Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Biozell color mask ei ole lähtenyt hiuksista edes 20 pesussa!

Vierailija
20.08.2020 |

Olen pessyt jo 20 kertaa hiukset color mask mandarin-sävyn laiton jälkeen eikä ole vieläkään lähtenyt hiuksistani pois! Tuubissa kuitenkin lukee, että pitäisi lähteä muutamassa pesussa.

Miten tämä on mahdollista?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä käytit sitä väärin, kyseessä on korona ajan värillinen kasvomaski.

Vierailija
2/16 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh, kiva. Just nimittäin ostin itse tummahkoa sävyä:p Vaaleisiin hiuskiin laittaisin ja laimennan kyllä hoitsikalla, just että sävystä ei tule liian ärtsy. Millasiin hiuksiin laitoit(tummuus ja onko värjätyt)ja miten kauan pidit, laitoitko kuiviin vai märkiin hiuksiin jne. Oon aimemi nkyll äkäyttänyt vaaeampia sävyjä näistä ja saanut ne myös poiskin pesuissa hiuksista. Kokeile syväpuhdistavaa shampoota ja öljyhoitoja? Pitäisi haalentua nopeammin niillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vaalennettu hius mihin laitoit?

Vierailija
4/16 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat sävytteen pois apteekin askorbiinihapolla, on kokemusta. 

Vierailija
5/16 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että laitoit huonokuntoisiin vaalennettuihin hiuksiin.

Vierailija
6/16 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nyt itsestäänselvää, ettei hiusväriä voi noin vain pestä pois. Jos hiuksesi on aikaisemmin värjätty saati vaalennettu, se väri tarttuu todella hyvin sinne huokoiseen hiukseen. Ei se liity mitenkään tuohon brändiin, sama koskee ihan kaikkia suoravärejä ja värimaskeja. Etenkään sininen sävyt eivät lähde ikinä, vaikka olisi kuinka "poispestävä". 

Vierailija
7/16 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öh, kiva. Just nimittäin ostin itse tummahkoa sävyä:p Vaaleisiin hiuskiin laittaisin ja laimennan kyllä hoitsikalla, just että sävystä ei tule liian ärtsy. Millasiin hiuksiin laitoit(tummuus ja onko värjätyt)ja miten kauan pidit, laitoitko kuiviin vai märkiin hiuksiin jne. Oon aimemi nkyll äkäyttänyt vaaeampia sävyjä näistä ja saanut ne myös poiskin pesuissa hiuksista. Kokeile syväpuhdistavaa shampoota ja öljyhoitoja? Pitäisi haalentua nopeammin niillä.

Laitoin vastavaalennettuun kuivaan hiukseen. Tätä vaaleaa aiemmin mulla oli tummanvaaleaksi värjätyt hiukset, ja niissä käyttämäni frozen mocca haalistui selvästi nipeammin, mikäjohtui varmaankin juuri siitä että pohjavärinä oli tummanvaalea joka ei ime väriä niin hyvin.

Olen kokeillut nyt esim fairylla pestä, mutta eipä ollut mitään vaikutusta (luin netistä että fairy voisi toimia syväpuhdistavan shampoon sijasta).

Tiedän kyllä että biozell valmistaa myös removing maskia jolla pitäisi pystyä haalistamaan color maskia. Taidanpa käydä ostamassa sellaisen kun ei nyt niin kovin kallis ole (8e).

Ap

Vierailija
8/16 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se nyt itsestäänselvää, ettei hiusväriä voi noin vain pestä pois. Jos hiuksesi on aikaisemmin värjätty saati vaalennettu, se väri tarttuu todella hyvin sinne huokoiseen hiukseen. Ei se liity mitenkään tuohon brändiin, sama koskee ihan kaikkia suoravärejä ja värimaskeja. Etenkään sininen sävyt eivät lähde ikinä, vaikka olisi kuinka "poispestävä". 

Näinhän se on mutta jos tuubissa lukee että kestää tietyn määrän pesuja, niin kyllä sen pitäisi olla niin. Jos kerran voi kestää jopa 20 pesua niin tulisi se mielestäni mainita, että vaalennetussa/huokoisesss hiuksessa näin voi käydä.

Ap

Vierailija
9/16 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile syväpuhdistavalla pestä hiukset.

Vierailija
10/16 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo ole hiusväri vaan sävyttävä hoitoaine.

Vierailija
11/16 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se on mutta jos tuubissa lukee että kestää tietyn määrän pesuja, niin kyllä sen pitäisi olla niin. Jos kerran voi kestää jopa 20 pesua niin tulisi se mielestäni mainita, että vaalennetussa/huokoisesss hiuksessa näin voi käydä.

Ap

Se nyt on pääsääntöisesti noin mutta kaikki riippuu hiuksen kunnosta. Saa kestovärinkin nimi olla kesto vaikkei se minun tukassa todellakaan kestä. Nämä sävytteet taas on pysyneet tukassa vaikka olen vaalentanut hiukset käytön jälkeen. 

Vierailija
12/16 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Pitäisi tai ei niin näin se ei kuitenkaan ole. 

Vierailija
13/16 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo ole hiusväri vaan sävyttävä hoitoaine.

Sävyttävä hoitoaine ON suoraväri eli hiusväri. Teknisesti ottaen niissä ei ole mitään muuta eroa, kuin että hoitoaineeseen on tosiaan lisätty hoitavia ainesosia. En tiedä, mitä ihmiset oikein kuvittelevat. Että tämä hoitoaine olisi jokin taikatuote? 

Kampaaja

Vierailija
14/16 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohiksena tietääkö joku hyvän markettivärin beigen sävyisenä? Jotain enemmän blondi kuin ruskea, noin 8-asteinen tuhkainen sävy? Sellaisen haluaisin, luonnollisen sävyn.

Vierailija
15/16 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohiksena tietääkö joku hyvän markettivärin beigen sävyisenä? Jotain enemmän blondi kuin ruskea, noin 8-asteinen tuhkainen sävy? Sellaisen haluaisin, luonnollisen sävyn.

Ne kaikki vetää vihreeksi + kuluu pois.

Vierailija
16/16 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinno, mä olen päättänyt pysyä erossa kaikista hiusväreistä, oli ne sitten kestovärejä tai kevytsävyjä, luettuani erään kokemuksen jossa nainen oli laittanut kevytsävytettä jonka kyljessä luvattiin: "Pysyy kaunnina ja kiiltävänä 6-8 pesua". Väri ei lähtenyt mihinkään luvattujen pesukertojen jälkeen ja tyvikasvuakin jo pukkasi. Nainen otti yhteyttä valmistajaan joka vastasi lakonisesti: "Eihän tuotteessa luvatakaan, että väri lähtisi pois, vaan että se pysyy kauniina 6-8 pesukertaa".

Onneksi luin tuon, ei tule kauppoja!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän