onko 172cm/81kg teistä armoton läski?
itsestäni siis puhun ja olen kai olemukseeni tottunut, kun ei niin pahalta näytä. En kyllä toki keijukaiseksikaan itseäni kuvittele.
Herkuttelen loppujen lopuksi aika harvoin, aamupala, lounas, päivällinen ja iltapala. Liikuntaa harrastan 4 krt/vko + työmatkapyöräily yht. 15 km/pv.
Kommentit (29)
Riippuu ruumiinrakenteestasi ja liikunnallisuudestadi. Paino ei loppujen lopuksi kerro mitään. Olet varmasti kaunis.
Kyllähän sulla on aika reippaasti tuota ylipainoa. Itse jos painaisin tuon verran (olen saman pituinen) laihduttaisin ainakin 15kg.
Onneksi ei tarvitse laihduttaa kun painan 64kg, ja rp on 19.
Mä olen kokenut niin paljon kaikenlaista elämässäni et armoa riittää kaikille mut lähtökohtana olis et nainen olis kauneimmillaan alle 80kiloisena.
Mikään pakko ei ole olla.
No, mä oon suunnilleen ton kokoinen ja ajattelin laihduttaa 10-15 kiloa (oli vähän rankkaa monta vuotta, ja paino pääsi nousemaan kun ei vaan jaksanut). "Armoton läski" en silti mielestäni ole, koskapa mahdun tavallisiin vaatteisiin ja harrastan säännöllisesti liikuntaa. Tuskinpa siis olet sinäkään, vaan vähän reunoilta rehevä vain ;).
Ei ole, jos itselläsi on hyvä olo, ei kannata kysellä muiden mielipidettä. Onnelliseksi tullaan lopettamalla vertailu muihin. Nauti elämästä!
[quote author="Vierailija" time="02.09.2013 klo 17:32"]
[quote author="Vierailija" time="02.09.2013 klo 17:22"]
[quote author="Vierailija" time="02.09.2013 klo 17:18"]
Ei ole. Sinun kohdallasi painosta lienee iso osa lihasta sitä paitsi.
[/quote]
Mutta kun tuskinpa vain on naisella. Olen itse vain muutaman sentin pidempi ja viisi kiloa painavampi mies, ja minusta näkee takki päällä jo aika kauas että paidan alla on hyvä sydän. Naisen ollessa kyseessä on pakko olla fyllinkiä aika tavalla.
[/quote]
Luuletko ettei naisella voi olla lihasta? Hahahaa. Olet tyhmä.
t. melko lihaksikkaan fitness-naisen mies
[/quote]
Totta kait naisella voi olla lihasta, epäilen vain vahvasti ettei tällä kertaa ole siitä kyse. Fitness-naiset harvoin tosin offseasonillakaan leviävät noihin mittoihin. Ihan mielenkiinnosta, paljonko naisesi mitat ovat on/off - kausilla?
Naisesi? Naisesi mitat? Vittu se mikään esine ole, jonka mies omistaa. Menkää muttailemaan omia mulkkujanne, pojat.
Olen 170 cm ja 68 kg ja pelkkää löysää ja näytän sille. Jos painaisin vielä lisää... Mulla ihan makkarat vyötäröllä. Sain just kolmannen muksun 3 kk sitten. Tarkoitus olis tiputtaa 60 kg tienoille. Silloin olen 36-38 kokoa ja ok!
[quote author="Vierailija" time="02.09.2013 klo 17:22"]
[quote author="Vierailija" time="02.09.2013 klo 17:18"]
Ei ole. Sinun kohdallasi painosta lienee iso osa lihasta sitä paitsi.
[/quote]
Mutta kun tuskinpa vain on naisella. Olen itse vain muutaman sentin pidempi ja viisi kiloa painavampi mies, ja minusta näkee takki päällä jo aika kauas että paidan alla on hyvä sydän. Naisen ollessa kyseessä on pakko olla fyllinkiä aika tavalla.
[/quote]
Luuletko ettei naisella voi olla lihasta? Hahahaa. Olet tyhmä.
t. melko lihaksikkaan fitness-naisen mies