Masentaa niin paljon lähteä yksin lenkille.
Kaikilla on kaverit mukana nauttimassa päivästä. Tulee ihan idi iootti olo kävellä yksin siellä katsomassa maisemia.
Kommentit (47)
Hae naapurin tai kaverin koira kaveriksi! Kun mulla oli koiraton aika elämässä ja lapset isällään, hain naapurin setterin lenkkiseuraksi. Ihan win-win -tilanne.
Mielestäni yksin on just parasta lenkkeillä. Saa rauhassa ajatella omia juttuja.
Mä taas en löydä yhtään syytä miksi lähtisin lenkille jonkun kanssa. Ihmiset vain häiritsee sekä lenkkeilyä että keskittymistä maisemiin. Ihmiset puhuu koko ajan, se on todella ärsyttävää.
Nyt vitinät pois ja ulos. Äänikirja päälle tai musiikkia kuulokkeisiin. Yksinhän on juuri kaikkein parasta lenkkeillä, kun saa mennä mihin haluaa ja valita vauhdin itse. Eikä tarvitse kuunnella kenenkään päkätystä.
Vierailija kirjoitti:
Mä taas en löydä yhtään syytä miksi lähtisin lenkille jonkun kanssa. Ihmiset vain häiritsee sekä lenkkeilyä että keskittymistä maisemiin. Ihmiset puhuu koko ajan, se on todella ärsyttävää.
Tämä. Miksi ihmeessä tarvitsisit kaveria lenkille? Minun kaverini ainakin kävelevät etanavauhtia, kun itse haluaisin kävellä lujaa ja reippaasti. Viileällä kelillä palellun kuoliaaksi, kun pitää madella heidän tahdissaan. Lisäksi haluan myös vain katsella maisemia ja ajatella omia ajatuksiani enkä jaksa jutella väkinäisiä joutavanpäiväisyyksiä kenenkään kanssa.
Mua taas pelottaa. T. Sosiaalisten tilanteiden pelko
Itse taas en huolisi mistään hinnasta lenkeilleni ketään viereen hölisemään. Yksin saa aina valita vapaasti reitit, pituuden, vauhdin ja tauot ihan sellaisiksi kuin itse haluaa. Ennen kaikkea kuitenkin nautin siitä rauhasta, josta saan nauttia luonnon kanssa kahdestaan.
Tarvitsen bodygardin mukaan koska jännitän hyppääkö puskasta ehkä kohta joku
Vierailija kirjoitti:
Nyt vitinät pois ja ulos. Äänikirja päälle tai musiikkia kuulokkeisiin. Yksinhän on juuri kaikkein parasta lenkkeillä, kun saa mennä mihin haluaa ja valita vauhdin itse. Eikä tarvitse kuunnella kenenkään päkätystä.
Muuten samaa mieltä, mutta itse jätän kyllä kaikki elektroniset häiriötekijät pois. Luonnon omat äänet voittaa parhaankin äänikirjan satanolla.
Eiksi kukaan tosissaan tälläsellä kelillä lenkkeile?
Vierailija kirjoitti:
Huono karma, kukaan ei kaipaa.
Heh heh. Karma se onkin joo, kun ihmisillä on muuta tekemistä kuin lenkkeillä.
Mulla sama... tällaisena päivänä näkee vain ne käsi kädessä kävelevät ja kamujen kanssa nauravat tyypit. Itse sitä vain painelee yksin omien ajatustensa kanssa..... masentavaa. Kotona ei masenna läheskään niin paljon.
Sinulle karma kostaa ja olet yksin lenkillä. Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa. Joko ymmärrät? Jos et, tulet sen huomaamaan monet kerrat.
Vierailija kirjoitti:
Sinulle karma kostaa ja olet yksin lenkillä. Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa. Joko ymmärrät? Jos et, tulet sen huomaamaan monet kerrat.
Vit tu mikä hullu karmanhuutaja täällä nyt on?! Luuletko tuntevasi ap:n? Meitä on tuhansia yksinkävelijöitä.
Kuulostaa siltä että haet syytä olla lähtemättä lenkille.