Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hauho / Hämeen seutu, millainen paikka lapsiperheelle?

Vierailija
02.09.2013 |

Löytyisikö täältä Hauhoa tuntevia, millainen paikka olisi lapsiperheelle asua? Löytyykö kerhoja pienille lapsille, leikkipuistoja tai muuten harrastuksia sitten vähän isommille lapsille? Etsitään Hämeenlinnan seudulta/lähistöltä kivaa rauhallista ympäristöä, jossa kuitenkin olisi jotain peruspalveluja. Mielellään otetaan myös vinkkejä vastaan kivoista asuinpaikoista Hämeessä. Kiitos jo etukäteen! :)

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2013 klo 17:53"]

Lammi on mielestäni myös yksi hyvä vaihtoehto. Sieltä löytyy koulut, lukio ja uimahallikin. Mukavan pieni paikka mutta kuitenkin lähellä Hämeenlinnaa ( reilu 30 km). Itse olen siellä lapsuuteni ja nuoruuteni viettänyt ja edelleen kaipaan takaisin maaseudun rauhaan.

[/quote]

Joo ja 10 % asukkaista maahanmuuttajia.

Vierailija
22/24 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauhon kirkonkylä on vanhojen maanviljelyssukujen sisäänpäinkääntynyt junttila. Sen olen jo huomannut vaikka olen asunut vasta kaksi vuotta Hauhon ja Hämeenlinnan välillä Eteläisissä. Se on vireä kasvava pikku kylä, paljon lapsiperheitä joten kyläkoulu on elinvoimainen, oppilaita taitaa olla lähemmäs sata. Eteläisistä on vartin ajomatka Hämeenlinnaan ja Hauholle, joten Hämeenlinnan palvelut on lähempänä.

Kannattaa siis miettiä muita vaihtoehtoja kuin Hauhon kirkonkylä! Tosin lapset varmaan sopeutuvat sielläkin, mikäli vanhemmat ovat "oikeanlaisia". Mutta kysymys kuuluukin haluatteko kasvattaa lapsistanne suvaitsemattomia?

Jos enemmän palveluja haluatte, eikä pitkä matka kaupunkiin haittaa, ehkä sitten Lammi, Renko tai Iittala.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sellaiset on suunnitelmat, että isot keskuskoulut Hämeenlinnaan, hyvästit lukiot siellä landella!

Valitettavasti siis näin...

Vierailija
24/24 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Hämeenlinna on kaunis/tunnelmallisen rauhallinen. Vanhoja katuja ja taloja, ja kävellä pimenevässä syysillassa rantareittiä, vene lipuu ohitse ja juna menee kaukana. Hyvin hoidettuja puistoja.
Jutut nuivasta ilmapiiristä on totta. Täällä ei oikein voi olla yhtään erilainen leimaantumatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi