Tänään olisi vanhempainilta mutta taidan jättää menemättä
Olkoonkin ekaluokkalaisen vanhempainilta. Tuskin jää mitään olennaista väliin.
Kommentit (46)
Minäkin monessa vanhempainillassa olleena jätin nyt väliin. Wilmaa luen säännöllisesti ja kysyn lapsen kuulumiset joka päivä häneltä itseltään ja läksyt valvon ja tarkastan. Mut tämä vanhempainilta löpinä on mitä turhinta. Ei mitään tähdellistä.
Vanhempainvartti sitten on järkevämpi "vanhempainilta" Jotkut ei vain uskalla tehdä oman päänsä mukaan asioita ja ajatella itse mikä on tärkeää.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2013 klo 17:27"]
Meidän pojan opella on aina ollut tapana teetättää oppilailla piirustus tai kirje vanhemmille, jonka he sitten jättävät pulpetille, jotta vanhemmat saavat sen sitten illalla vanhempainillassa.
Aina säälien mietin niitä pikkuisia, jotka tulevat seuraavana aamuna kouluun ja piirustus tai kirje on edelleen siinä pulpetilla :(
[/quote]
Aikla ajattelematonta toimintaa opettajalta :/
[quote author="Vierailija" time="02.09.2013 klo 17:31"]
Mun lapsen luokalla on 6 oppilasta ja meitä vanhemoia paikalla 2, HÄVETTÄÄ niiden muiden vanhemoien puolesta,
[/quote]
Jos he ovat oppineet jo esim. kirjoittamaan omana koulunkäyntiaikanaan eivätkä koe paluuta pulpettiin niin tarpeelliseksi.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2013 klo 18:01"]
Minäkin monessa vanhempainillassa olleena jätin nyt väliin. Wilmaa luen säännöllisesti ja kysyn lapsen kuulumiset joka päivä häneltä itseltään ja läksyt valvon ja tarkastan. Mut tämä vanhempainilta löpinä on mitä turhinta. Ei mitään tähdellistä.
Vanhempainvartti sitten on järkevämpi "vanhempainilta" Jotkut ei vain uskalla tehdä oman päänsä mukaan asioita ja ajatella itse mikä on tärkeää.
[/quote]
Kaikille se minäminäomapääni ei ole niin tärkeää.
Minä kävin aina kaikissa vanhempainilloissa mihin suinkin vain pääsin. En kyllä muista yhtään mitä hyötyä niistä oli. Vanhempainvarteissa oli enemmän asiaa. Ainoa hyödyllinen taisi olla se, missä kerrottiin yhteisvalinnasta, tavallaan. Eli tiesin miten homma menee, mutta senkin pojat hoitivat muuten itse.
Pyydä miestäsi menemään...