Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi yksinäiset ihmiset eivät saa seuraajia Instassa?

Vierailija
21.08.2020 |

Tai kaveripyyntöjä Facebookissa? Tai viestejä Whatsappissa?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska he ovat yksinäisiä?

Vierailija
2/17 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset haluavat olla kavereita niiden kanssa joilla on paljon kavereita. Se saa heidät näyttämään sosiaalisesti menestyneiltä. Kaveruus on paskaa.

Vierailija
4/17 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ainakin seuraa lähinnä ystäväni ja tuttuni. Yksinäisellä ihmisellä ei tällaisia kai ole.

Vierailija
5/17 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

No se on sitten toinen kysymys, ja varmasti hyvin yksilökohtainen.

Vierailija
6/17 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

WTF? Keneltä heidän pitäisi saada viestejä, jos eivät tunne ketään? En minä ainakaan saa keneltäkään randomilta viestejä. Tai siis roskapostia joo, mutta ei mitään oikeaa.

Vierailija
7/17 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen voi tuntea itsensä yksinäiseksi vaikka hänellä olisi satojatuhansia seuraajia.

Vierailija
8/17 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän ei ole itse aktiivinen eikä halua seuraajia. Tykkää vaan seurata sivusta eikä osallistua,ei kerätä kavereita. Itse olen tällainen.

Vierailija
9/17 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan järkevä ei halua yksinäistä kaveriksi. Ovat ripustautuvaisia energia- ja voimasyöppöjä joista ei ole muuta kuin haittaa ja taakaksi.

Vierailija
10/17 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyyhän tämä kaikkialla muuallakin. Tytötkään eivät juttele koulussa niille kilteimmille pojille jne. :(

Vierailija
11/17 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri osa yksinäisistä ei halua seuraajia ja kavereitaan. Oletteko koskaan miettinee että ehkä yksinäiset ovat siksi yksin että he saattavat haluta olla yksin?

Vierailija
12/17 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pylly esille niin kyllä instassa nainen seuraajia saa.

Vierailija
13/17 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi myy aina.

Vierailija
14/17 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä kaverittomana ja sosiaalisesti estoisena ihmisenä halua edes  mitään tuiki tuntemattomia seuraajia. Niitä kyllä välillä änkee seuraajiksi instaan ja kaveripyyntöjä tulee faceen satunnaisesti. On minulla seuraajina sukulaisia ja muutamia jostain tulleita tuttavia. Facessa enemmänkin kavereita. Harva kuitenkaan mistään tykkää saati kommentoi. Whatsapp viestejä ei luonnollisesti tule kuin lähisukulaisilta, työasioissa tai johonkin ryhmään. En todellakaan kaipaa niitä enempää. Kaiken maailman harrasteryhmät vasta rasittavia ovatkin. Olen eronnut semmoisista Whatsapp-ryhmistä. Ei niitä jaksa seurata.

Jos Instaan haluaa seuraajia tai faceen kavereita kannattaa laittaa profiili julkiseksi ja alkaa tykkäilemaan kaikesta mahdollisesta. Sieltä niitä sitten alkaa satamaan. Ja tietty kannattaa itse kutsua kaveriksi kaikki tuttavat tai tuntemattomat ja alkaa seurata muita.

Vierailija
15/17 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan järkevä ei halua yksinäistä kaveriksi. Ovat ripustautuvaisia energia- ja voimasyöppöjä joista ei ole muuta kuin haittaa ja taakaksi.

Minä koen tämän ihan päin vastoin. Kaiken maailman ylisosiaaliset ihmiset vaativat niin paljon huomiota, että olen ihan uupunut niiden huomioimiseen ja viihdyttämiseen ja jos haluan jostain ihme syystä säilyttää välit alkaa rasitaa liikaa. Parempia kavereita ovat ne, jotka itsekin osaavat olla yksin ja osaavat arvostaa toisten omaa aikaa ja tilaa. Ymmärtävät, että se sosialisointi ei ole kaikille tärkeintä elämässä.

Vierailija
16/17 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä pelkää, kaikki ymmärtävät kyllä, etteivät menetä mitään kun et ystävysty heidän kanssaan.

Helpotus molemmille.

Vierailija
17/17 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraajat seuraa seuraajia.