Minkälainen ihminen on luuseri?
Riittääkö että on esimerkiksi kouluttamaton, vai pitääkö olla muitakin piirteitä että laskette jonkun luuseriksi?
Kommentit (23)
Mielestäni ihminen joka ei uskalla käydä "omia" taisteluitaan ja ulkoistaa siitä syntynyttä pahaa oloaan muille. Tai se että ei edes yritä elää ihmisiksi.
Sellainen, joka haluaisi olla tehnyt jotain mutta ei koskaan aloita mitään.
Luuseri on sieluttomien voittajien käyttämä sana. Typeriä nimiä molemmat. Ei tarvinne enemmin avata.
Vierailija kirjoitti:
Menisin hoitoon, jos kutsuisin ihmisiä luusereiksi. No, olen tietysti yli 14-vuotias.
Itsekään en tykkää tuosta sanasta. Tuli vaan mieleen kun joku kutsui tuolla yhdessä keskustelussa armeijan käymättömiä poikia luusereiksi.
AP
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni ihminen joka ei uskalla käydä "omia" taisteluitaan ja ulkoistaa siitä syntynyttä pahaa oloaan muille. Tai se että ei edes yritä elää ihmisiksi.
Tämä on hyvä kuvaus. Mietin niitä ihmisiä joita pidän luusereina niin he on uhritujia, syyttävät muita ongelmistaan. Hoitavat asioita päihteillä, väkivalla tai sen uhkaamisella. Loisivat avoimesti yhteiskuntaa, muita ihmisiä, järjestöjä.. Kiusaavat muita, juoruilevat ja kaikilla matala tai olematon koulutus ja elämä ja ihmissuhteet loputonta draamaa. Silti uskovat olevansa parasta eliittiä ja oikeutettuja vaatimaan muilta aivan kaiken.
Läski, työtön ja mielialalääkityksellä = luuseri.
Ei saa naista, koulukiusattu, työtön.
Mä enn ole luuseri, mä olen kone.
Vierailija kirjoitti:
Läski, työtön ja mielialalääkityksellä = luuseri.
Tämä.
Koulukiusattu, kaveriton, "masentunut".
Minusta luuseruus tulee omasta asenteesta, sellainen luovuttaja ja uhriutuja joka syyttää kaikkia muita eikä ota vastuuta omasta elämästä ja itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Jotkut pitää lapsuuden traumojaan oikeutuksena tehdä pahaa muille. Kuitenkin monet selviää vaikeistakin oloista ilman että täytyy vahingoittaa muita. Pahantekijät on eniten luusereita ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Ei saa naista, koulukiusattu, työtön.
Taisi olla provo, mutta tulin itse vastaamaan, että kiusaaja on luuseri.
Mä taidan olla sellainen. Olen yksinäinen, epäsuosittu, suorastaan syrjitty ja vihattukin. Mulla ei ole yhtään ystävää ja olen kaappilepakko.
Vierailija kirjoitti:
Mä taidan olla sellainen. Olen yksinäinen, epäsuosittu, suorastaan syrjitty ja vihattukin. Mulla ei ole yhtään ystävää ja olen kaappilepakko.
Etkä ole
Vierailija kirjoitti:
Lähde kaapista ja hanki sateenkaariystäviä.
Menisin hoitoon, jos kutsuisin ihmisiä luusereiksi. No, olen tietysti yli 14-vuotias.