Olen sosiopaatti. Kysy jotain.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Ko dianoosiin vaaditaan että aiheuttaa ongelmia ympärilleen. Muille pahaa oloa. Kiusaa muita. Huijaa ja käyttää hyväksi.
Minäkin olen laskelmoiva, vaikka olen ihan tavallinen ujo perheenäiti.
Sinulla ei ollenkaan täyty kriteerit.
Tuo olisi iloinen asia, jos en olisikaan mikään paatti. Myötäelämisen kykyä ei oikein tahdo löytyä ja tunteet ovat hukassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ko dianoosiin vaaditaan että aiheuttaa ongelmia ympärilleen. Muille pahaa oloa. Kiusaa muita. Huijaa ja käyttää hyväksi.
Tuo olisi iloinen asia, jos en olisikaan mikään paatti. Myötäelämisen kykyä ei oikein tahdo löytyä ja tunteet ovat hukassa.
Henkilökohtainen tunne-elämäsi voi olla minkälainen vaan. Persoonallisuushäiriöön vaaditaan että poikkavuudellasi on vaikutuksia muihin ihmisiin. Ei pelkästä erilaisuudesta voi ketään tuomita.
Myös masentuneella on latistuneet tunteet, mutta ei hän muille pahaa toivo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henkilökohtainen tunne-elämäsi voi olla minkälainen vaan. Persoonallisuushäiriöön vaaditaan että poikkavuudellasi on vaikutuksia muihin ihmisiin. Ei pelkästä erilaisuudesta voi ketään tuomita.
Myös masentuneella on latistuneet tunteet, mutta ei hän muille pahaa toivo.
Faktahan on, että minulla on sekamuotoinen persoonallisuushäiriö, jossa on kahdesta piirteitä. Ei kuitenkaan sosiopatiaa eikä narsismia. Joskus toivon jollekin pahaakin.