Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on sinun suurin oppisi rakkaudessa?

Vierailija
31.08.2013 |

Jaa se meille.

Minä olen oppinut, että rakkautta on antaa toiselle vapaus. Toinen on siinä tai ei ole. Pakottaaa en pysty, en edes vaatimaan.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oppinut, etten voi rakastaa satuttamatta itseäni.

Joten, en rakastu.

Vierailija
2/11 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin sen että rakkaus pitää ihmisiä yhdessä pahojenki vastoinkäymisten aikana ja jälkeen, vaikka toiselle tai molemmille olisi helpompaa sillä hetkellä luovuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oppinut, että rakastuminen ja rakastaminen ovat kaksi eri tunnetta, jotka tapahtuvat eri osissa aivoissa. Eikä ensimmäinen välttämättä johda toiseen, ja toinen voi kehittyä ilman ensimmäistä.

Olen oppinut rakastamaan, vaikka pitkässä suhteessa joskus voi mennä pitkiä aikoja ilman, että se toinen saisi sukat pyörimään jaloissa. Ja vaikka joku muu ulkopuolinen saisikin, ei se silti tarkoita, että en rakastaisi yhä puolisoani aivan kuten ennenkin, eikä myöskään yhtään enempää sitä, että sen ihastusta herättävän matkaan kannattaisi lähteä tai että olisi mitenkään taattua, että sen toisen kanssa koskaan päädyttäisiin kestävään rakastamiseen saakka.

Rakastaminen ei myöskään pysy itsekseen. Sitä voi ja kannattaa vaalia, ravita ja suojella.

Vierailija
4/11 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoilla linjoilla ap:n kanssa. Anna tilaa toiselle, älä kahlitse. Kannusta ja tue. Mustasukkaisuus on suhteen tuho.

Vierailija
5/11 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakasta itseäsi!

Vierailija
6/11 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen tunteet voi yhtäkkiä muuttua ilman hyvää syytä. Sitä vastaan on turha taistella. Olen tehnyt sen virheen, että olen väkisin yrittänyt pitää suhdetta elossa, vaikka omat tai kumppanin romanttiset tunteet ovat kuolleet. Asioista pitäisi puhua avoimesti, eikä huijata toista luulemaan, että yhteistä tulevaisuutta on tiedossa.

Vierailija
7/11 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rakkautta ei ole alussa sitä ei tule myöhemminkään.

Vierailija
8/11 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus on oikeastaan aivan eri asia kuin rakastuneena olemisvaihe, joka menee nopeasti ohitse.

Oikea rakkaus kestää oikeasti kaiken, sillä se perustuu molemminpuoliseen rakkauteen, jolla ei ole ulkoisten asioiden kanssa mitään tekemistä.

Vierailija
9/11 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus on oikeastaan aivan eri asia kuin rakastuneena olemisvaihe, joka menee nopeasti ohitse.

Oikea rakkaus kestää oikeasti kaiken, sillä se perustuu molemminpuoliseen rakkauteen, jolla ei ole ulkoisten asioiden kanssa mitään tekemistä.

Vierailija
10/11 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toista ei voi muuttaa, ei edes rakkaudella.

Vierailija
11/11 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen olen oppinut että miehet eivät rakasta.