Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Dilemma. Emäntä ei siedä salakaljoitteluani kavereiden kanssa, mutta jos kerron etukäteen, niin en "saa lupaa"

Vierailija
20.08.2020 |

Olen parasta aikaa salakaljoittelemassa. Hieman jänskättää mennä noin tunnin päästä kotiin...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota emännälle, että kävisi itsekin joskus kaljoittelemassa ystäviensä kanssa. Tarjoudut samalla hoitamaan kaikki asiat kotona sillä välin.

Vierailija
2/8 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

I feel you man! Mun mies ei "anna lupaa" nautiskella satunnaisesti savukkeita, joten ostin sala-askin ja poltan salaa jos mieli tekee. En jaksa kuunnella sitä jäkätystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olen palkannut jonkun talouttani hoitamaan, niin se ei anna palkolliselle lupaa kieltää minua tekemästä jotakin.

Vierailija
4/8 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet saapunut aikaan, jossa sinun pitää kasvattaa munat ja kertoa nauttivasi alkoholia oman harkintasi mukaan. Olet aikuinen mies, etkä naisesi lapsi.

Muussa tapauksessa seurannee sianjättö. Tai saattaa se tulla muutenkin, jotenkin päin.

Vierailija
5/8 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset ota jotain pubiruusua niin voisitte yhdessä harrastaa?

Vierailija
6/8 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset ota jotain pubiruusua niin voisitte yhdessä harrastaa?

Koska haluan kaljoitella kavereiden kanssa.

7/8 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täysi ikäinen tarvitse kenenkään lupaa.

Olet täysin vapaa tekemään omat ratkaisusi niin tässä kuin kaikessa muussakin. Lapsena oli se oma tahto isin tai äidin taskussa. Etkö ole vielä kasvanut aikuiseksi?

Vierailija
8/8 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leila Koo kirjoitti:

Ei täysi ikäinen tarvitse kenenkään lupaa.

Olet täysin vapaa tekemään omat ratkaisusi niin tässä kuin kaikessa muussakin. Lapsena oli se oma tahto isin tai äidin taskussa. Etkö ole vielä kasvanut aikuiseksi?

Pakko on yrittää pitäö emäntäkin tyytyväisenä, sillä jos hän lähtee kävelemään, niin joudun itse laittamaan ruoat, pesemään pyykit, siivoamaan jne.. ap