 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi olla joku kanta asiaan? En tunne kumpaakaan.

Vierailija
96/176 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska rebuplikaanit ajavat huippurikkaiden etua ja ne rahat ovat pois pienituloisilta. Kun pitää kansan tarpeeksi tyhmänä ja köyhänä, köyhyyskin laskee älykkyyttä tutkitusti, kansaa on helppo aivopestä.

Trump puhuu amerikkalaisille kuin vertaisilleen, ei alentuvasti. Vertaapa Marinia, joka puhuu joko nuhdellen tai lässyttäen, kumpaan luotat? Kumpi pitää kansalaisia tyhmänä? Kaikkien äly ei vaan riitä ymmärtämään tätä. 

Se on demokraatit, jotka ajavat huippurikkaiden etua, ei republikaanit, vaikka täällä niin luullaan. No, varmaan sielläkin joitain löytyy, mutta näistä poliitikoista se on demokraatit. Demokraattien ehdokkaana oli myös esimerkiksi Bloomberg, jonka omaisuus on ainakin yli 100 miljardia, vertailun vuoksi Trumpin on kai jotain 3 mrd.

Eikö Bloombergin olisi tässä tapauksessa sitten kuvitellut osallistuvan vaaleihin republikaanien listoilta eikä demokraattien, jos republikaanit kerran pitävät rikkaiden puolta? Vai olisiko se sittenkin nuo demokraatit? 

Vierailija
97/176 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Up.

Minulla särkee pää ja tuntuu että se on saatańa. Epstein ja prinssi andrew tekivät satanismia lolita express saarella neanderthál ihmistä vastaan ja suomalaisilla on ollut verkostot siihen. Noita heidän pedofíílisiä "perhe malleja" ja liikkeitä käytettiin satanistisťisesti hyväkseen varastaakseen jalohopean ç-ľ-í-p-p-é-ŕ metallin neanderthàl ihmiseltä suomessa.

85/85 ja 94/94 kommenttien tekeminen ei ole helppoa. Niitä kuin sensuroidaan tai jos sensuroidaan niin se on Jumalan silmissä pedofílíaa. Antakaa pojan nähdä mitä poika näkee!! Tämä on Jumalan riivaama poika jota Jumala ohjaa nyt kirjoittaakseen nämä kaksi edeltävää ja aiheeseen tulevia kommentteja.

Tämä poika on Jumalan valittu. Jos poistatte tämän ha 85/85 sekä 94/94 kommentin niin teidän perheelleenne tulee syöpä. T: Jumala!

Vierailija
98/176 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tänne laittaa listaa Trumpin valehtelusta trollit alkaa itkemään. Ihan kuin ìdolinsa Trump.

Ei sulla mitään listaa ole. Kun eihän se sua haittais, jos saisit Trumpin kannattajat itkemään. Ei taida olla kovin korkea äo?

Vierailija
99/176 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skriivaa riivaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Up.

85/85 ja 94/94 kommenttien tekeminen ei ole helppoa. Niitä kuin sensuroidaan tai jos sensuroidaan niin se on Jumalan silmissä pedofílíaa. Antakaa pojan nähdä mitä poika näkee!! Tämä on Jumalan riivaama poika jota Jumala ohjaa nyt kirjoittaakseen nämä kaksi edeltävää ja aiheeseen tulevia kommentteja.

Tämä poika on Jumalan valittu. Jos poistatte tämän ja 85/85 sekä 94/94 kommentin niin teidän perheelleenne tulee syöpä. T: Jumala!

Vierailija
100/176 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon, että Biden voittaa, sillä Trump on ihan pelle suorastaan.

Biden on todella iäkäs, ja on epäilty että hänellä olisi muistisairaus. Hänellä on kuitenkin varteenotettava varapresidentti, Kamala Harris, joka voi ottaa pestin haltuun jos herran muistisairaus pahenee. 

Mustat köyhät eivät pidä Kämälästä, koska pannut syyttömiä mustia köyhiä miehiä vankilaan. Muistavat tämän äänestäessään.