Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen alkanut kohdella miestäni kuin lasta jos hän kiukuttelee ja seuraukset alkavat kypsyä

Vierailija
21.08.2020 |

Jos meille on sovittu menoa ja mies alkaa kiukutella jostain mille tervepäinen ihminen kohauttaisi korkeintaan olkiaan, niin olen perunut menomme. Jos mies alkaa marista kovaäänisesti ravintolapöydässä liian kalliita hintoja ja miten ei halua, että otan viiniä ruuan kanssa, niin olen marssinut tieheni sanonatta sanaakaan. Jos mies on alkanut kertoa minusta vitsejä kaikkien kuullen juhlissa, olen alkanut kertoa mukahuolestuneena miten hänen äitinsä juo liikaa ja kertoo aina hunaktuneena siitä miten miehen kellit eivät olleet laskeutuneet ja ne piti leikata. Jos mies on alkanut kouluttamaan minua mukahauskasti, niin olen alkanut puhumaan hänelle pää kallellaan yksityiskohtaisen tarkasti kuin idiootille mistä on kyse. Jos juhlissa poltan tupakkaa, niin hän tulee nyppäämään tupakan pois suustani ja kiukuttelee omistajan elkein miten kehtaan tehdä sen hänen nähtensä, niin olen sytyttänyt uuden ja naurahtanut halveksivasti. Kerran tällä menolla kului aski tupakkaa, mutta mies huomasi yhtäkkiä olevansa huomion keskipisteenä ja muut sanoivat hänelle että suomi on vapaa maa.
Ette arvaakaan miten tämä pierukalle on suhtautunut asiaan! Hän ensin raivosi minulle pää punaisena miten nolaan häntä, mutta nyt hän pitää nykyisin suun supussa ja käyttäytyy, mitta hän ilmoitti minulle dramaattisesti miten rakastaisi minua jossen olisi niin hankala.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep.

Mikään ei paranna parisuhdetta kuten halveksunta ja alistaminen.

Vierailija
2/18 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL! Toivottavasti teillä ei ole lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Voi kun niillä on rankkaa kun joku laittaa rajoja. Ihan oikeasti. Tuo on kuluttavaa. Eroa .

Vierailija
4/18 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein!!

Vierailija
5/18 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas? Olet laittanut saman viestin jo monesti. Seuraukset sitä paitsi näkyvät, eivät kypsy.

Vierailija
6/18 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D Voi kun niillä on rankkaa kun joku laittaa rajoja. Ihan oikeasti. Tuo on kuluttavaa. Eroa .

Mieslapsia!

Vierailija
7/18 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, oikein!

Tunnistan miestyypin - ainainen marmattaja ja valittaja joka tekee lähinnä omasta elämästään hankalaa omalla ikävyydellään. Rentoutuneena hurmaavia ja ihania ihmisiä, ja sen rennon ihmisen saa tavata kerran vuodessa 6viikkoa loma-aikona, miehiä joiden marmattamisen ja ikävystyttävyyden taustalla lienee kontrollin tarve / tiedostamattomat estot ja pelot.

Hyvä ap, toimintasi on miehelle silmiä avaavaa ja voi jopa auttaa häntä itseään rentoutumaan enenmmän ja nauttimaan siten omasta elämästään enemmän.

8/18 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On miehen onni, että kaltaisesi lempeä ja viisas nainen vie päätökseen lapsuudenkodissa kesken jääneen kasvatuksen. Muutama vuosikymmen vielä ja hän on ihanneyksilö.

Vierailija
9/18 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti. Elämä on liian lyhyt tuollaiseen. Eroa.

Vierailija
10/18 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte sitten yhdessä hankalia... Eikö miehelle voi koittaa asiallisesti puhua hänen käytöksestään?

Vierailija
11/18 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noin kohdella edes lapsia, henkistä väkivaltaahan tuo on. Molemmin puolin. Miehellä selviä narsistisia piirteitä. Otsikko olisi paremminkin: Olen alkanut antaa miehelleni samalla mitalla takaisin...

Vierailija
12/18 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sinä aikuisena maksat ne kalliit viinisi itse tienaamillasi rahoilla?

Vierailija
13/18 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset voimafantasiat taas palstamammoilla tänään. 

Vierailija
14/18 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas kaksi valopäätä ovat kohdanneet toisensa. Voi ristus sentään mitä soopaa.

Vierailija
15/18 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leila Koo kirjoitti:

On miehen onni, että kaltaisesi lempeä ja viisas nainen vie päätökseen lapsuudenkodissa kesken jääneen kasvatuksen. Muutama vuosikymmen vielä ja hän on ihanneyksilö.

Kyllä. Hänen seuraava vaimonsa saa valmiiksi koulutetun miehen.

Vierailija
16/18 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä kohtele miestäsi kuin lasta, sinä käyttäydyt itse häntä kohtaan kuin uhmaikäinen lapsi tai teini-ikäinen. Tai toivoisin ainakin, ettei kukaan vanhempi käyttäydy noin lapsiaan kohtaan... No, tuo suhde tulee tuskin kauaa enää kestämään, kun kumpikaan ei selvästi kunnioita ja arvosta toista.

Vierailija
17/18 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve parisuhde teillä. Ei himoa, ei kunnioitusta, ei rakkautta. Teillä on joku vittuilu-suhde.

Vierailija
18/18 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mehän emme tiedä, millainen teidän suhteenne muuten on ollut. Miten pitkä, vakava, mitä siinä on tapahtunut jne. Itselle tulee ainakin tuosta viinijutusta mieleen se, että oma alkoholistiäitini käyttäytyi noin, jos joku sanoi ettei oteta nyt viiniä/olutta yms. 

Äkkiseltään luettuna kyllä vaikuttaa siltä, että mies yrittää kontrolloida, mutta kun miettii hieman nenäänsä pidemmälle, minulle tulee paljon kysymyksiä, juurikin esim. mahdollinen alkoholismi, onko itse tienatut rahat joita tuhlaat tupakkaan ym, mitkä asiat ovat johtaneet suhteen tuohon tilaan, onko keskusteltu puolison kanssa jne.

Lopputulemana minulle jää tunne, että taustalla saattaa olla vaikka ja mitä, mutta yhtä kaikki, ap käyttäytyy kuin teini-ikäinen näsäviisastelija.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi