Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuksun "avoin kirje" isälleen vastaukseksi.

Vierailija
03.09.2013 |

On se niin ihana tytär ja fiksuki, zeesus  http://www.dollsdancers.fi/diary/diary.php

Hyökkäyshän on paras puolustus ja tuksu se "osaa" kääntää kaikki muiden syyksi. Tottapa totta. Muutais vaan hiljaa pois sieltä loisimasta ja jättäis perheensä rauhaan.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä taas sen perheen uusi julkisuustempaus?

Vierailija
2/56 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota, miten vakavasti te otatte noita Tuksuun liittyviä juttuja? Minun mielestä on härskiä, että noin sairasta ihmistä riepotetaan julkisuudessa ylipäätään. Ei sairaille ihmisille kuulu nauraa ja osoitella sormella- Tuksun pitäisi saada rauhassa selvittää asiansa itsensä ja perheensä kanssa, sekä varmasti rauhoittaa päänsä tuon kaiken hullunmyllyn keskellä. Tarviiko nykyinen julkkiskulttuuri jo henkisesti sairaita ihmisiä pitääkseen yleisönsä mielenkiinnon? Se on todellakin moraalisesti arveluttavaa ja jokaisen Tuksunkin elämää retostelevan ja arvostelevan ihmisen pitäisi miettiä omaa kriittisyyttään mediaa kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin on näköjään tarve kohottaa omanarvon tunnettaan retostelemalla kriisissä olevien asioita, jokainen joka tilaa sensaatiolehtiä voisi myös hiljaa mielessään miettiä, miksi rikastuttaa näitä tahoja, jotka rahastavat heikoimmillaan olevien kustannuksella. Kai sitä tuntee itsensä paremmaksi ja normaalimmaksi...

Vierailija
4/56 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nämä kriisissä olevat sensaatioihmiset sitten elävät elämäänsä julkisesti? Se on selvä, että julkista saa arvioida.

ei olisi mikään mahdottomuus Tuksulta vetäytyä julkisuudesta, hakea apua ja vaikka opiskella itselleen joku oikea ammatti, elää ihan oikeaa elämää eikä tuollaista saippuakuplaa.

Mutta niin kauan, kun hän elää julkisesti, hänen tekemisään arvioidaan. Siinä ei ole mitään kummallista.

Vierailija
5/56 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan tuokin, 5, mutta sääliksi vaan niin käy, kun ei ihminen itse ymmärrä...

Vierailija
6/56 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä se isän kirjoittama juttu on? 

Vierailija
7/56 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2013 klo 10:43"]

Miksi nämä kriisissä olevat sensaatioihmiset sitten elävät elämäänsä julkisesti? Se on selvä, että julkista saa arvioida.

ei olisi mikään mahdottomuus Tuksulta vetäytyä julkisuudesta, hakea apua ja vaikka opiskella itselleen joku oikea ammatti, elää ihan oikeaa elämää eikä tuollaista saippuakuplaa.

Mutta niin kauan, kun hän elää julkisesti, hänen tekemisään arvioidaan. Siinä ei ole mitään kummallista.

[/quote]

Sen kyllä näkee selvästi jokainen, että Tuksu on suorastaan syyntakeettomassa tilassa. Kyllä mediallakin pitäisi olla joku vastuu. Vai annettaisko ihan kenen vain mielensairaudesta kärsivän mennä nolaamaan itsensä täydellisesti tuosta vain? Aika edesvastuutonta vierittää vastuu sairaalle ihmiselle!

Vierailija
8/56 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se isän kirje OLI törkeä, en pidä tuota Johannan vastausta yhtään sen asiattomampana. 

Kyllä minuakin ottaisi päähän jos joku entinen alkkis jolla pelaamisongelmiakin ollut, tulisi lyömään Raamatulla päähän ja jeesustelemaan...

Vierailija
9/56 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos nainen väkisin tyrkyttää itseään julkisuuteen miksei sitä sais arvostella

Vierailija
10/56 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi kuvitellakaan riiteleväni oman isäni tai tyttäreni kanssa facessa tai muutoinkaan julkisuudessa, kypsää touhua on joo.

