Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhemmat tekevät oikein, kun lopettavat Tuksun itsetuhon tien

Vierailija
01.09.2013 |

mahdollistamisen. Tällaisen kirjeen on isä kirjoittanut 35-vuotiaalle lapselleen. (poimittu Hymyn keskustelupalstalta)

Papan teksti:

Rakas tyttäreni Johanna. Olet 35-vuotias ja ajautunut kauas uskosta. Käytökselläsi vahingoitat lähimmäisiäsi ja itseäsi. Siskosi Julian vakava sairaus ei ole leikin asia, etkä tunnu tätä ymmärtävän. Et vaikka kerta toisensa jälkeen olet ollut osallisena tapahtumissa, joiden johdosta siskosi on joutunut sairaalaan ja median riepoteltavaksi. Viimeisien vuosien aikana elämänhallintasi on kadonnut kokonaan ja olet teoillasi tuonnut häpeää koko perheellesi. Nyt olisi jo korkea aika lopettaa menneessä eläminen ja unohtaa katkeruus, jota sisälläsi kannat. Et ole enää lapsi, vaan aikuinen nainen ja sen olisi jo suotavaa alkaa näkymään käytöksessäsi.

Et voi loputtomasti syyttää muita asioista, joista olet itse vastuussa. Et voi jatkaa valheellista elämääsi loputtomasti, tämä sinun olisi hyvä ymmärtää. Muiden syytteleminen omista hairahduksistasi ei puhdista sinun mainettasi, eikä auta sinua löytämään nöyryyttä, kuten on ollut teemana lukuisissa vapahtajamme Jeesuksen Kristuksen opetuksissa. Jumala ei rakasta sitä, joka synnissä elää. Olen huolissani sinusta ja toivon, että saisit tehtyä täyskäännöksen elämässäsi, ettei sielusi joudu ikuiseen kadotukseen.

Raamattu sanoo:

"Kunnioita isääsi ja äitiäsi, niin kuin Herra, sinun Jumalasi, on sinua käskenyt, että saisit elää kauan ja menestyisit siinä maassa, jonka Herra, sinun Jumalasi, sinulle antaa." ja "Lapset, olkaa vanhemmillenne kuuliaisia Herraa totellen, sillä se on oikein."

'Kunnioita isääsi ja äitiäsi' on ensimmäinen käsky, johon liittyy lupaus: 'jotta menestyisit ja eläisit kauan maan päällä'."

Ala Johanna elämään omaa elämääsi ja yritä ymmärtää, että teoillasi olet satuttanut ihmisiä. Tie anteeksiantoon pitää lähteä sinusta itsestäsi, et voi vain olettaa, että tekosi unohtuu. Kun palaan Suomeen, keskustelen kanssasi jatkosta Jollaksen kodissamme, jota olet kerta toisensa jälkeen käyttänyt haureuden tyysijana. Viinin kyllästämänä olet viennyt mukanasi myös siskosi Julian pahoille teille ja nyt vuosien jälkeen Julian terveydentila on mikä on. Toivon, että mietit näitä asioita vakavissasi ja ymmärrät, että elämä ei voi jatkua näin. En tule enää jatkossa sallimaan tuollaista toimintaa kodissani.

Toivon, että alat vakavissasi etsimään toista asuntoa, siltä varalta, että emme pääse yhteisymmärrykseen jatkosta. Päihteiden käytön pitää loppua, samoin kuin lain rikkominen ja ihmisten herjaaminen ja syytteleminen.

Kaikella rakkaudella isäsi. Ymmärrä, että olen huolissani sekä terveydestäsi, ä sielustasi.

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 13:23"]

Isän asunto se on, mutta on heittänyt Tuksun sieltä pois, koska ei edes yritä raitistua. Julle oli juuri 3vko kuivilla, mutta sortui siskonsa liekaan. Nyt vanhemmat kai yrittävät pitää heidät erilllään. Julle yrittää aloittaa koulunkäyntiä ja hoitaa diabetestaan.

[/quote]

Mitä Julia opiskelee?

Vierailija
22/73 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julia opiskelee kosmetologiksi Stadin ammattiopiston iltalinjalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on aina kaikkien muiden vikaa, koiratkin vietiin pois ja se oli jonkun ihmisen vika.

Vierailija
24/73 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 12:21"]

No se isä asuu Espanjassa. Varmaan kätevää kohdata Facessa.

[/quote]

Mikä juttu tää on, eiks ne asu Ruotsissa?

Vierailija
25/73 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti Ruotsissa, isä Espanjassa

Vierailija
26/73 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2013 klo 11:02"]

Äiti Ruotsissa, isä Espanjassa

[/quote]

Siis ovatko ne vanhemmat eronneet vai miksi asuvat eri paikoissa?

Vierailija
27/73 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ois kummonen menetys jos tuksu onnistuisi itsetuhossaan. Se nainen on selvistepäinkin sen verran pimeä ja ylimielinen että varmaan muutama persoonallisuushäiriö löytyy. Riesa kanssaihmisille. Voi kun lehdistö tajuaisi ettei kukaan enää jaksa kuulla tuksusta yhtään_mitään.

Vierailija
28/73 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Tuksu on kiehtova ilmiö, varmaan hyvä gradunaihe. Herättää inhoa, mutta samalla kiinnostusta, verkkokeskustelujen kestosuosikkiteema. Toivottavasti tietyt lehdet maksavathänelle riittävästi levikkinsä edistämiseksi tehdystä toiminnasta.

Vierailija
29/73 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin Tuksussa on jotain koukuttavaa, miten kukaan ihminen ehtii soosata noin paljon ja jatkuvasti. Aina kun luulee, että nyt on tullut pohjanoteeraus, ei kun seuraavana päivänä uudestaan jaloilleen ja pökköä pesään?

Vierailija
30/73 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2013 klo 08:34"]

Minusta siinä ei ole mitään raikasta, että on saanut linnatuomion pahoinpitelystä, lemmikit otettu huostaan huonon kohtelun takia, jättänyt veronsa maksamatta, huorittelee äitiään ja siskoaan julkisesti ja esittelee parilla sadalla persettään maakuntien räkälöissä. Häiriköi ja mokailee minkä ehtii, mutta mikään ei ole omaa syytä.

Vertaus cheekiin on todella ontuva. Cheek tekee musiikkia omalla tyylillään. Ei pyytele anteeksi, jos jotakuta ei miellytä, eikä tarvitsekaan. Johanna voisi sen sijaan vilkaista joskus peiliin ja miettiä, missä menikään pieleen.

[/quote]

Nuo rötstelythän Tuksu ymmärtääkseni tehnyt alkoholi-/kamapäissään? Ja Cheekiltäkin löytyy tuomioita.

Ja nämä aiemmatkirjoittajat ymmärtääkseni vertailivat näiden ihmisten perusluonnetta?

Olen samaa mieltä, näiden kahden ihmisen perusasenteessa ja -luonteessa, mitä julkisuuden perusteella saanut kuvan, on jotain samaa, samanlaista erityislaatuista karismaa tai jotain.

Vierailija
31/73 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"1 tunti, 10 minuuttia sitten | Johanna Tukiainen

"Isälläni on syyte Ruotsissa odottamassa mun kimppuun käymisestä, joten taidanpa ottaa asian siellä uudelleen esille......3 kertaa jo aiemmin sairastunut psykoosiin joten nyt lienee taas se vaihe päällä"

Tämä päivitys siis n. klo 13.45, reilu tunti häädön jälkeen. Albertinkadun rotanloukusta käsinkö Tuksu nyt ampuu kovilla?"

http://www.hymy.fi/keskustelu/t1027,1825

Hienoa, että vanhemmilla on ollut voimia viedä tämäkin asia päätökseen. Tytär yrittää kääntää syylliseksi isänsä ja väittää tämän olevan psykoosissa, mutta näkeehän tämän asian todellisen laidan sokeakin kepillään.

J., lopeta se perheesi solvaaminen ja mieti ihan oikeasti mihin olet ajautunut ihan omilla ratkaisuillasi.

Vierailija
33/73 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
34/73 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kerran isä yrittää kirjoittaa

Markku Tukiainen
3 tuntia sitten lähellä paikkaa Helsinki
Elämä ei aina ole helppoa ja tuskin sitä niin vanhaksi ja viisaaksi koskaan tulee, että osaisi aavistaa mitä uusi päivä tuo tullessaan. Tästä asiasta sain hetki sitten muistutuksen.

En enää tiedä mitä pitäisi ajatella, puhumattakaan, että osaisin arvioida mikä on järkevää. Perheemme asiat ovat joka tapauksessa niin julkisia, että Julian kuolema ja hautajaiset on pitänyt raportoida tarkasti kaikille, jotka korvansa kallistaa. Ei kai tässä enää mitään pyhää ole, koko perheen voimin rakennetaan uraa puolin ja toisin. En enää pysty ymmärtämään missä ne rajat menee. Julian kuolemasta jäi viimeisiä sanoja viljeltäväksi, muistetaan kertoa mitä Julia olisi milloinkin halunnut. Mihinkään Julian kuolema ei tunnu vaikuttavan. Viimeiset sanat muistuvat mieleen, kun niillä voi omaa asiaa ajaa, mutta Julian kohtalo ei tunnu koskettavan, eikä siitä ole mitään opittu. Sanon tämän äänen, koska olen vain niin umpikujassa ja tästäkin kirjoituksesta joka tapauksessa saan taas palautetta. Oletettavasti olen taas psykoosissa, dementoitunut ja minua käytetään hyväksi. Missään tapauksessa en voi olla uhri omassa kodissani. Minun pitäisi olla hiljaa, alistua ja antaa viisaampien hoitaa tiedottaminen. Nyt vaan riittää.

Annoin aikaisemmin haastattelun Hymylle ja nyt sain maksaa siitä.

Johanna saapui taksilla Jollakseen klo 21:30. Ulkoa kuului itkun sekaista sadattelua ja kohta alkoi ovikello soida. Tunnisti tyttäreni äänen, hän oli saapunut kutsumatta kylään. Minä olen tehnyt hänelle selväksi, että hän ei asu Jollaksessa, eikä hän ole tänne tervetullut öitään viettämään. Mekastamisen kovetessa avasin kuitenkin oven, Johanna syöksyi sisään, meni eteisen lattialle selälleen makaamaan ja lopulta sekavasta selostuksesta ymmärsin, että Johanna oli vailla pankkikorttiani, muuten taksi vie vankilaan. Parkkipaikalla siis odotteli taksi rahojaan. Matkanvarrelta löysin pitkin lumihankia siroteltuna Johannan laukun, lompakon ja kännykän. Kävin maksamassa taksinkuljettajalle Johannan omista rahoista 46€, joka sisälsi kyydin lisäksi matkalla noudetut hampurilaiset. Sisälle päästyäni Johanna huusi, joko minulle tai vain huutamisen ilosta, että ei joudu helvettiin.

Autoin käsittämättömässä sekavuustilassa ollutta tytärtäni kohti yläkertaa ja sitten alkoi illan päätapahtuma. Alta minuutissa omasta mielestään rauhallinen, ei missään tapauksessa väkivaltainen, tyttäreni tarttui kurkkuuni ja alkoi aggressiivisesti huutaa, että voittaa minut tappelussa koska tahansa. Olin shokissa ja nujakointi eteni kohti keittiötämme, jossa minulle selvisi, että Johanna oikeutti minun hakkaamisen sillä, että en ollut pyytänyt häneltä anteeksi Hymylle antamaani haastattelua. Hän repi kauluspaitani riekaleiksi, löi kasvoihin, kertoi pippurikaasusta, jolla hän voi minä hetkenä tahansa tyrmätä minut ja käsittämättömän raivon vallassa pystyi estämään minun tilanteesta poispääsyn.

Huomasin läheisen wc:n ja onnistuin saamaan jalkani Johannan jalan taakse, joka johti siihen, että Johanna kaatui selälleen lattialle ja minä pääsin omasta mielestään lähinnä median ja kateellisten suomalaisten ajojahdin uhriksi joutunutta, erittäin rauhallista tytärtäni vessaan karkuun. Ainakin voin nyt todeta omasta kokemuksestani ja silmässäni olevasta mustelmasta päätellen, että Johanna on ainakin matkanvarrella oppinut lyömään. Edellisissä oikeudenkäyneissäänhän puolustuksen kulmakivenä on ollut nimenomaan Johannan luontainen rauhallisuus ja se tosiasia, että hän ei osaa lyödä.

Linnoittauduin siis vessaan ja soitin poliisille. Poliisia odottaessani Johanna potki oveen ja huusi raivoissaan saavansa oven auki minä hetkenä hyvänsä. Rehellisesti sanottuna olin niin shokissa, että pelkäsin henkeni puolesta. Oven takana tuntui olevan pelkkää vihaa ja raivoa. Mikään ei tuntunut mahdottomalta ja pelkäsin, että ovi antaa periksi ennen Johannaa. Tiesin, että sitten olen loukussa pienessä WC:ssä ja mitä taha

nsa voi tapahtua.

Ilmeisesti Johanna jossain kohtaa ymmärsi, että olen yhteydessä hätäkeskukseen ja aloitti pakomatkan. Käsittääkseni Johanna pyrki naapuriin piileskelemään ja sieltä poliisi lopulta Julian kohtaloa ja lukuisia viimeisiä sanomisia aktiivisesti muistelevan tyttäreni löysi ja otti talteen. Poliiseja tuli kahden auton verran, vammani kuvattiin ja minut haastateltiin. Johannan määränpäästä minulla ei ole käsitystä, mutta olettaisin, että tämäkin yö menee joko sairaalassa tai poliisiasemalla. Minulle on tässä vaiheessa selvää ainakin seuraavat asiat.

Johanna ei joko ymmärrä omaa tilannettaan tai sitten hän ei siitä välitä. Väkivallankierre jatkuu, eivätkä jo saadut tuomiot pahoinpitelyistä ole vaikuttanut toivotusti Johannan käytökseen. Holtiton vihanpito ja aggressiivisuus jatkuvat, syöksykierre tuntuu jopa kiihtyvän. Minä en tälle tielle näe kaunista loppua, vaan uskon, että perhettämme koskettaa lähitulevaisuudessa toisetkin hautajaiset, joko Johannan tai jonkun tulevan uhrin. Minä teen tapahtuneesta rikosilmoituksen ja tulen vaatimaan rangaistusta. Aion myös hakea lähestymiskieltoa, vaikka en olekaan varma, että tyttäreni sitä kunnioittaa yhtään enempää, kuin jo saamiaan tuomioita. Pelkään kostoa, mutta en aio jäädä toimettomaksi, sillä ei ole mitään syytä olettaa, että tämä olisi taas vain yksittäistapaus ja kyllä se siitä. Jos vankeustuomiot tai siskon kuolema ei vaikuta millään tavalla, niin tuskin kukaan voi olla varma mistään muusta kuin siitä, että lisää on luvassa muodossa tai toisessa.

Olen nyt kertonut oman näkemykseni tilanteesta, eniten sen takia, että Johannan mielentila on mitä on ja hän majailee milloin missäkin. Haluan, että mahdollisimman moni ymmärtää minkälaisessa tilanteessa Johanna on, että jokainen tietää minkälaisesta tilanteesta itsensä voi löytää tässä sirkuksessa. Minä pelkään, että seuraava tyttäreni vihan ja raivon jalkoihin jäänyt ei pääse näin helpolla. Minä selvisin mustalla silmällä ja omassa kodissani tapahtuneesta kostosta saamallani järkytyksellä, pelkään, että seuraava ei ole näin onnekas.

Minä en enää aio leikkiä tätä satojen selitysten, syytösten ja sopivassa kohtaa kuin tilauksesta valutettujen kyynelten sairasta julkisuushippaa. Johanna menee putkasta ja sairaalasta toiseen ja muistaa aina ensimmäisenä satuilla näistä tapahtumista julkisuuteen tarinoita siitä, kuinka: ”ulkomailla minua ymmärretään” ja ”ulkomailla se tai tämä karismaattinen tai älykäs nainen tai mies itki puolestani” tai ”minä harkitsen kohta kuudetta vuotta vakavasti ulkomaille muuttoa ja sitä se Juliakin halusi”. Tyttäreni ei pysty suoriutumaan edes turistimatkasta ilman, että sinne jäädään jumiin ja sitten kerjätään rahaa paluulippuun, mutta silti vankkumaton käsitys pysyy, ongelma on asuinmaassa, ei millään tavalla Johannassa. Edes siellä ulkomailla Johanna ei onnistu olemaan itsekseen, vaan nämäkin sekoilut hän syystä tai toisesta raportoi välittömästi kaikkien luettavaksi. Vahvasti väritettynä tietenkin ja syyllinenkin löytyy nopeasti

