mieheni perseestä asiaa..
itkin viikonloppuna anoppilassa ja olin aika surullinen. Kukaan mieheni perseestä ei ole kysellyt miksi itkin tms. Onko teidän mielestä ihan normaalia? ollaan oltu jo monta vuotta yhdessä ja tunnettu jo pitkään... Jotenkin tuli paha mieli kun olen heidän silmissään noin arvoton.
Kommentit (25)
AP, nää sun aloitukset alkaa käymään jo vähän raskaaksi. Mitä jos vaikka keskittyisit johonkin hieman tärkeämpään kuin kyttäämään aloituksia joita apinoida?
EI OLE NORMAALIA! Kyllä sieltä miehen perseestä jonkun pitäisi kurkata ja kysellä sun kuulumisia ja että miten voit. Ihme perse äijälläs.
No jos miehesi perse on sinulle tärkeä, annat anteeksi vaikka vähän kirvelisikin.
Ystävän neuvona voin kertoa, että parisuhde voi paljon paremmin jos tulet toimeen myös miehen perseen kanssa.
Ei ole normaalia, kyllä perse normaalisti tuossa tilanteessa edes vähän laulaisi.
Minä en ole koskaan tullut toimeen mieheni perseen kanssa.
Persejuhlissakin sellaista ihan älytöntä pieruhuumoria yötä myöten. En kestä!
Suosittelen koko perseelle perseterapiaa, ottakaa yhteys perseneuvolaan.
Miehelläni on todella iso perse enkä voisi edes kuvitella millaista elämä olisi jos emme tulisi toimeen.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2013 klo 18:32"]
EI OLE NORMAALIA! Kyllä sieltä miehen perseestä jonkun pitäisi kurkata ja kysellä sun kuulumisia ja että miten voit. Ihme perse äijälläs.
[/quote]
No ainakin yhden pitäisi sieltä vähän varovaisesti kurkata! Oman mieheni perseestä syöksytään monipäisesti halaamaan jos minulla on joku hätänä....
Joo ei tosiaan ole ihan normaalia, ja mulla on kuulkaa kokemusta. Itselleni eniten perseongelmia tuottaa haiseva (anust)appiukko.