Vierailija
11/56 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2013 klo 10:54"]

jos nainen väkisin tyrkyttää itseään julkisuuteen miksei sitä sais arvostella

[/quote]

Tuksu on ohittanut jo normityrkkytilan. Olen samaa mieltä muutaman aiemman kommentoijan kanssa, että kyse on vakavasti sairaasti ihmisestä, joka pitäisi jättää jo kokonaan rauhaan.

Vierailija
12/56 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
13/56 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuksu on kyllä ihan itse halunnu olla julkisuudessä ja ripoteltavana. Tunkeehan hän itseään tyrkylle oman bloginsa kautta ja on liveteeveetä yms. Kyllä tätä ilmiötä ei voi olla huomaamatta, ja jos siitä jotain mielipiteitä nousee, niin saa kai niitä tuoda esiin. Hän on vapaasta tahdosta ja omasta halusta julkisuudessa. Vaikka hän olisi kuinka syyntakeeton ja sairas, niin se on ihan muiden asia homata sitä apua. Ja onhan se nähty, ettei hän mitään apua tunnu tarvitsevan ja mitä se oikea apu sitten olisi, kun elää jossain mikämikämaassa.

Vierailija
14/56 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riepottelu loppuis tasan tarkkaan sillä, että lopettaisi raportoimasta julkisesti elämänsä jokaisen rapsahduksen?

Vierailija
15/56 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä seuraan tuon valtakunnanpellen edesottamuksia siinä kuin bb:täkin.

Nauraa saa joka kerta!

Vierailija
16/56 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla koko perhe ihan latvalahoja

Vierailija
17/56 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2013 klo 09:49"]

Tuota, miten vakavasti te otatte noita Tuksuun liittyviä juttuja? Minun mielestä on härskiä, että noin sairasta ihmistä riepotetaan julkisuudessa ylipäätään. Ei sairaille ihmisille kuulu nauraa ja osoitella sormella- Tuksun pitäisi saada rauhassa selvittää asiansa itsensä ja perheensä kanssa, sekä varmasti rauhoittaa päänsä tuon kaiken hullunmyllyn keskellä. Tarviiko nykyinen julkkiskulttuuri jo henkisesti sairaita ihmisiä pitääkseen yleisönsä mielenkiinnon? Se on todellakin moraalisesti arveluttavaa ja jokaisen Tuksunkin elämää retostelevan ja arvostelevan ihmisen pitäisi miettiä omaa kriittisyyttään mediaa kohtaan.

[/quote]

Ja mitä Tuksu itse tekee sen eteen että saisi olla "rauhassa" medialta? Hakeutuu parrasvaloihin vaikka väkisin. Usko pois, kyllä minulle ainakin passaisi että se ämmä vetäytyisi julkisuudesta. On sitä ihmiset tehneet ja Suomessa onnistuneetkin siinä, mutta se on itsestä kiinni. Tuksu nyt ei ole sen tason stara etteikö se unohtuisi kuukaudessa kokonaan jos ymmärtäisi muuttaa jonnekin erämaamökkiin pois jaloista hölmöilemästä.

Vierailija
18/56 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuksun isä julkaisi jälleen pitkän ja oikeasti koskettavan kirjeen, jossa selitti miksi teki väliintulosta julkisen. Hän kehotti myös Johannaa palauttamaan Jollaksen-kodin avaimet ja hakemaan tavaransa viikon loppuun mennessä.

Vierailija
19/56 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2013 klo 13:19"]

Minä seuraan tuon valtakunnanpellen edesottamuksia siinä kuin bb:täkin.

Nauraa saa joka kerta!

[/quote]

Mua ei naurata laisinkaan, surettaa lähinnä ja myötähäpeä on suuri. Nauratko myös omien tuttaviesi toilailuille, sinä empaattinen?

Vierailija
20/56 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin kans tuon isän kirjeen ja koskettava oli minustakin. Varmasti raskasta katsoa isänä vierestä, kun oma tytär sekoilee ja tuhoaa itsensä. Oli se sitten jo kuinka aikuinen tahansa.

Ja ihan fiksulta isä vaikutti ainakin tuon tekstin perusteella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi