Rakentavatko sinkkumiehet omakotitaloja
Siis sinkut/vapaat miehet, rakennatteko oman talon? Ennen kuin vaimoa tai perhettä on näköpiirissä?
Kommentit (8)
KylläKyllä eräs ystäväni rakensi. Sai perintöä, ja päätti rakennuttaa talon Vantaalle. Ei vakituisempaa naisystävää. välillä oli avovaimo, nykyään asuu taloa yksin.
Yhden tällaisen tunnen ainakin.
250 neliötä ja kahden auton talli. All for himself.
Ei tykkää asua "toisten nurkissa" eli kerros- tai rivitalossa.
Jopa jotkut sinkkunaisetkin tekee niin, mikä tuntuu olevan harvinaisempaa. Minua ainakin moni todella kummasteli, kun 28-vuotiaana aloin rakennuttaa itselleni omakotitaloa. Harmi kyllä, jouduin sieltä muutaman vuoden asuttuani pois muuttamaan kun työt loppui paikkakunnalta ja jouduin lähtemään pk-seudulle, ja täältä minulla taas ei ole omakotitaloon varaa sinkkuna.
Siis mikä kysymys tää oikein on? Yhtä hyvin vois kysyä vaikka, että "vaaleatukkaiset naiset, onko teillä koira?" tai "yksinhuoltajat, tykkäättekö ketsupista?".
[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 21:14"]
Siis mikä kysymys tää oikein on? Yhtä hyvin vois kysyä vaikka, että "vaaleatukkaiset naiset, onko teillä koira?" tai "yksinhuoltajat, tykkäättekö ketsupista?".
[/quote]
No varmasti outo kysymys. Luin vain artikkelin naisesta, joka rakennutti kesämökin sinkkuna. Tämä oli suuri ihmetys... Mietin miten on miesten laita. Ei sen kummempaa. AP
Ap, mikä sua ihmetytti siinä artikkelissa? Eikö yksin asuva saa haluta omaa mökkiä tai taloa ennen puolison löytymistä? Tai niin kun mun tapauksessa, elämän suurin unelma oli oma talo, mutta ei miestä tai lapsia. Toteutin unelmani vaikka aika moni oli sitä mieltä, että kiva rivarinpätkä riittää sinkulle.
Ollaan mekin, sä ihmettelet artikkelia, mä ihmettelen sua :)
Luultavasti harvinaista. Ihan turha kaveri ei pysty taloa rakentamaan tai rakennuttamaan, eli kyllä sillä nainen tai naisia on, jos ne kiinnostavat.
Enole sinkku enkä mies, mutta. Tunnen montakin sinkkumiestä, otka ovat rakentaneet omakotitalon tai pari. Joillekin on myöhemmin tullut vaimo ja/tai perhe, toiset nauttivat taloistaan yksin.