Olen 57v. Ei yhtään tatuointia. Olen ainoa tuttavapiirissäni, jolla ei ole tatskoja. Mitä se kertoo minusta?
Miehet tykkäävät kyllä.
Naiset eivät tykkää, koska häpeävät ja katuvat omia kulahtaneita "carpe diem" ja rupsahtaneita tribaaleja ja lässähtäneitä perhosia niskassa ja nilkoissa.
Kommentit (38)
Nainen ilman tatuointeja on voittaja
Kertoo, että olet melko tyhmä ja hyvin yksinkertainen tuon ikäiseksi. Yritä jotain väsynyttä tatuointiprovoa, joita täällä on nähnyt satoja.
Olet varmaan ainoa, joka myös kirjoittelee vauva-palstalle.
Mitä se kertoo sinun tuttavapiiristäsi? Ei parasta a-ryhmää ehkä?
Ei pahalla mutta tatuoidit naiset näyttää sairailta
Kertoo sinusta sen, että olet hakeutunut sellaisten seuraan, joilla on tatuointeja. Itse olen 55-vuotias eikä tuttavapiirissäni ole kuin yksi, jolla on pieni tatuointi.
Fiksut tekevät ratkaisuja, jotka kestävät aikaa.
Kukaan ei ajattele mitään, koska muiden tauoinnit tai ilman niitä oleminen ei nyt ole kovin kiinnostavaa.
Annatko?
T. Tatuoitu jännämies 32v
Kertoo sen, että erikoinen tuttavapiiri aloittajalla.
Tatuoitu nainen on pilalla, lopullisesti.
Tatuointeja on merimiehillä, linnakundeilla ja huurilla. Ehkä piripäät voisi nykyään lisätä joukkoon.
Et siis ole mikään näistä?
Luulet aika suuria itsestäsi,jos kuvittelet, että muut naiset ovat kateellisia musteettomasta lötsähtäneestä " lihastasi". Eikö vain annettaisi kaikkien olla niin kirjavia, rupsahtaneita ja löllyköitä kun haluavat? Tai valkeita jos sille tuntuu. Älä vaivaa niin kauheasti mieltäsi sillä, mitä muut sinusta voivat ajatella. Luulisi tuolla iällä jo vähän enemmän älyä ja muitakin ajatuksia olevan.
Kertoo sitä että luet sarjakuvia et ole sarjakuva, hienoa.
Pidät tatuoimatonta ihoa kauniina. Harkitset asioita tarkkaan, mietit seurauksia, et ole impulsiivinen, et ole altis ryhmäpaineelle.
Ennemmin pohtisin, mitä se kertoo tuttavustasi.
Vierailija kirjoitti:
Nainen ilman tatuointeja on voittaja
Aijaajaa. Mistä sen palkinnon voi noutaa?
Vierailija kirjoitti:
Onko ap mahdollisesti incel? Ok, niin arvelinkin.
Incelpakottaja on punakka tatuoitu pottunokka
No ainoastaan tuo kertoo sen, että olet ainoa kaveripiiristäsi, joka ei ole ottanut tatuointia. Todennäköisesti olet myös ainoa, jota asia jaksaa missään määrin kiinnostaa.