Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaapa miestä ymmärtämään naisen logiikkaa

Vierailija
01.09.2013 |

Tarvitsen apuanne tulkitsemaan naisen logiikkaa.

Tilanne se, että tapasin n. 4 kuukautta sitten erään naisen, jonka kanssa vietimme illan ja yön yhdessä (emme edenneet edes seksiin).

Minä olen sinkkumies (eronnut) ja hänellä myös samanlainen tausta, eli ero joskus aikoja sitten jo.

Viestittelimme hieman tuon ainoan tapaamisen jälkeen, mutta tulin siihen tulokseen, että olemme niin erilaisia, etten halua ottaa ns. seuraavia askelia, vaan katsoin parhaaksi lopettaa asian ennenkuin mitään edes oikeastaan alkaakaan.

Lopetimme yhteydenpidon siinä ymmärryksessä, että asia olisi selvä. Meni muutama kuukausi ja sain tekstiviestin puhelimeeni häneltä. Tänään tuli soitto (olin töissä) ja vastaajaan oli jätetty viesti "hei, olette lähdössä alpeille kuten keskustelitte, ja tulen hoitamaan kotianne kuten sovittiin sillä välin."

Eli tämä antaa minulle kuvan kuin hän kuvittelisi, että minä olisin parisuhteessa ja pettämässä vaimoani ja ymmärrän viestin jotenkin niin, että hän haluaisi satuttaa kuviteltua suhdettani. Olen sinkku, kuten sanottua, enkä ole ollut missään suhteissa tänä aikana kun häneen tutustuin, enkä sen jälkeenkään tänä aikana.

Miten tämän homman saisi loppumaan niin, että molemmat yhteisymmärryksessä jatkaisivat omia polkujaan?

Alan näkemään jo skenaarioita, joissa saan vielä muutaman kuukaudenkin päästä jatkuvia yhteydenottoja häneltä. Tällaista en missään nimessä halua. Haluan, että hän jatkaa omaa elämäänsä.

Ymmärtääkseni en ole loukannut häntä millään tavalla. Olen vain ymmällä päästäni.

Kommentit (84)

Vierailija
41/84 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä olisi aika noloa laittaa jotain "en halua tavata, älä ota yhteyttä" tollaseen viestiin joka on niin selkeä väärään numeroon laitettu viesti kun vain voi olla.

Taitaa ap oikeasti toivoa, että nainen olisi sittenkin vielä kiinnostunut, kun ei erota vahingossa laitettua viestiä jostain ihme stalkkaamisesta...

Vierailija
42/84 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 00:54"]

Oltiin sitten tunnettu päivä tai vuosi, on kohteliasta käydä "suhteen" loppuminen selkeästi läpi.

[/quote]

Mä olen eri mieltä. Suurin osa tapailuista yleensä loppuu vähän epämääräisesti. Se on kohteliaampaa kuin sanoa päin naamaa, että ei kiinnosta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/84 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 00:46"]

[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 00:41"]

[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 00:24"]

Tekstiviestien pohjalta homma loppui.....ou so mature

[/quote]

Ystävä hyvä, yritä ymmärtää, ettei mitään edes koskaan varsinaisesti alkanut!

terveisin,

viestiketjun aloittaja

[/quote]

Yritä ymmärtää, että sinä annoit numerosi ja sanoit, että voitte olla yhteydessä. Loput asiat ovat vain omassa päässäsi. Pitäisikö hänen osata lukea ajatuksesikin? Kai olet aikuinen ihminen?

[/quote]

Huoh! Tuleeko tällä palstalla kaikki miehet ristiinnaulituiksi samalla tavalla kuin minä? Mitä helvettiä olen nyt tehnyt väärin???

Piti oikein kaivaa tekstarit esille puhelimesta. Näin hän kirjoitti minulle 7.7 - "OK, ymmärrän nyt. Mukavaa kesää!".

Soitan huomenna ja teen asian selväksi. Kuten sanottua, halusin ensin ymmärtää asian paremmin jotta olisin voinut ottaa hänen tunteet paremmin huomioon kun soitan, mutta en kyllä rehellisesti sanottuna tiedä ymmärränkö edelleenkään asiaa ja motiiveja sen paremmin. :(

(Edelleen) ystävällisin terveisin,

ketjun aloittaja

Vierailija
44/84 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 00:55"]

Oltiin sitten tunnettu päivä tai vuosi, on kohteliasta käydä "suhteen" loppuminen selkeästi läpi.

[/quote]

Mä olen eri mieltä. Suurin osa tapailuista yleensä loppuu vähän epämääräisesti. Se on kohteliaampaa kuin sanoa päin naamaa, että ei kiinnosta. 

[/quote]

Epämääräisyys on valehtelijoiden ja pelkureiden tapa toimia.

Vierailija
45/84 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se eukko on ammatiltaan ?

Vierailija
46/84 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja, mitä siellä ahdistelet. Soitat niin saat selvyyden. Voi olla että oli väärä numero, huomennahan se selviää. Sitten voit toivottaa hyvät jatkot ystävällisessä hengessä kenenkään nolaantumatta. 

Vierailija
47/84 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 00:58"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ja päin naamaa tokaiseminen on asperger-tyyppisten töksäyttelijöiden tapa toimia. Pitää osata säästää toisen "kasvot", kun treffaillaan. T: nainen 30 v. 

Vierailija
48/84 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 01:02"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ja päin naamaa tokaiseminen on asperger-tyyppisten töksäyttelijöiden tapa toimia. Pitää osata säästää toisen "kasvot", kun treffaillaan. T: nainen 30 v. 

[/quote]

Mielestäsi on töksäyttelyä sanoa tapaamisen/soiton lopuksi, että oli todella ihana tutustua sinuun, toivon sinulle kaikkea hyvää tulevaisuudessa vaikka emme jatkossa olekaan tekemisissä?

Vierailija
49/84 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 01:05"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mielestäsi on töksäyttelyä sanoa tapaamisen/soiton lopuksi, että oli todella ihana tutustua sinuun, toivon sinulle kaikkea hyvää tulevaisuudessa vaikka emme jatkossa olekaan tekemisissä?

[/quote]

On. Kyllä sen tajuaa hienovaraisemmistakin vihjeistä. T: Nainen 30 v.

Vierailija
50/84 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kumma mies kun pillastuu kahdesta yhteydenotosta.......

Vierailija
51/84 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 01:09"]

[/quote]

No enpä tiedä kuinka moni nainenkaan ilahtuisi siitä, että joku heihin ihastunut viestittelee vielä kuukausienkin päästä siitä kun homma on ohi. Miettikääpä omalle kohdalle.

Vierailija
52/84 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 01:08"]

[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 01:05"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

On. Kyllä sen tajuaa hienovaraisemmistakin vihjeistä. T: Nainen 30 v.

[/quote]

Miten itse toimit? Miten teet selväksi ettet halua olla yhteydessä enää?

Vierailija
53/84 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on ainakin käynyt niin, että tapailtuamme jonkin aikaa mies ilmoitti, ettei haluakaan jatkaa. Kun sitten muutaman kuukauden jälkeen otin yhteyttä ihan vaan kuulumisia kyselläkseni, kävi ilmi että mies halusikin jatkaa tapailua! Ota näistä nyt sitten selvää :D

Vierailija
54/84 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 00:11"]

Tarvitsen apuanne tulkitsemaan naisen logiikkaa.

Tilanne se, että tapasin n. 4 kuukautta sitten erään naisen, jonka kanssa vietimme illan ja yön yhdessä (emme edenneet edes seksiin).

Minä olen sinkkumies (eronnut) ja hänellä myös samanlainen tausta, eli ero joskus aikoja sitten jo.

Viestittelimme hieman tuon ainoan tapaamisen jälkeen, mutta tulin siihen tulokseen, että olemme niin erilaisia, etten halua ottaa ns. seuraavia askelia, vaan katsoin parhaaksi lopettaa asian ennenkuin mitään edes oikeastaan alkaakaan.

Lopetimme yhteydenpidon siinä ymmärryksessä, että asia olisi selvä. Meni muutama kuukausi ja sain tekstiviestin puhelimeeni häneltä. Tänään tuli soitto (olin töissä) ja vastaajaan oli jätetty viesti "hei, olette lähdössä alpeille kuten keskustelitte, ja tulen hoitamaan kotianne kuten sovittiin sillä välin."

Eli tämä antaa minulle kuvan kuin hän kuvittelisi, että minä olisin parisuhteessa ja pettämässä vaimoani ja ymmärrän viestin jotenkin niin, että hän haluaisi satuttaa kuviteltua suhdettani. Olen sinkku, kuten sanottua, enkä ole ollut missään suhteissa tänä aikana kun häneen tutustuin, enkä sen jälkeenkään tänä aikana.

Miten tämän homman saisi loppumaan niin, että molemmat yhteisymmärryksessä jatkaisivat omia polkujaan?

Alan näkemään jo skenaarioita, joissa saan vielä muutaman kuukaudenkin päästä jatkuvia yhteydenottoja häneltä. Tällaista en missään nimessä halua. Haluan, että hän jatkaa omaa elämäänsä.

Ymmärtääkseni en ole loukannut häntä millään tavalla. Olen vain ymmällä päästäni.

[/quote]

No kuulostaa mielenterveysongelmaiselta tapaukselta. Jos saat ei toivottuja yhteydenottoja häneltä niin ilmoita napakasti, että et halua hänen enää ottavan yhteyttä ja jos jatkaa, teet ilmoituksen poliisille. Niin yksinkertaista. Ei tuo mitään naisen logiikkaa ole vaan jokin ihmeellinen kostoyritys ilmeisesti kuvittelemiensa asioiden suhteen.

Vierailija
55/84 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ihan keskustelemalla asia selviä. 

Vierailija
56/84 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 01:14"]

[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 01:09"]

[/quote]Kaksi viestiä!!! Ja vain siksi koska lopetus epämääräinen. Rauhoitu mies, ei sinun mitään motiiveja tarvitse miettiä ja pähkäillä jotta mitä ihmettä tässä nyt tapahtuu. Aivan kuin sinua pelottaisi sanoa hänelle, ettet halua tavata enää uudestaan.

No enpä tiedä kuinka moni nainenkaan ilahtuisi siitä, että joku heihin ihastunut viestittelee vielä kuukausienkin päästä siitä kun homma on ohi. Miettikääpä omalle kohdalle.

[/quote]

Vierailija
57/84 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 00:41"]

[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 00:24"]

Tekstiviestien pohjalta homma loppui.....ou so mature

[/quote]

Ystävä hyvä, yritä ymmärtää, ettei mitään edes koskaan varsinaisesti alkanut!

terveisin,

viestiketjun aloittaja

[/quote]

Oletko uskovainen? Ei liity asiaan, tuli vain mieleeni.

Vierailija
58/84 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä aloittajan pelkäävää ja puolustuskannalla olevaa asennetta.

Vierailija
59/84 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 01:24"]

Eiköhän ihan keskustelemalla asia selviä. 

[/quote]

Ja kannattaa nyt tehdä asia selväksi, ystävällisesti ja asiallisesti tietysti. Ei me naisetkaan mitään ajatuksenlukijoita olla.

Vierailija
60/84 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 01:30"]

Oletko uskovainen? Ei liity asiaan, tuli vain mieleeni.

[/quote]

En todellakaan ole uskovainen. Erosin kirkosta muutama vuosi sitten, sitä ennen vain tapakristitty kuten suurin osa suomalaisista.

Terveisin,

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi