Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuljen ilman meikkiä.Että näin.

Vierailija
02.09.2013 |

Mihin sitä nyt enää tarttee laittaa.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, niin minäkin!

Vierailija
22/29 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin, hyvä teko ympäristölle. Meikit ja hiusvärit saastuttavat maailmaa. Meikki on feikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole meikannut koskaan.

Vierailija
24/29 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kans! Jo vuosikausia. Jos nyt jostain syystä meikkaisi, se tuntuisi kuin piirtelisi jollain väreillä naamatauluunsa töhnää.

Vierailija
25/29 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama se mulle on, mutta yleensä te "luonnolliset" jaksatte arvostella ja kauhistella muiden ehostamista. Lopettakaa se, kiitos. 

Vierailija
26/29 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku haluaa olla harmaa hiirulainen, niin aivan sama mulle. Älä sitten tule aukomaan päätäsi minun huulipunalle ja ripsivärille, niin kuin jotkut työpaikkani hiirulaiset. Mulle on ihan sama miltä sinä näytät, joten anna minullekin oikeus näyttää siltä miltä haluan.

Vierailija
27/29 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä minäkään arkena viitti meikata. Meikkaan ainoastaan juhliin ja illanviettoihin, ja niitä on tänä vuonna tainnut olla 4. Ja arvatkaas mitä. Minuun on tainnut ihastua yksi mahottoman hyvännäköinen ies, joka ei ole ikinä nähnyt mua meikattuna. Kyllä tekee itsetunnolle hyvää, vaikka varattu olenkin!

Vierailija
28/29 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään meikkaa.

Muut saa meikata, jos haluaa.

Vierailija
29/29 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2013 klo 17:52"]

Jos joku haluaa olla harmaa hiirulainen, niin aivan sama mulle. Älä sitten tule aukomaan päätäsi minun huulipunalle ja ripsivärille, niin kuin jotkut työpaikkani hiirulaiset. Mulle on ihan sama miltä sinä näytät, joten anna minullekin oikeus näyttää siltä miltä haluan.

[/quote]

Hoh, mä en näytä harmaahiirulaiselta meikkaamattomana. Vinkkinä, kuntoilulla saa ihon kirkkaan näköiseksi ja olemuksen freesiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme