Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Silja Serenade ja Silja-luokan hytti....
02.07.2006 |
Mahtuuko hyttiin 2 aikuista ja kaksi lasta (6- ja 7-vuotiaat)? Tai onko yleensä mahdollista varata kyseistä hyttiä näin monelle hengelle?
Kommentit (2)
kaksi hyttiä, mutta silloin maksat neljästä aikuisesta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
silja-luokan hytissä nukkuen tukholman risteilyllä. meillä 2 hengen hytti, johon varattiin myös pinnasänky, joka tietenkin paljastui emman matkasängyksi :) mutta tyttö 1v nukkuis siinä ja poika 3 v meidän välissä. tosin se parisänky oli tehty kaksi yhden hengen sänkyä liittämällä eikä keskellä voinut nukkua ilman päiväpeittotoppausta mutta muuten jees.