Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies on kritisoinut ulkonäköni ja verrannut toisiin. En arvosta ulkonäköni enää.

Vierailija
21.08.2020 |

Järjetöntä, että olen antanut yhden ihmisen vaikuttaa itsetuntooni näin. Vasta jälkeenpäin kun tapahtuneista on vähän aikaa niin ne alkavat kummittelemaan ja ahdistamaan. Silloin kun on noita laukonut niin olen hämmentynyt, ehkä syyllistänyt itseäni ja vaikka se on satuttanut, olen ajatellut ansaitsevani kritiikin. Ehkä defenssilläkin on jonkinlaista osuutta tilanteissa enkä ole sitten reagoinut tarpeeksi.

Nykyään ne lauseet sitten jylläävät päässä. Näitähän riittää..
"Olet vain keskinkertainen nainen", "Vtun läski, kato nyt ittees", "Sun pitäisi painaa x kg", Ottaisin tuon naisen (fitness) koska vaan" kaverilleen sanoi, " Hän(ex) oli tosi hyvännäköinen" ja siis tuo kommentti hetkeä läskiksi haukkumisen jälkeen.
Osoitellut löllöjäni ja ollut vihainen minulle kun en ole sellainen kun haluaisi.
Humalan piikkiin menee osa kommenteista tai hänen mielestään huumorin piikkiin.
On enemmänkin mutta tuossa nyt tulee aika selkeästi esiin kuinka epätäydellinen olenkaan.

Olen saanut ennen paljon kehuja kyllä muilta miehiltä mutta nyt vaan tuntuu, että olen oikeastaan arvoton naisena. Hän ei ole täydellinen, en minäkään mutta en ansaitse kuitenkaan tuollaista.
En enää arvosta miestäkään, joten olen päättänyt erota mutta silti aivan luuseri olo tuosta haukkumisesta mitä on ollut eikä se jää vain ulkonäköön.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika parantaa haavat.

Vierailija
2/3 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoja sanoja ja todella pahoja ongelmia miehelläsi. Muista oma tunto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on ilkeä, kaikissa naisissa on rumuutta mutta vain pässi haukkuu omaa naistaan. Älä päästä niitä sanoja enää mieleesi kun olet eronnut. Minun mahaläskejä mies vähän moitti, enkä itsekään niistä tykännyt joten olen laihduttamassa niitä pois. Se on yksi keino päästä ahdistuksesta.