Onko Wilmoja mahdollista yhdistää?
Lapseni ovat eri kaupungeissa koulussa, siis eri Wilmat. Voinko yhdistää noita jotenkin? Toisen lapsen asiat tulevat nyt kännykkään Wilma-sovellukseen. Toisen pitää käydä erikseen katsomassa selaimen puolella.
Kommentit (8)
Kyllä mulla toimii iphonen appilla hyvin kolmen lapsen wilmat ja yks on eri kaupungissa
Ei pystynyt ainakaan aiemmin. Saman kaupungin sisällä eri yksiköiden Wilmat sai yhdistettyä.
Vierailija kirjoitti:
Ei pystynyt ainakaan aiemmin. Saman kaupungin sisällä eri yksiköiden Wilmat sai yhdistettyä.
Juu saman kaupungin sisällä osaan yhdistää (selvät ohjeet netissä). Mutta eri kaupungit ei onnistunut itse yrittäen.
Ap
Uskoakseni ei. Wilma on ohjelmisto (ja tietokanta) joka on asennettu jonnekin ja suoraan eri Wilma asennukset eivät toisilleen ”juttele”. Myöskään kännyn sovellus ei osaa olla yhteydessä kahteen eri paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Uskoakseni ei. Wilma on ohjelmisto (ja tietokanta) joka on asennettu jonnekin ja suoraan eri Wilma asennukset eivät toisilleen ”juttele”. Myöskään kännyn sovellus ei osaa olla yhteydessä kahteen eri paikkaan.
Ja sitten tietysti poikkeus tähän on se että Wilmat ovat asennettuna samalle palveluntarjoajalle, joka saa ne tarjottua yhden portaalin kautta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulla toimii iphonen appilla hyvin kolmen lapsen wilmat ja yks on eri kaupungissa
Kiitos tästä. Tajusin tehdä lisäyksen appin kautta. Onnistui helposti. Olin yrittänyt koneella lisätä.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Kysy koulusta.
Miksi pitäisi kysyä koulusta kun vastaus löytyy nopeasti av:lta?
En tiedä. Kysy koulusta.