Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys tulevasta koronarokotteesta

Vierailija
20.08.2020 |

Olisitteko valmiita:

A) Ottamaan rokotteen (saa myös perustella miksi)
B) Ette olisi valmiita ottamaan rokotetta ( sama kuin ylh.)

Jos ottaisitte rokotteen, vaatisitteko sitä myös muilta ja mitä olisitte valmiita tekemään rokottamattomien osalta?

A) Pysyvä kotiaresti
B) Lähettämään mielipidevangiksi
C) Roisi sakkorangaistus
D) Eristämään rokottamaton jengi tietylle, sille varatulle/ osoitetulle alueelle asumaan
E) Karkoitus
F) Kansalaisoikeuksien menetys
G) Jotain muuta

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

A) olen valmis ottamaan rokotteen. Kuulun useampaan koronan riskiryhmään.

Rokottamattomille

A) pysyvä kotiaresti.

Vierailija
2/23 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

B) hullua ottaa, sitähän lääketehtaat ja eliitti haluaa.

Sivuvaikutukset.

Mitäs muuta rokotteeseen laitetaan?

Alumiinia, elohopeaa, sikiön kappaleita etc.

Alumiini aiheuttaa alzheimeria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota. Sairastin jo keväällä ja tällä vastustuskyvyllä mennään.

Vierailija
4/23 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

B) En henk.koht ottaisi rokotetta vaikka kuulun riskiryhmään. Asiaa ei mielestäni ole voitu tutkia vielä läheskään riittävästi, enkä halua ottaa riskiä siitä että saisin rokotteesta yllättäviä sivuvaikutuksia

G) Ei mitään noista ehdotuksista (älytöntä!), vaan täysi vapaaehtoisuus ja ihmiset saavat tehdä itse valinnan ottavatko rokotuksen vai eivät. Rokotuksen voisivat ottaa he, jotka tiedostavat nopeasti kehitetyn rokotteen riskit ja ovat siitä huolimatta valmiita rokotuttamaan itsensä. Eli he jotka ovat poikkeuksellisen huolissaan koronasta ja sen mahdollisista vaikutuksista omaan terveyteen ja pitävät rokotetta pienempänä riskinä. 

Vierailija
5/23 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

B) En ottaisi rokotetta. Tai siis en ottaisi, ennen kuin selviää kuinka koekaniinien käy. Jos korona jää ikuiseksi vaaralliseksi riesaksi, voin parin kolmen vuoden päästä sitten harkita.

Vierailija
6/23 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi rokotetta, tästä se ihmisten merkkaaminen alkaa. Uusi maailmanjärjestys kolkuttaa ovella.

Vierailija
7/23 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

B) En ottaisi, syynä kiireellä ja poliittisilla paineilla valmistettu tuote, mahdolliset haittavaikutukset tutkimatta.

Vierailija
8/23 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota. Aina ne yrittää tyrkyttää noita rokotteita kaikkeen. Rokottaisivat itseään, eivätkä muita.

Vierailija
9/23 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

B) En ottaisi rokotetta, kuitenkin jokaisella on oikeus tehdä siinä niinkuin sydän sanoo, mikä itselle hyväksi ja oikeaksi.

Vierailija
10/23 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarkoitus on tosiaan saada rokote kaupaksi ja siinä voi olla mitä vaan.

Sitäpä ei saa pois kun on kerran pistetty.

Agenda on vähentää väestöä maapallolla, tavoite 1,5 miljardiin saakka.

Vierailija
11/23 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin otan niin päästään takaisin normaalielämään taas.

Ja mikä ihmeen ihmisten merkkaaminen ja uusi maailmanjärjestys? Ihmiset uskoo jotain höpöhöpöä mitä joku pelle kirjoittaa nettiin mutta tieteellisesti todistettu tieto on väärin? Idioluutio.

Vierailija
12/23 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko rokotetta ei ole olemassa, joten ihan mahdotonta tässä vaiheessa arvioida ottaisinko vai en, koska mitään dataakaan siitä ei luonnollisesti ole.

Vierailija
13/23 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivotonta massaa on helppo manipuloida.

Vierailija
14/23 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötkö tuntemattoman punaisen marjan vai et? Ihmiset ovat erilaisia ja niin ihmiskunta on selviytynyt.

Oletan, että osa tahtoo tapella, että saa rokotteen. Minun puolestani he saavat ottaa rokotteen ennen minua. Ehkä otan myöhemmin, ehkä en. Mielestäni on tärkeää pitää rokottaminen vapaaehtoisena.

En pitänyt ap:n rajatuista vaihtoehdoista. Eikö tullut mieleen, että on minunkin tavoin ajattelevia?

Vierailija
15/23 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko rokotetta ei ole olemassa, joten ihan mahdotonta tässä vaiheessa arvioida ottaisinko vai en, koska mitään dataakaan siitä ei luonnollisesti ole.

Moni viisaampi on myös toppuutellut rokotusintoilua sanomalla, ettei siihen välttämättä koskaan edes saada mitään täsmärokotetta. Sehän on nyt jo muuntunut useampaan otteeseen.

Vierailija
16/23 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syötkö tuntemattoman punaisen marjan vai et? Ihmiset ovat erilaisia ja niin ihmiskunta on selviytynyt.

Oletan, että osa tahtoo tapella, että saa rokotteen. Minun puolestani he saavat ottaa rokotteen ennen minua. Ehkä otan myöhemmin, ehkä en. Mielestäni on tärkeää pitää rokottaminen vapaaehtoisena.

En pitänyt ap:n rajatuista vaihtoehdoista. Eikö tullut mieleen, että on minunkin tavoin ajattelevia?

G) Jotain muuta 😘

Vierailija
17/23 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olihan siinä vaihtoehtoja. Ottaako vai ei ja miksi. Ja toisessa osiossa viimeinen vaihtoehto antaa myös tilaa erilaisille ajattelutavoille.

Vierailija
18/23 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan, jos se näyttää tehoavan.

Ne jotka ovat valmiita kuolemaan koronaan, voivat puolestani tehdä niin ihan vapaasti.

Vierailija
19/23 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luetteko mitään muuta kuin jotain Iltistä?

Vierailija
20/23 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkekää sitten kun jotain on jo tapahtunut ja mitään ei voi perua.

Ajatelkaa itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän