Ohuet huulet ovat ihan mielettömän seksikkäät
Kunpa saisin sellaisia suudella vielä joskus elämäni aikana.
T. Paksuhuulinen ällötysnainen
Kommentit (27)
Eikös olekin niin, että paksut huulet ovat rumat ja vastenmieliset? Sen vuoksi en pääse pussailemaan kauniita ohuthuulisia naisia?
T. Ap (nainen)
Vierailija kirjoitti:
Ylähuuli saa olla vähän täyteläisempi kuin alahuuli. Paksu alahuuli ei todellakaan ole viehättävä, se helposti roikkuu ja näyttää vähän ällöltä.
Näin juuri. Osin siksi flaksini on surkea. Olen fyysisesti vastenmielinen kuvotus.
T. Ap
Makunsa kullakin. Kyllä täyteläiset huulet ovat aistikkaammat ja niitä on nautinnollisempi suudella.
Sellaiset käytännössä olemattoman ohuet huulet olisivat ihanimmat. Olisi ihanaa antaa pusuja sellaisille. Typerä fantasiani olisi myös levitellä huulikiiltoa sellaisille ja tehdä niistä täydellisistä ihanista ohuista huulista vähän törkeämmän (eli paksumman) näköiset huulikiillon avulla.
T. Monta vuotta selibaatissa
Olen ällöttävä kuvotus itse ja haaveilen ihanista ohuthuulisista naisista.
Kukas kauniit täyteläiset huulet omaava on nyt tehnyt ap:lle pahan mielen?
Kysy Meri rakkaalta jos se antaisi sinun pussailla Saaran kanssa.
Minä en pidä isoista huulista, ainakaan miehillä. Ne näyttää inhottavilta niinkuin kaksi toukkaa päällekäin
Minulla on ohuet ja teräväpiirteiset huulet. Joskus nuorena olin kateellinen täyteläisistä huulista mutta nykyisin tykkään teravästä hymystäni ihan mahdottomasti.
Vierailija kirjoitti:
Kukas kauniit täyteläiset huulet omaava on nyt tehnyt ap:lle pahan mielen?
Ei kukaan. Tai ehkä peilikuvani. Minulla on paksut huulet ja ne ovat rumat. Ohuet huulet ovat seksikkäät, ihanat, kiehtovat, sensuellit, jännittävät. Olisi kivaa tietää, miltä sellaiset tuntuvat, varsinkin kun olisi vielä sellaiset ihanat kissansilmät sillä naisella. 😍
Vierailija kirjoitti:
Kysy Meri rakkaalta jos se antaisi sinun pussailla Saaran kanssa.
Saara on liian nuori makuuni ehkä. Tykkään vähän aikuisemmista. Sellaisissa on totaalisen koukuttavaa sensuellia syvyyttä, mitä en kykene vastustamaan.
Maailman kauneimmilla ja seksikkäimmillä naisilla on ohuet tai ohuehkot huulet. Olen varma, että sellaisia olisi ihaninta suudella aaaaahhh...
Niin totta! O-u-t-i-e-t on hirveitä!!!
Lurpattava alahuuli on kyllä paha! Varsinkin miehellä!
Kolkytluvun tyyli on nyt muotia eli ohkaset kulmakarvat ja pieni suu. Palkkikulmat on groteskit.
Tässäkin on aineksia sotaan, tai ainakin yhteem lauluun.
Vierailija kirjoitti:
Kolkytluvun tyyli on nyt muotia eli ohkaset kulmakarvat ja pieni suu. Palkkikulmat on groteskit.
Tehdäänköhän huultenkavennusleikkauksia jossain?
T. Ap
Ylähuuli saa olla vähän täyteläisempi kuin alahuuli. Paksu alahuuli ei todellakaan ole viehättävä, se helposti roikkuu ja näyttää vähän ällöltä.