Keksi mulle uusi työ!
Pitäisi keksiä itselleni uusi työ. Koulutus on muotoilijan ja nykyinen työ kaupanalan esimiehenä. Halu olisi alanvaihtoon, pois kaupanalalta, mutta minne? En halua/voi opiskella pitkään ja olisi kiva hyötyä omasta muotoilijan koulutuksesta jotenkin sekä tietysti pitkästä esimieskokemuksesta. Muotoilijan töitä en ole tehnyt päivääkään.
Tärkeintä työssä olisi suht Ok:n palkan (n 3000€/kk) lisäksi mukava tiimi ja vaihtelevat työtehtävät. Myös etenemismahdollisuudet ovat tärkeitä ja itsensä eteenpäin vieminen. Työaika olisi pääasiassa 8-16 ja työ ei saisi olla kovin kuormittavaa.
Mitä se voisi olla?
Kommentit (8)
Korjausompelija, sisustaja, juhlien järjestäjä.
Sinulla on siis kulttuurialan koulutus. Haluat kuukausipalkkaisen, arvostetun työn, jossa on etenemismahdollisuuksia, kivoja työkavereita ja työpaikan pysyvyys on taattu.
Meitä kulttuurialan työläisiä on kuule muutamia kymmeniä tuhansia muitakin etsimässä samanlaisia lottovoittoja. Suuri osa tällä hetkellä työttömänä, kun kulttuuriala on aika jäissä koronan takia.
Kolmen tonnin kuukausiansioita et kyllä muotoilijana revi missään, ellet ole joku Stefan Lindforsin reinkarnaatio.
Vierailija kirjoitti:
Korjausompelija, sisustaja, juhlien järjestäjä.
Etenemismahdollisuuksia näissä ja kolmen tonnin palkka? Öö, mäkin alan sisustaa noilla ehdoilla.
En keksi.
Keksi itse oma uusi työsi. Sinähän se olet alaa vaihtamassa, enkä minä.
Oletko taide- ja kulttuurialan työtön ja helsinkiläinen? Järjestämme Ohjaamo Helsinki - Navigatorn Helsingfors kanssa tiistaina 13.10. klo 10-16:30 ilmaisen verkkovalmennuksen!
Valmennuspäivässä kirkastetaan kunkin yksilöllistä osaamista sekä oman osaamisen ilmaisua, haetaan urapolulle suuntaa ja harjoitellaan esimerkiksi omien taitojen myyntiä. Päivän aikana tapaat myös muutamia työnantajia.
Päivä on kohderyhmälle ilmainen. Ennakkoilmoittautuminen minulle johanna@oivallamme.fi 11.10. mennessä tai niin kauan kuin paikkoja riittää. 20 osallistujaa mahtuu mukaan.
Maaliskuussa ja toukokuussa toteutimme samanlaiset päivät verkossa ja palaute oli hyvää, esimerkiksi:
- "Tosi selkeästi vedetty valmennus tällai etänäkin! Tuli paljon jatkojalostettavia ajatuksia ja konkreettisia tehtäviä, joista on apua!"
- "sain inspiraatiota ja selkeyttä oman taidesilppuosaamiseni markkinoimiseen!"
- "Päivä on ollut antoisa ja olen saanut paljon uusia näkökantoja ja jeesiä tulevaisuutta ajatellen. Oli kiinnostavaa kuulla myös työnantajatahojen avaavat puheenvuorot."
Facebook-event:
Oma yritys?