Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen matalapalkka-alalla työskentelevä nainen ja kyllä nettideiteissä koulutetut miehet kaikkoavat, kun kuulevat, mitä teen

Vierailija
21.08.2020 |

Ihan vaan, kun täällä kirjoitellaan, että miehelle naisen ammatilla ei olisi niin väliä.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä35379 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä sä sitten teet? Olen treffaillut siivoojaa, hammaslääkärin apulaista, kaupan myyjää jne.

t. DI

Eikö parisuhde kiinnosta sinua, jos treffailut jatkuvat?

ohis

Niinpä. Naiset ei laske vähän aikaa panemassa käymistä kelpaamiseksi.

Vierailija
22/34 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä aloitukset on aina 100 % provopaskaa. Miksi? No kun tälläinen aloitus tulee, siihen tulee 50 epätoivoista miestä hakemaan treffeille ja kukaan niistä ei kumminkaan kelpaa. Sit ollaan niin yksin ja ei kelpaa. :(

Eihän tää av ole mikään deittipalsta:) ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on riittävän hyväpalkkainen, hänen ei varmaan tarvitse ajatella naisen tulotasoa. Jos taas hän on hyväpalkkainen mutta ei ökytasoa, hän halunnee tietyn elintason, mutta ei pysty kustantamaan sitä koko perheelle ilman naisenkin panostusta. Oikeastaan naisella on varmaan sama.

Oletuksena siis parisuhde- ja perheorientoituneet miehet. Oma kumppani on kyllä suoraan sanonut, että naisen tuloilla on hänelle merkitystä. On miehenkin tuloilla minulle.

24/34 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä35379 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä sä sitten teet? Olen treffaillut siivoojaa, hammaslääkärin apulaista, kaupan myyjää jne.

t. DI

Eikö parisuhde kiinnosta sinua, jos treffailut jatkuvat?

ohis

Aikoinaan, nyt olen ollut saman naisen kanssa jo yli 20 vuotta ja kyllä, hän on valmistunut samasta yliopistosta kuin minäkin.

t. DI

Ehkä koulutuksella oli merkitystä. Hyvä, että löysit puolison.

Vierailija
25/34 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täälläkin ollaan ihan matalapalkka-alalla ja en ole huomannut kenenkään miehen kaikkoavan kuultuaan ammattini. Monesti olen jopa jo profiilissa jollain tapaa maininnut, että olen ns. "köyhä" ja silti viestejä tulee päivittäin ja aivan liikaa.

Tuosta köyhyydestä/ vaatimattomuudesta mainitsen lähinnä esim. pukeutumiseni, meikkaamattomuuteni, asumiseni yms. vuoksi, jotta eivät ensitreffeillä saisi huonoa kuvaa kun tietävät etukäteen mitä odottaa.  Virallisten luokitusten mukaan en oikeasti taida köyhä olla, kun on perintöä, säästöjä ja kohtuullinen palkkakin matalapalkka-alalla, kun tykkään työskennellä normaalia enemmän. Näistä en välitä mainita tapailuvaiheessa, vaan pitäydyn köyhän elämässä, koska arkeni on vaatimatonta.

Ok, eli voi johtua muista syistä tuo kaikkoaminen?:)

Minun kohdallani koulutetumman miehen kanssa usein keskustelu on loppunut sen jälkeen, kun vaihdetaan tietoja siitä, mitä toinen tekee työkseen. Toki kyllä ne keskustelut muutenkin saattaa tyrehtyä.:) Ehkä se on vaan sitä deittien nykyaikaa.

Ehkä profiilissani on jotain, mikä vie ajatukset sitten väärään suuntaan siitä, millaista työtä teen. Omasta mielestäni ei ole. Profiilissa siitä on vihjailevasti juuri kuten sinullakin.:)

ap

Vierailija
26/34 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on riittävän hyväpalkkainen, hänen ei varmaan tarvitse ajatella naisen tulotasoa. Jos taas hän on hyväpalkkainen mutta ei ökytasoa, hän halunnee tietyn elintason, mutta ei pysty kustantamaan sitä koko perheelle ilman naisenkin panostusta. Oikeastaan naisella on varmaan sama.

Oletuksena siis parisuhde- ja perheorientoituneet miehet. Oma kumppani on kyllä suoraan sanonut, että naisen tuloilla on hänelle merkitystä. On miehenkin tuloilla minulle.

Voi olla, että mielikuva jää sitten pinnalliseksi. Että mies ajattelee, että olen erittäin pienituloinen. No, tietysti olenkin, mutta pärjään tällä nykyisellä ihan mukavasti. Minulla on asuntolaina ja hoidan raha-asiani, ehkä pinnallisella tasolla sitten mielikuva on sellainen, että noin ei ole. :)

ap

Vierailija
27/34 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Suomeen pesiytymässä luokkayhteiskunta. Minusta ammatilla ei ole väliä, kunhan ihminen tulee toimeen tuloillaan eikä tuhlaa rahojaan esimerkiksi pelaamiseen tai alkoholiin ja tupakkaan. Pienipalkkaisella voi olla myös hyvä talous, kun tulot ja menot on suhteutettu oikein. Oksettaa tuollainen ajatuskin että ihmisiä arvotetaan ammatin ja rahan mukaan. Pienipalkkainenkin voi sijoittaa kun ei tuhlaa rahojaan turhuuksiin. Pienipalkkainen voi kerätä kivan rahamäärän vuosien varrella elämällä nuukasti.

Nainen50

Vierailija
28/34 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, itselläni on täysin erilainen kokemus. En ole edes korkeasti koulutettu ja teen duunarityötä, mutta se asia ei ole ollut ikinä kiinnostuksen loppumisen syy.

En ole ikinä nöyristellyt ketään ja miehen ammatti tai koulutus ei kiinnosta, vaan se sisin. Oli tyyppi sitten ihan mitä vain, mutta jos sisin ei nappaa minua, niin juttu ei jatku. Tulen todella hyvin juttuun useimpien kanssa, arvostan itseäni ja muita, enkä piiloudu turhuuksien taakse tai väheksy itseäni niin kuin ap. Jos havaitsisin jotain pientäkin väheksymistä mieheltä muita ihmisiä kohtaan, niin se on siinä myös. Katson siis tarkasti miten mies kohtelee esimerkiksi vanhempiaan, muita senioreita, vähempiosaisia tai vaikka lapsia. Kuzipäitä en ystäväksi huoli.

Vierailija
29/34 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, itselläni on täysin erilainen kokemus. En ole edes korkeasti koulutettu ja teen duunarityötä, mutta se asia ei ole ollut ikinä kiinnostuksen loppumisen syy.

En ole ikinä nöyristellyt ketään ja miehen ammatti tai koulutus ei kiinnosta, vaan se sisin. Oli tyyppi sitten ihan mitä vain, mutta jos sisin ei nappaa minua, niin juttu ei jatku. Tulen todella hyvin juttuun useimpien kanssa, arvostan itseäni ja muita, enkä piiloudu turhuuksien taakse tai väheksy itseäni niin kuin ap. Jos havaitsisin jotain pientäkin väheksymistä mieheltä muita ihmisiä kohtaan, niin se on siinä myös. Katson siis tarkasti miten mies kohtelee esimerkiksi vanhempiaan, muita senioreita, vähempiosaisia tai vaikka lapsia. Kuzipäitä en ystäväksi huoli.

Mistä tämmöinen päätelmä?:o

Omassa deittiprofiilissa olen tarkoituksella keskittynyt muihin asioihin, kuin ammattiin ja koulutukseen, että se toinen, minulle sopiva voi olla jotain myös noista riippumatta. Ettei jäädä roikkumaan muodollisissa seikoissa tai minulta jää huomioimatta hyvä tyyppi, joka ei olekaan vaikka kouluttautunut paljon tai menestyksekkäässä työssä.

Toisaalta koen sitten, että en itse mene myöskään tiettyyn lokeroon, joten senkin vuoksi noin. En väheksy itseäni, mutta ymmärrän, että pinnallisemmalla tasolla matalapalkka-alasta tulee tietyt mielikuvat. ap

Vierailija
30/34 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täälläkin ollaan ihan matalapalkka-alalla ja en ole huomannut kenenkään miehen kaikkoavan kuultuaan ammattini. Monesti olen jopa jo profiilissa jollain tapaa maininnut, että olen ns. "köyhä" ja silti viestejä tulee päivittäin ja aivan liikaa.

Tuosta köyhyydestä/ vaatimattomuudesta mainitsen lähinnä esim. pukeutumiseni, meikkaamattomuuteni, asumiseni yms. vuoksi, jotta eivät ensitreffeillä saisi huonoa kuvaa kun tietävät etukäteen mitä odottaa.  Virallisten luokitusten mukaan en oikeasti taida köyhä olla, kun on perintöä, säästöjä ja kohtuullinen palkkakin matalapalkka-alalla, kun tykkään työskennellä normaalia enemmän. Näistä en välitä mainita tapailuvaiheessa, vaan pitäydyn köyhän elämässä, koska arkeni on vaatimatonta.

Ok, eli voi johtua muista syistä tuo kaikkoaminen?:)

Minun kohdallani koulutetumman miehen kanssa usein keskustelu on loppunut sen jälkeen, kun vaihdetaan tietoja siitä, mitä toinen tekee työkseen. Toki kyllä ne keskustelut muutenkin saattaa tyrehtyä.:) Ehkä se on vaan sitä deittien nykyaikaa.

Ehkä profiilissani on jotain, mikä vie ajatukset sitten väärään suuntaan siitä, millaista työtä teen. Omasta mielestäni ei ole. Profiilissa siitä on vihjailevasti juuri kuten sinullakin.:)

ap

Mieti ap mielummin mitä SINÄ haluat kuin mitä miehet haluavat. Sinä olet sinä ja olet sellainen kuin olet. Olet auttamattomasti alakynnessä, jos annat miesten lokeroida sinut jonkun ammatin mukaan. Ymmärsitkö?

Vierailija
31/34 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä parisuhteen pitää olla tasa-arvoinen eli molempien tulot pitää olla suunnilleen yhtä paljon. Itse olen hyvä palkkainen duunari ja en voisi seurustella pienituloisen naisen kanssa.

Vielä en ole löytänyt kaunista ja suunnilleen saman tasoista naista mitä itse olen.

Vierailija
32/34 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vain katsomaan ylä- ja alanuolia enkä yllättynyt. Miesvihapalsta taas vauhdissa.

Vierailija
33/34 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on hyvännäköinen, mulle on lähes yhdentekevää mitä hän tekee työkseen. Parinvalinnassa naisen ammatilla ei siis merkitystä mulle.

Vierailija
34/34 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai en oo moista huomannut treffaillessa ja seurustellessa. Olen työskennellyt lastenhoitajana ja siivoojana. Mun miehet on aina tienannut enemmän, kun minä. Ei ne oo mun menoja joutunut maksamaan. Maksan itseni vuokrani, sähköni, vaatteeni, lasten jutuista oman osani. En elä leveesti, mutta en näe nälkää. Eikä laskuni ole rästissä. Jos joku ei voisi olla kanssani työni takia, niin se ei minua haittaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän