Auttakaapa miestä ymmärtämään naisen logiikkaa
Tarvitsen apuanne tulkitsemaan naisen logiikkaa.
Tilanne se, että tapasin n. 4 kuukautta sitten erään naisen, jonka kanssa vietimme illan ja yön yhdessä (emme edenneet edes seksiin).
Minä olen sinkkumies (eronnut) ja hänellä myös samanlainen tausta, eli ero joskus aikoja sitten jo.
Viestittelimme hieman tuon ainoan tapaamisen jälkeen, mutta tulin siihen tulokseen, että olemme niin erilaisia, etten halua ottaa ns. seuraavia askelia, vaan katsoin parhaaksi lopettaa asian ennenkuin mitään edes oikeastaan alkaakaan.
Lopetimme yhteydenpidon siinä ymmärryksessä, että asia olisi selvä. Meni muutama kuukausi ja sain tekstiviestin puhelimeeni häneltä. Tänään tuli soitto (olin töissä) ja vastaajaan oli jätetty viesti "hei, olette lähdössä alpeille kuten keskustelitte, ja tulen hoitamaan kotianne kuten sovittiin sillä välin."
Eli tämä antaa minulle kuvan kuin hän kuvittelisi, että minä olisin parisuhteessa ja pettämässä vaimoani ja ymmärrän viestin jotenkin niin, että hän haluaisi satuttaa kuviteltua suhdettani. Olen sinkku, kuten sanottua, enkä ole ollut missään suhteissa tänä aikana kun häneen tutustuin, enkä sen jälkeenkään tänä aikana.
Miten tämän homman saisi loppumaan niin, että molemmat yhteisymmärryksessä jatkaisivat omia polkujaan?
Alan näkemään jo skenaarioita, joissa saan vielä muutaman kuukaudenkin päästä jatkuvia yhteydenottoja häneltä. Tällaista en missään nimessä halua. Haluan, että hän jatkaa omaa elämäänsä.
Ymmärtääkseni en ole loukannut häntä millään tavalla. Olen vain ymmällä päästäni.
Kommentit (84)
[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 01:41"]
[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 01:32"]
En ymmärrä aloittajan pelkäävää ja puolustuskannalla olevaa asennetta.
[/quote]
Et tietysti ymmärrä, koska sinä et ole kokenut tätä asiaa kuten minä. Minä aloin kokea tämän jo häirintänä, mutten ole varma asiasta ja siksi tulin kysymään mielipiteitä, jotta osaisin toimia oikein.
terveisin,
ap
[/quote]
Niin, mehän emme tiedä mitä todellisuudessa tapahtui, mutta liioittelet kyllä jos kaksi viestiä, joista varsinkin yksi on mahdollisesti mennyt väärään numeroon, on mielestäsi häirintää. Oletko aina noin herkkä ja pelokas?
Älä viitsi ap :)
Sun elämässä ei varmaan paljoa tapahdu jos ilmiselvää väärinkäsitystä pidät häirintänä :)
Jos se nainen häiritsisi sinua tarkoituksella, et selviäisi noin vähällä :)
[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 01:36"]
[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 01:30"]
Oletko uskovainen? Ei liity asiaan, tuli vain mieleeni.
[/quote]
En todellakaan ole uskovainen. Erosin kirkosta muutama vuosi sitten, sitä ennen vain tapakristitty kuten suurin osa suomalaisista.
Terveisin,
ap
[/quote]
Ok:) Olen vain huomannut että hyvin usein uskovaiset henkilöt käyttävät tuota "ystävä hyvä" tai "hyvä X" tapaa puhutella toisia... Ei sillä että tällä nyt mihinkään mitään väliä olisi, tuli vain mieleen;)
Muista ap sitten kertoa täällä miten meni keskustelut :) minua ainakin kiinnostaa menikö oikeasti viesti väärään numeroon (minun veikkaus) vai onko joku stalkkeritapaus kyseessä.
En usko että aloittaja soittaa sille naiselle.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 02:02"]
En usko että aloittaja soittaa sille naiselle.
[/quote]
En minäkään :D
t. 57
Hmmm...sinulla on hänen viestit vielä tallessa, mutta hänellä ei saisi olla sinun numeroaan enää yhteystiedoissaan ja kirjoitat vielä, että JATKUVAA HÄIRINTÄÄ....
Mielestäni sinä teet kärpäsestä härkäsen.
Siis oliko tää eka kerta, kun nainen otti yhteyttä 7.7. jälkeen?
Eli tää oli Porvoosta hauskaa iltaa?
[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 00:11"]
Lopetimme yhteydenpidon siinä ymmärryksessä, että asia olisi selvä. Meni muutama kuukausi ja sain tekstiviestin puhelimeeni häneltä. Tänään tuli soitto (olin töissä) ja vastaajaan oli jätetty viesti "hei, olette lähdössä alpeille kuten keskustelitte, ja tulen hoitamaan kotianne kuten sovittiin sillä välin."
[/quote]
Millaisen tekstiviestin sait naiselta? Kyllähän ihmiset joskus kokeilee vielä jälkeenpäin, olisiko kuitenkin kiinnostusta.
Vastaajaviesti kuulostaa pähkähullulta, jos teillä ei mistään tuollaisesta ole ollut puhetta. Niinpä se todennäköisesti on mennyt väärään numeroon. Tai nainen on lähettänyt sen tahallisesti väärään numeroon huomiosi kiinnittämiseksi :)
Joku voisi selventää minulle miehen logiikkaa, että miten ihmeessä kaksi viestiä saa tulkittua häirinnäksi.
Kiinnostaisi myös tuo tekstiviestin sisältö. En ymmärrä, miksi tästä pitää tehdä näin iso asia. Olen itse saanut sekä vääriä numeroita tai taskusoittoja ja ihan tarkoituksellisia soittoja henkilöiltä, joiden kanssa ei alkanut mitään. Jätin ne vaan huomiotta ja jatkoin elämääni.
Eikö ap nyt voi vaan laittaa sitä täällä aiemmin ehdotettua tekstaria väärästä numerosta hyvän syksyn toivotuksin ja lopettaa asian vatvomisen. Eiköhän tuor riitä naiselle poistamaan apn numeron ja väärät soitot tai kalastelu loppuu siihen.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 01:54"]
[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 01:36"]
[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 01:30"]
Oletko uskovainen? Ei liity asiaan, tuli vain mieleeni.
[/quote]
En todellakaan ole uskovainen. Erosin kirkosta muutama vuosi sitten, sitä ennen vain tapakristitty kuten suurin osa suomalaisista.
Terveisin,
ap
[/quote]
Ok:) Olen vain huomannut että hyvin usein uskovaiset henkilöt käyttävät tuota "ystävä hyvä" tai "hyvä X" tapaa puhutella toisia... Ei sillä että tällä nyt mihinkään mitään väliä olisi, tuli vain mieleen;)
[/quote]
No hahah !! ai että ei saa olla kohtelias olematta uskovainen!!!
tuota en nyt ymmärrä.
Miks sulla oli sitten vielä sen naisen numero muistissa???
Mä uskon väärään numeroon. Aika hullu saa olla, että keksii jotain alppireissuja päästään ja teitittelee sua.
Siis ihan selkeästi väärä numero. Vai mitä siinä tekstarissa sitten oli?
Häirintää se on sitten kun viestejä ja puheluita tursuaa ovista ja ikkunoista kun olet selkeästi ilmaissut haluavasi yhteydenpidon loppuvan.
Väärästä numerosta olisi ihan kohteliasta ilmoittaa lähettäjälle/soittajalle, jotta säästyy mahdollisilta väärinkäsityksiltä.
Pöh, väärä numero. Ap on outo, kun kehittelee mielessään tuollaisia kuvioita.
Tämän MIEHEN logiikkaahan tässä pitäisi ihmetellä!
Onko oikein tullut viesti ilmiselvästi väärään numeroon ja nyt mies sitten valvoo öitä :)
Diagnoosi: paranoia.
Se nainen on varmaan hommannut jo synnytyslakin.
Mies, sun tulevaisuus on tässä.
No niin, nyt on soitot soitettu ja asia selvitetty. Kyllähän tässä niin sitten oli, että vanha suola (joka nyt ei edes niin vanhaa ollut) oli janottanut. Toivon, että nyt meillä olisi todellinen yhteinen ymmärrys asiassa ja molemmat voisimme jatkaa tästä eteenpäin omia polkujamme. Tietysti se on ikävä asia, ettemme löytäneet toisistamme niitä asioita jotka olisivat saaneet meidät jatkamaan tätä elämän seikkailua yhdessä, mutta näinhän tämä elämä menee. Väkisin ei kannata mielestäni yrittää, siitä kärsisi lopulta vain molemmat osapuolet. Itse katsoin parhaimmaksi lopettaa jutun ennenkuin mitään edes ehti alkaa, juurikin minimoidakseni kärsimyksen toiselle osapuolelle ja tietysti säästääkseni itseänikin asiassa.
Olen elämäni aikana jo ehtinyt monenlaista nähdä, ja minusta on kai tullut herkkä varjelemaan omaa sisintäni kolhuilta, samalla kuitenkin pyrkien ottamaan myös toisen ihmisen tunteet mahdollisimman hyvin huomioon.
kiitos kommenteista kommentoijille!
terveisin,
ap
[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 01:32"]
En ymmärrä aloittajan pelkäävää ja puolustuskannalla olevaa asennetta.
[/quote]
Et tietysti ymmärrä, koska sinä et ole kokenut tätä asiaa kuten minä. Minä aloin kokea tämän jo häirintänä, mutten ole varma asiasta ja siksi tulin kysymään mielipiteitä, jotta osaisin toimia oikein.
terveisin,
ap