Voiko pannaria tehdä ilman kananmunaa?
Kommentit (22)
Pannarista en tiiä, lettuja ainakin voi! Jos laittaa vehnäjauhoja ja banaania niin tulee tosi hyviä. Erilaisia, mutta hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Pannarista en tiiä, lettuja ainakin voi! Jos laittaa vehnäjauhoja ja banaania niin tulee tosi hyviä. Erilaisia, mutta hyviä.
Banaania pitäisi olla varmaan aika paljon jos litraan maitoa tekee taikinan?
Tietenkin voi. Netti täynnä reseptejä.
Maitojauhepussin kyljessä oli hyvä ohje jopa uunijuuston tekemiseen ilman kananmunia. Ei kananmunia tarvitse aina laittaa. Leivinjauhetta vähän, jotta kohoaa.
Kärsiikö maku jos ei ole kananmunaa?
Oikean pannarin tekemiseen tarvitaan kananmunia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Banaania pitäisi olla varmaan aika paljon jos litraan maitoa tekee taikinan?
Fiilispohjalta voi sekotella ja kattoo millasia tulee. Hyvä tekosyy tehä niitä joka päivä. "No mitä jos tänään sais tehtyä parempia"
Todellakin onnistuu.
Kananmunaa ei tarvitse. Eikä maku huonone.
Vierailija kirjoitti:
Maitojauhepussin kyljessä oli hyvä ohje jopa uunijuuston tekemiseen ilman kananmunia. Ei kananmunia tarvitse aina laittaa. Leivinjauhetta vähän, jotta kohoaa.
Täh! Uunijuustoon kananmunaa? Minä olen syönyt vain sellaista uunijuustoa, joka on tehty ternimaidosta. Mutta kai se toimii silläkin tavalla, että lisää tavalliseen maitoon maitojauhetta? Mutta kananmunaa, HÄH? Ei varmaan tule oikean makuista!
Olen tehnyt lettuja jopa ilman maitoa ja ilman kananmunaa. Maku ei tietenkään ole sama kuin maidolla ja kananmunalla tehdyissä, ja paistaminenkin on vähän haastavampaa, mutta onnistuu.
Ei, eikä kananmunaa voi tehdä pannarista.
Amerikkalaisia pannukakkuja ainakin voi tehdä:
2,5 dl vehnäjauhoja
2 rkl sokeria
1 rkl vaniljasokeria
1 tl kanelia
1 rkl leivinjauhetta
-> sekaisin
2-3 dl kylmää maitoa tai vettä
2 rkl rypsiöljyä
-> lisää neste
-> anna levätä hetki jääkaapissa ja paista
Jätin jauhot pois pannarista, niin tuli ihan hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Jätin jauhot pois pannarista, niin tuli ihan hyviä.
Mä jätin maidon ja kananmunan pois. Tuli aika jauhosia.
Vierailija kirjoitti:
Amerikkalaisia pannukakkuja ainakin voi tehdä:
2,5 dl vehnäjauhoja
2 rkl sokeria
1 rkl vaniljasokeria
1 tl kanelia
1 rkl leivinjauhetta
-> sekaisin
2-3 dl kylmää maitoa tai vettä
2 rkl rypsiöljyä
-> lisää neste
-> anna levätä hetki jääkaapissa ja paista
Ei!
Voi tehdä, googleta kananmunaton pannari, ja ohjeita tulee vaikka kuinka paljon.
Ihan yhtä hyvää tulee ilman munia. Ohjeita tosiaan netissä. Banaania en laittaisi, yäk.
Alkoi kiinnostaa voiko munat jättää pois jos käyttää maitojauhetta ? Eikö maitojauhe korvaa munan ?
Ei.