Viesti mun mieheni kännykässä: "Ajattelen sinua vieläkin usein."
Miten mua häiritseekään tuo viesti. Entinen tyttöystävä tai sen tapainen haikailee kai takaisin. Miksi se nyt tuollaisia viestittelee, kun me ollaan menty juuri naimisiin? Vähän on myöhässä liikkeellä.
Enkä muuten ratsannut miehen puhelinta, vaan se on sohvapöydällä ja viesti tupsahti näyttöön. Mies on juoksemassa eikä ole viestiä vielä nähnyt. Mun tekisi mieli poistaa se.
Kommentit (376)
[quote author="Vierailija" time="08.09.2013 klo 09:43"]
mites ap:lla menee? onko viestejä vielä tullut miehelle?
[/quote]
Ei tullut viestejä, kun tuli koko nainen. Me olimme yhdessä tapahtumassa isommalla porukalla ja sen jälkeen baarissa. Tämä viestinainen oli siellä ja tuijotti koko illan häiritsevästi, enemmän minua kuin miestäni. Hän tuli samaan aikaan vessaan ja sanoi peilaillessamme, että onneksi olkoon nyt sitten. "Nyt sitten"? Ensinnäkään hänen ei tarvitse minua onnitella, koska emme tunne toisiamme. Toisekseen, jos se pitää tehdä ilkeään sävyyn, kannattaa jättää onnittelematta.
ap
[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 21:03"]
tylsää =(
[/quote]
Pahoittelen, että mulla on näin tylsiä kerrottavia :)
ap
Jotenkin outoa, että miehesi ollut ikävä tälle naiselle ja nainen muka edelleenkin yksipuolisesti roikkuu ja tuijottaa teitä koko illan baarissa. Epäilen, että miehesi on jotain tän naisen kanssa tehnyt tässä välissä.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2013 klo 20:05"]
Jotenkin outoa, että miehesi ollut ikävä tälle naiselle ja nainen muka edelleenkin yksipuolisesti roikkuu ja tuijottaa teitä koko illan baarissa. Epäilen, että miehesi on jotain tän naisen kanssa tehnyt tässä välissä.
[/quote]
Hän on nyt aktivoitunut näillä muutamalla viestillään ja oli ottanut silloin yhteyttä, kun me menimme kihloihin vajaa vuosi sitten. Tiedän, että hän oli innokkaampi kuin mieheni silloin, kun he tapailivat. Mies tapaili häntä, kun meidän suhteemme oli tauolla, mutta hänellä oli muitakin naisia. En tiedä, mistä hän nyt on tunteita kehitellyt. He eivät ole tapailleet tässä välissä.
ap
[/quote]
Kateellinen tai epätoivoisesti rakastunut jne. nainen voi tehdä noin. Voi olla katkera kin ei itse saanut sitä miestä jonka ap sai.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2013 klo 21:42"]
[/quote]
Kateellinen tai epätoivoisesti rakastunut jne. nainen voi tehdä noin. Voi olla katkera kin ei itse saanut sitä miestä jonka ap sai.
[/quote]
Nojoo.. Voihan näitä olla, mutta ikinä en ole oikeassa elämässä tälläisestä kuullut vaikka laaja ystäväpiiri onkin.
Tuntuu vähän tv-höpöltä. Kuka nöyryyttäisi itseään vastaavalla tavalla, vielä vuodenkin jälkeen.
Plus tämän aloittaja on muru, pakkohan tässä on jotain draamaa olla taustalla?
[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 09:06"]
Miksi te uskotte näitä keksittyjä juttuja?
[/quote]
Kuka on sanonut uskovansa? :D
[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 09:06"]
Miksi te uskotte näitä keksittyjä juttuja?
[/quote]
Miksi sinä lähetät näitä viestejä? Tuntemattomille ihmisille?
[quote author="Vierailija" time="16.09.2013 klo 08:41"]
[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 16:43"]
Viestejä ei ole enää tullut. Olen nähnyt viestiketjun, jonka viimeinen viesti oli mieheltäni. Hän pyysi ystävällisesti lopettamaan viestien lähettämisen, kirjoitti, että nainen on aikanaan ylitulkinnut asioita ja toivotti hyvää jatkoa elämään. Tämä sen jälkeen, kun mä en antanut enää vaihtoehtoja. Sanoin, että mies nukkuu seuraavan kerran kotona, kun se lapsellinen viestittely on päättynyt. Ja niin se päättyi.
ap
[/quote]
Missäs se mies siihen saakka nukkui? Sen naisen luonako? En nyt oikein ymmärtänyt asian ydintä varmaankaan. Ja ymmärsin että puolin ja toisin sitä viestittelyä ollut kun kerrot koko viestiketjun lukeneesi, eli se ei ollutkaan yksipuoleista sitten?
[/quote]
Mä sanoin, ettei meidän suhteessa voi roikkua kolmatta henkilöä ja esitin aika kovan uhkavaatimuksen, että jos mies ei lopeta välittömästi sen naisen viestejä, mä en halua elellä tässä tilanteessa. Mies oli samaa mieltä, ei hän sitä naista tilannut. Mun mieheni kirjoitti vain ne pari viestiä, joilla käski lopettaa yhteydenotot. Hän on ollut koko ajan kotona, tietysti, koska hänelle ei ole ollut epäselvää, mitä hän haluaa. Mitä tästä opin? Olenkin mustasukkainen ihminen.
ap
no höh, mitäs murun iskä puuhailee? iskä ja mies samaa laatua vai?
[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 19:00"]
no höh, mitäs murun iskä puuhailee? iskä ja mies samaa laatua vai?
[/quote]
Jo kun muru oli nuori hänelle että isi paneskelee muita naisia. Jotta pysyisi hiljaa isi antoi hänelle luottokortin ja maksoi matkan Italiaan.
Nyt kesällä muru taas valitti täällä kun isi oli viihdyttänyt toista naista kesähuvilalla.
Hyvä! Vaikeudet lisäävät itsetuntemusta. Miehesi selvästi rakastaa sinua.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2013 klo 19:16"]
muru saa panna muita, mutta mies ei saa edes tekstailla, siistiä.
[/quote]
En saa. En ole koskaan ollut sitä mieltä, että saisin tehdä niin. Olen katuva ja oppiva ihminen, vaikka en virheetön olekaan ollut. Kannan vastuuni.
ap
[quote author="Vierailija" time="16.09.2013 klo 21:09"]
[/quote]
En saa. En ole koskaan ollut sitä mieltä, että saisin tehdä niin. Olen katuva ja oppiva ihminen, vaikka en virheetön olekaan ollut. Kannan vastuuni.
ap
[/quote]Joojoo, kannat vastuusi kertomalla valittuja paloja totuudesta jottet menettäisi saavutettuja etuja. Vaikka sun maailmassasi suojelet vain rakkaitasi.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2013 klo 21:14"]
[quote author="Vierailija" time="16.09.2013 klo 21:09"]
[/quote]
ap
[/quote]Joojoo, kannat vastuusi kertomalla valittuja paloja totuudesta jottet menettäisi saavutettuja etuja. Vaikka sun maailmassasi suojelet vain rakkaitasi.
[/quote]
En tiedä, mistä eduista puhut. Ja todellakin suojelen rakkaitani.
ap
up and down