Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuista lasta ei kiinnosta yhteydenpito

Vierailija
20.08.2020 |

Kun en omista enää yhtään mitään. Nuorempana omistin vaan en nyt enää vanhana. Tässä huomaa tosiystävät.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ollut huono vanhempi.

Vierailija
2/21 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, mutta voisitko tehdä itse asialle jotain?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin?

Vierailija
4/21 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi, mutta voisitko tehdä itse asialle jotain?

En koska enää en tule omistamaan mitään.

Vierailija
5/21 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän annoit sen adoptioon.

Vierailija
6/21 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä niittää, mitä kylvää. Mun vanhempia ei kiinnostanut mikään muhun liittyvä, kun olin lapsi ja sama toimii nyt sitten toisinpäin.

Vierailija
7/21 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Millainen äiti olit silloin aikanaan. Olitko hyvä muidenkin kuin omasta mielestäsi? Munkin äiti pitää itseään hyvänä äitinä. Ei ollut.

Vierailija
8/21 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin?

Koska se ei pidä yhteyttä.

Vierailija
9/21 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä myöskään omiin vanhempiini yhteyttä, aloitteet tulee aina heidän puolesta.

Tämä siksi, minkälaiset perheolot olivat.

Vierailija
10/21 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin omaisuutesi katosi?

Vierailija
11/21 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin omaisuutesi katosi?

Huonoihin asuntokauppoihin.

Vierailija
12/21 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma äiti kielsi soittelun armeijasta kun oli paha olo ja halusin sivariin. en sitten soittanut enää koskaan.

Vierailija
13/21 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinenlapseni ei halua pitää yhteyttä, mutta se ei minua muuten häiritse, paitsi ,että säälin häntä, koska tiedän miten paha hänellä on olla. Se paha olo johtuu siitä ,että meidän vanhempien ja hänen kemiansa eivät sovi yhteen. En pidä sitä tarpeeksi hyvänä syynä , että hän on ihan yksin , mutta kunnioitan valintaansa.

Kukaan meistä ei käytä mitään päihteitä ja olemme kaikki terveitä muutenkin.

Vierailija
14/21 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, mun äitiä kiinnosti viina ja vieraat miehet, ei minä. Turha ihmetellä miksi pidän nykyään yhteyttä lähinnä vain puhelimitse.

Vierailija
15/21 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joo, mun äitiä kiinnosti viina ja vieraat miehet, ei minä. Turha ihmetellä miksi pidän nykyään yhteyttä lähinnä vain puhelimitse.

Moni äiti valitsee mieluummin viinan ja miehet kuin oman lapsensa.

Se on jännä ja sitten he muistavat että olivat hyviä äitejä.

Vierailija
16/21 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinenlapsi

Vierailija
17/21 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä myöskään omiin vanhempiini yhteyttä, aloitteet tulee aina heidän puolesta.

Tämä siksi, minkälaiset perheolot olivat.

No minkälaiset?

Vierailija
18/21 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

2007 talvisissit kirjoitti:

oma äiti kielsi soittelun armeijasta kun oli paha olo ja halusin sivariin. en sitten soittanut enää koskaan.

Mun äiti kielsi soittamasta, kun esikoiseni oli vauva ja olisin tarvinnut tukea, koska olin tukiverkoton asuinpaikkakunnalla ja mies oli paljon töissään kiinni. Äiti oli sitä mieltä, ettei hän puhelimen kautta voi mitään tehdä. Kun joskus yritimme vierailla heillä, vanhempani olivat äärimmäisen tympääntyneitä meihin ja jouduin istumamaan vauva kyydissä parkkipaikalla ettemme olisi häirinneet. Ai miksi ei mies auttanut tai miksi hän ei ollut kanssamme? Ei kiinnostanut ja hän halusi lomaa vauvasta. Niin ex-mies siis. Mutta en pidä yhteyttä äitiinikään enää pahemmin, isä kuollut jo.

Vierailija
19/21 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsen rakkaus vanhempas kohtaan on omistamisesta kiinni niin kyllä vanhemmuus on aika pieleen mennyt. Jos on hyvä kiintymyssuhde luotu aikanaan, kyllä se säilyy aikuisenakin. Ja sen luominen on vanhemman vastuulla. Itse minimoin kontaktin äitiini, koska hänellä luonnehäiriö. On raskasta kun hänen seurassaan joutuu koko ajan keskittymään siihen että pysyy itse kasassa.

Vierailija
20/21 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuinenlapseni ei halua pitää yhteyttä, mutta se ei minua muuten häiritse, paitsi ,että säälin häntä, koska tiedän miten paha hänellä on olla. Se paha olo johtuu siitä ,että meidän vanhempien ja hänen kemiansa eivät sovi yhteen. En pidä sitä tarpeeksi hyvänä syynä , että hän on ihan yksin , mutta kunnioitan valintaansa.

Kukaan meistä ei käytä mitään päihteitä ja olemme kaikki terveitä muutenkin.

Aika usein sen pahan olon juuret on siellä lapsuudenkodissa. Ja vanhempien laiminlyönneissä. Toki ei aina. Kyllähän jotain vikaa on vuorovaikutuksessa jis "kemiat ei sovi yhteen".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan