Mitä on brainfucking?
Yksi mies sanoi nauttivansa meisän brainfuckingistä. Kyse ei ole seksuaalisista vihjailuista. Miten ymmärrätte sanan?
Kommentit (12)
[quote author="Vierailija" time="31.08.2013 klo 14:56"]
Minä olen törmännyt tuohon sanaan vain seksuaalisessa yhteydessä, mutta kai sitä voisi muussakin mielessä käyttää. Tämä urban dictionaryn määritelmä on se miten minä sen ymmärrän:
" Verb: To fuck with the mind/head, to toy with ones thoughts of reality; to cause a state of confusion and befuddlement. "
[/quote]
Mutta tossa määritelmässähän se nimenomaan ei ole seksuaalisessa yhteydessä?
Ok... Meillä on paljon sellaista keskustelua, että menemme hämillemme. Toinen ei ymmärrä toista täysin, tai tietoisesti ymmärtää väärin.
Nauttii siitä, että pystyy kusettamaan aivojasi mennen tullen. Saa seksuaalista mielihyvää siitä, että pystyy manipuloimaan aivojasi.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2013 klo 15:00"]
Nauttii siitä, että pystyy kusettamaan aivojasi mennen tullen. Saa seksuaalista mielihyvää siitä, että pystyy manipuloimaan aivojasi.
[/quote]
jotain mielihyvää saa jostain, mutta en minä ole huomannut aivojani manipuloitavan.... Kusettamista kyll tapahtuu.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2013 klo 15:00"]
[/quote]
Mista taa seksuaalinen mielihyva tahan tulee. Ilmaisulla ei oikeesti oo mitaan tekemista seksin kanssa, sana fucking ei siis tassa yhteydessa viittaa naimiseen.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2013 klo 16:02"]
Suomennos on vattuilu.
[/quote]
No ei kyllä ole.
Joku aivokirurgien oma perversio.
Mä olen kuullut vain mindfuckingista. Eli siitä että toisen pää pistetään sekaisin, tavalla tai toisella.
Minä olen törmännyt tuohon sanaan vain seksuaalisessa yhteydessä, mutta kai sitä voisi muussakin mielessä käyttää. Tämä urban dictionaryn määritelmä on se miten minä sen ymmärrän:
" Verb: To fuck with the mind/head, to toy with ones thoughts of reality; to cause a state of confusion and befuddlement. "