Minulta ei enää myötätuntoa tai ymmärrystä heru tähän ihmiskohtaloiden vähättelyyn ja harhaiselta tuntuvaan pakomatkaan todellisuudesta. Minä en rehellisesti sanottuna tiedä mitä pitäisi tapahtua, että tähän hämmentävän monia osapuolia koskettavaan perverssiin sekoiluun tulee edes tauko, puhumattakaan, että se loppuisi. Minä en todella tiedä mitä tuleman pitää tai mitä pitäisi tapahtua, mutta sen olen päättänyt, että en enää millään tavalla mahdollista sen jatkumista. En, vaikka minulle kuinka diagnosoitaisi taas psykooseja niin kovaan ääneen ja niin julkisesti kuin mahdollista. Siitä vain. Jos psykoosini tunnistaa ja se näkyy siitä, että en ymmärrä, enkä halua tätä sairaita piirteita saavaa elämää, niin olen ihan mielelläni mielenvikainen ja hullu.

Pyysin ja sain apua tämän tekstin kirjoittamiseen,

koska halusin, että asia tulee selväksi, enkä koe olevani kirjallisesti niin lahjakas, että pystyisin tässä tilanteessa ilmaisemaan selkeästi tuntemuksiani. Seison kuitenkin sanojeni takana ja näin minä tunnen. Minä tunnen olevani loukussa, minä pelkään huomista, minä pelkään tulevaa. Minä pelkään oman mielenterveyteni puolesta. Yhden tyttäreni hautasin ja vauhti vain kiihtyy, elämäni umpisolmut tuntuvat kiristyvän.
1Tykkää · Jaa

Vierailija
35/73 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

6.4. klo 19:483/7

Paitsi ehkä vanhemmilleen, jotka pitivät häntä Jollaksen-kodissa viikonlopun, mutta ei siitä sitten mitään tullut

"Mia Mari Johanna Tukiainen
53 sekuntia sitten

JULKINEN TIEDOTE KAIKILLE: JULIA TUKIAINEN KUOLI VANHEMPIENI KÄYTÖKSEN TAKIA. HÄNET AJATTIIN KUOLEMAAN, VANHEMPANI EIVÄT OLE PSYYKKISESTI KUNNOSSA!!!!!!!! KETÄÄN LAPSIA EI AJETA KUOLEMAAN, MUTTA VANHEMPANI TEKIVÄT SEN. LUULIN, ETTÄ ISÄNI ON SE SAIRAS AURORAPOTILAS, MUTTA ÄITINI KÄYTTÄÄ PSYKOLOGISTA VÄKIVALTAA JOKA ON VIELÄ PAHEMPAA. PERHEEMME ON HAJOITETTU KOKONAAN, JA PÄÄPIRUNA ON ÄTIMME, HÄN ON PAHIN RAHAN HALLITSIJA JA ISÄMME ALISTAJA. VIHAAN HEITÄ.

Lähde Hymy;  http://www.hymy.fi/keskustelu/t1083,575

Vierailija
36/73 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2013 klo 18:39"]

[quote author="Vierailija" time="02.09.2013 klo 12:36"]

Minustakin Tuksussa on jotain koukuttavaa, miten kukaan ihminen ehtii soosata noin paljon ja jatkuvasti. Aina kun luulee, että nyt on tullut pohjanoteeraus, ei kun seuraavana päivänä uudestaan jaloilleen ja pökköä pesään?

[/quote]

Juuri tästä syystä uskon, että jos Johanna saisi asiansa raiteilleen ja suunnan ylöspäin, hänestä voisi ihan oikeasti tulla jotian "suurta". Hänessä on jotain erityistä "voimaa ja potentiaalia", kunhan saisi sen kohdistettua oikeisiin asioihin.

[/quote]

Samaa mieltä. Tyypissä on jotain karismaa, se on pakko myöntää. Ja sellainen retee anteeksipyytelemätön asenne on jotenkin raikasta ja harvinaista tässä vaatimattomuus-on-hyve-kansan piirissä.

Vierailija
37/73 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karismaattinen glamourkuningatar... Voi isäparkaa, voi äitiparkaa. Mikä tähän sitten ikinä johtikin, niin näettehän että on todellakin aika pelastaa itsenne myös. Paljon voimia läheisille ja sukulaisille, jotka ovat joutuneet elämään tätä katsellen vuodesta toiseen.

Nimi: JohannaTukiainen
04.09.13 7:05 pm

KEIKKAA PUKKAA ENEMMÄN KUIN KOSKAAN,MINUSTA ON PÄÄASIA ETTÄ IHMINEN TEKEE TYÖKSEEN SITÄ MITÄ HALUAA TEHDÄ JA MISTÄ NAUTTII!!!!

- 20.9.2013 TORELLO, TIKKURILA

- 21.9.2013 RAVINTOLA RENKOMÄKI

- 5.10.2013 Bar NO NAME, IKAALINEN (JA SAMALLA MENEN KYLLÄ IKAALISTEN KYLPYLÄÄN KANSSA, RAKASTAN KYLPYLÖITÄ!

Isäni Markku ei ole koskaan halunnut tulla julkisuuteen, ei myöskään muu perheeni lukuunottamatta Juliaa, joka onneksi ei ole joutunut kärsimään samanlaisesta loanheitosta ja kiusaamisesta kuin minä.
Käsittääkseni isäni on tällä hetkellä sairastunut psykoosiin, ei hän muuten antaisi kyseisiä kummallisia ja ilkeitä kommentteja omasta esikoistyttärestään.

Hänen psyykensä on aina ollut heikko, ja uskon, että meistä kirjoitettu törkykirja jota mainostetaan "paljastuskirjana" laittoi hänet sekaisin, samoin perhettämme jatkuvasti kiusaavat törkykirjeet ja valokuvat. Ainoastaan minä ja isämme olemme lukeneet kyseisen kirjan juridisia toimenpiteitä varten.
Jos isäni ei niihin kykene, niin minä alan sotimaan yksin juristini kanssa kyseistä tuotantoyhtiötä sekä kirjaan kommentoimia ihmisiä vastaan.

Vanhanen voitti oikeudessa Susan Ruususen "paljastuskirjan" jostain seksijutuista ja uuniperunoista, ja tässä puhun nyt sellaisesta kirjasta joka ei enempää voisi olla törkeää kunnianloukkausta.

MIKSI IHMEESSÄ SIIHEN PITI SEKOITTAA PERHEENJÄSENENI??????????????
Minä en ole vastuussa kirjasta, vaan päästään sairas ja äärimmäisen vihamielinen Mia Oksanen Halsualta joka on entinen keikkamyyjäni, sekä Metrotuotanto yhtiö ja Marko Haapahuhta, jotka jaksavat heittää lokaa niskaani niin paljon kuin ehtivät.

Isälleni Markulle tiedoksi, minä en ole menossa mihinkään "kadotukseen", enkä koe tekemilläni keikoilla tekeväni mitään helvettiin johtavaa syntiä. En ole koskaan kokenut tekeväni syntiä tanssimalla, itseasiassa tunnen virolaisia striptease tanssijoita jotka ovat uskovaisia ja tienaavat rahat köyhälle perheelleen ja lapsilleen kun ovat yksinhuoltajaäitejä.

Vetoat tekstissäsi, että minua ei saa tilata enää keikoille. Saanko kysyä, miksi ihmeessä????????? En halua elää muiden ihmisten verorahojen kustannuksella, tekemättä mitään sosiaalipummina. Koulujen käynnistä olen jo saanut ihan tarpeekseni. Etkö ymmärrä, että julkisuus ja esim. Seiska Liven päivittäminen on minun työtäni???

En ole huora, en elää "siveetöntä" elämää, jos nyt seksiin tullaan, niin harrastin seksiä viimeksi noin vuosi sitten, että se siitä "siveettömyydestä."
Tiedätkö, että monet köyhät opiskelijatytöt myyvät oikeasti itseään rahoittaakseen opintonsa? Nyt loppui se tekopyhyys!

Sain koirani nyt vihdoin takaisin pätevän juristini kautta, millä ihmeellä maksaisin juristin palkkion plus olisin maksanut kaikkien koirien hoitomaksut jotka menivät runsaasti yli 1000e, ellen tekisi keikkoja? Eikö kukaan muista, että esim. Mika Häkkisen nykyinen "siveellinen" tyttöystävä Marketa on entinen rohkea striptease tanssija??????????

Minua on herjattu, haukuttu ja poljettu tässä maassa ihan maahan asti. Miksi pitää vielä lyödä lyötyä, kysyn tätä myös medialta? Luulin, että noitavainot ja roviolla poltot ovat ohitse ja kuuluvat primitiiviseen yhteiskuntaan, mutta tehän itse harrastatte sitä tänä päivänä tekemällä minulle kiusaa, perättömiä ilmiantoja jne???????? Ettekö enää muista, mitä Jeesus sanoi kun naista oltiin kivittämässä (yksi kivittämässä olleista fariseuksista oli myös maannut naisen kanssa.) Jeesus sanoi: "Se heittäkööt ensimmäisen kiven, joka ei ole koskaan mitään syntiä tehnyt."

Olen kuullut, että osa ns. näädistä on himouskovaisia ja lestadiolaisia jotka nimenomaan lyövät muita ihmisiä Raamatulla päähän. Minä en usko esim. siihen, että jokaikinen ihminen joka ei usko Jeesukseen, päätyy helvetin lieskoihin.
Millainen rakastava Jumala sallisi sellaista????

En myöskään usko, että esim. kaikki homot päätyvät automaattisesti helvettiin.
Minä en ole vastuussa Julian sairaudesta, olen sitä hirveästi murehtinut ja itkenyt, mutta kaikkein törkeintä on alkaa SYYTTÄMÄÄN SIITÄ MINUA!!!!! Julia on myös ihan itse oikein kerjännyt että haluaa keikoille mukaan ja nauttii niistä, on luvannut olla "sikailematta" jne. hän täyttää kohta 30v, joten eiköhän hän osaa ihan itse päättää mitä tekee. Minun mielestäni hänen koulunsa pitäisi olla nyt pääasia, ja ehdotin hänelle, ettei hän tee keikkaa, vaikka on mielestäni loistava esiintyjä ja hyvin kaunis sekä karismaattinen nainen.

Myönnän,että jotkut keikkani ovat menneet ns. överiksi, mutta toisaalta esim. keikalla jossa olin Anna-Sofian kanssa, maassa ryömi kuulemma koko keikan ajan joku noin 6-kymppinen hyvin lihava nainen, jolla oli 80-luvun permanentti päässään. Hän kuvasi maasta käsin alhaalta ylöspäin koko keikan, jossa mahani näyttää kuin Aku Ankalta. Tämä Sofia sitten ilmoitti minulle kyseisestä kuvaajasta vasta jälkikäteen,vaikka hänen työhönsä kuului se, että hänen olisi heti pitänyt varoittaa minua kyseisestä kuvaajasta. Ulkomailla kyseisissä showesityksissä, mitä teen, on ehdoton kuvauskielto.

Onnistuneet ja kauniit keikat jotka olet tehnyt (ja niitä on sadoittain) ei näy missään, kukaan ei laita niitä YouTubeen. Mutta annas olla kun siellä on yksi möhläys joukossa, niin koko kansa pällistelee videoita netistä. Se jos mikä on raukkamaista ja säälittävää!
Siskoni Jasmine joka "ei missään tapauksessa halunnut julkisuuteen" on nyt myös menossa suomalaiseen Reality TV sarjaan, voi tätä ihmisten tekoyhyyttä.....

Kampaajani Joel kysyi hyvän kysymyksen eilen. "Missä vanhempasi olivat silloin, kun romahdit vuonna 2008 ja Kanerva skandaali puhkesi?" Vastaus: Eivät missään. Äidistäni ei kuulunut mitään, sain yksin taistella 3 juristin kanssa Hymyä vastaan, ja uskollinen kirjanpitäjäni alkoi auttamaan minua ja otti minut asumaan luokseen. Että sellaista......

Sain erittäin hyvän lapsuuden ja nuoruuden vanhemmiltani, olen siitä hyvin kiitollinen. Äitini osti meille aina kauneimmat ja parhaimmat vaatteet päälle, vanhempamme matkustelivat paljon ja sain nähdä maailmaa, olin lapsesta asti "pikkuprinsessa" joka pukeutui romanttisiin 1800 luvun vaatteisiin (Fanny ja Alexander liike Helsingissä.) Minulla oli lierihattuja, pitsikäsineitä, pitkät hiukset kiharrettuna jne. Keräilin posliininukkeja ja minulla oli oma "salakerhoni" johon kuului 7 jäsentä. Puppe Pupu oli kerhon kuningas, jota piti aina kätellä kun kerhooni astui. Vikke marsu oli myös kuninkaallisessa asemassa. Tulen kirjoittamaan näistä kaikista asioista tulevassa omaelämäkertakirjassani, josta tulee hyvin suloinen ja kaunis, ei mitään sontaa kuten nykyisessä, täysin valheellisessa pokkarissa, joilla ei ollut varaa edes värillisiin kuviin.

Jos joudun vankilaan, joudun sinne syyttömänä. Nämäkin rahat, jotka nyt menivät koirieni pelastamiseen ja juristipalkkioihin, olisin voinut antaa Punaiselle Ristille ja Amnesty Internationalille, joita tuen.

Tarvitsisimme kokonaan uuden oikeudenkäynnin, sillä minulla ja Julialla ei ollut mitään avustajaa kyseisessä keississä ja vastassa oli Heikki Lampela.
Nummelan juhannusjuhlissa Julian pahoinpiteli erittäin törkeällä tavalla (mm. vapaudenriisto ilmastointiteipeillä, kova kuristaminen, uhkaus tappamisesta jne.) ex-Hunks tanssija Janne Johannes Särmäkari. Olen sanonut tämän jo monta kertaa. Julialla on enemmän voimaa kuin minulla, en ikinä pystyisi raahaamaan häntä pitkin asfaltteja niin että polvet aukesivat verille ja hänen puolet hiuksistaan revittiin juurineen pois päästä. Kenenköhän täällä sinne vankilaan oikein pitäisi mennä.......?????????

Ai vitsi kun mulla vielä voimat riittäisi, niin lukisin itseni ihmisoikeusjuristiksi. Olen pikalukija ja uskon, että voisin pärjätäkin siellä, lisäksi saisin hyvät lähtöpisteet YO papereistani. Tai sitten olisi hyvä, jos mieheni olisi juristi, tajuaisi ainakin jotain asioista.

Tarvitsen uusia hyvännäköisiä, luotettavia ja rohkeita avustajia keikoilleni, ottakaa yhteyttä: johanna@dollsdancers.fi, treffitarjoukset myös sinne!

Vierailija
38/73 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2013 klo 08:34"]

Minusta siinä ei ole mitään raikasta, että on saanut linnatuomion pahoinpitelystä, lemmikit otettu huostaan huonon kohtelun takia, jättänyt veronsa maksamatta, huorittelee äitiään ja siskoaan julkisesti ja esittelee parilla sadalla persettään maakuntien räkälöissä. Häiriköi ja mokailee minkä ehtii, mutta mikään ei ole omaa syytä.

Vertaus cheekiin on todella ontuva. Cheek tekee musiikkia omalla tyylillään. Ei pyytele anteeksi, jos jotakuta ei miellytä, eikä tarvitsekaan. Johanna voisi sen sijaan vilkaista joskus peiliin ja miettiä, missä menikään pieleen.

[/quote]

Tässä kommentissa on asiaa!

Vierailija
39/73 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2013 klo 23:20"]

[/quote]

Juuri tästä syystä uskon, että jos Johanna saisi asiansa raiteilleen ja suunnan ylöspäin, hänestä voisi ihan oikeasti tulla jotian "suurta". Hänessä on jotain erityistä "voimaa ja potentiaalia", kunhan saisi sen kohdistettua oikeisiin asioihin.

[/quote]

Samaa mieltä. Tyypissä on jotain karismaa, se on pakko myöntää. Ja sellainen retee anteeksipyytelemätön asenne on jotenkin raikasta ja harvinaista tässä vaatimattomuus-on-hyve-kansan piirissä.

[/quote]

Siinä on jotain samaa Cheekin kanssa.

Vierailija
40/73 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2013 klo 01:38"]

[quote author="Vierailija" time="02.09.2013 klo 23:20"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Siinä on jotain samaa Cheekin kanssa.

[/quote]

Lisään, että nämä "erityiset" ihmiset yleensä menestyvät joko poikkeuksellisesti tai päinvastoin. Raja taitaa olla hiuksenhieno, milloin suunta on ylös- tai alaspäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi