Laihdutin 20 kiloa JES!
Alle puolessa vuodessa lähti 20 kiloa. 72 kilosta 52 kiloon ja pituutta löytyy 167cm.
Mitä tähän sanotte?
Kommentit (62)
Täällä on useampi ruokoton kommentti... Omasta puolestani onneksi olkoon! Itse sain puolessa vuodessa 13 kiloa alas. Nyt opettelen tässä välissä syömään normaalisti ja otan vielä uuden spurtin tässä syksyllä. Vielä pitäisi saada 10 kiloa alas.
Myös minua kiinnostaa miten aiot saada painon nyt pysymään tässä saavutetussa?
Itselläni on täysi työ pitää järkevää syömistä yllä.
N45
Vierailija kirjoitti:
Ap, sinulla on nyt BMI merkittävästi alipainon puolella.
Voin hyvin ja jaksan paremmin. Haluan olla nollakokoinen, niin vaatteet näyttävät hyvältä päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin onnitellut ellei asenteesi olisi noin ylimielinen.
Mitä pitäisi sanoa? Etkö osaa iloita muiden puolesta? Ei kannata katkeroitua.
Voi kultaseni, minä en ole päästänyt itseäni läskistymään välissä kuten sinä joten ei ole syytä olla katkera. Sinä vain rehentelet todella nololla asialla, lihot ja laihdut takaisin :D
Vierailija kirjoitti:
Täällä on useampi ruokoton kommentti... Omasta puolestani onneksi olkoon! Itse sain puolessa vuodessa 13 kiloa alas. Nyt opettelen tässä välissä syömään normaalisti ja otan vielä uuden spurtin tässä syksyllä. Vielä pitäisi saada 10 kiloa alas.
Myös minua kiinnostaa miten aiot saada painon nyt pysymään tässä saavutetussa?
Itselläni on täysi työ pitää järkevää syömistä yllä.
N45
Kiitos! Rautaisella itsekurilla ja selkeillä ateria-annoksilla sekä veden juonnilla. Kannattaa kokeilla meal preppausta. Riittävä lepo ja liikunta ovat tärkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanon, että upeaa :) Kateelliset ja katkeroituneet olkoot hiljaa, säälittäviä kommentteja AP saanut.
No, mistäs tässä nyt ollaan kateellisia? Mitä muuta ap olet saavuttanut, josta voisin olla kateellinen? Sillä kilojen pudottaminen ei sitä ole, mutta onnea vaan.
LAIHDUTA LÄSKI!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sinulle nyt pitää jokin Nobel palkinto keksiä. Aplodeja.
Kivaa nauraa teille läskeille luusereille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko soitit iltapäivälehtiin?
Ja sen jälkeen johonkin tosi teeveeseen :D
Jollakin on nyt lääkkeet ottamatta kun pitää olla noin katkeran ilkeä. En harrasta tosi teeveen katselua ja kartan julkisuutta.
Läskit rumilukset ovat valehtelevia kateellisia luusereita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kultaseni, minä en ole päästänyt itseäni läskistymään välissä kuten sinä joten ei ole syytä olla katkera. Sinä vain rehentelet todella nololla asialla, lihot ja laihdut takaisin :D
Tarkoitit varmaan itseäsi. En ole koskaan jojoillut ja taustoja tietämättä ei kannata arvostella jos ei ole mitään viisasta sanottavaa. En voi lihoa kun en syö herkkuja enkä ylimääräistä sokeria, liikun paljon ja syön todella terveellisesti. Sinulla on epäterve asenne terveelliseen elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivaa nauraa teille läskeille luusereille.
Niin se onkin oikein oivallinen tapa nostaa sitä omaa egoaan. Luuletko nyt olevasi joten parempi ihminen vastaamalla ajanvietteenä käytettävällä keskustelupalstalla tälläisiin turhanpäisyyksiin?
Ihmiset lihovat ja laihtuvat, eipä tuossa ole mitään erityistä kehumisen aihetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä siis pitäisi iloita?
Te naiset osaatte olla niin kateellisia toisillenne.
Rautainen itsekuri lopahtaa joulun tienoilla.
T. Näkijä
Vierailija kirjoitti:
Väärä kategoria. Sarkasmi on taitolaji mutta sinun kannattaa kehittää taitoasi sillä nyt meni pahasti metsään.
Popkornia naamaan kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä siis pitäisi iloita?
Te naiset osaatte olla niin kateellisia toisillenne.
Mis-tä pi-täi-si ol-la ka-teel-li-nen?
Vierailija kirjoitti:
Rautainen itsekuri lopahtaa joulun tienoilla.
T. Näkijä
Näin ei tule käymään. En ole lapsuuden jälkeen syönyt kotimaisia jouluruokia enkä suklaita. Treenit ja ruokavalio on suunniteltu ensi vuoden kesään asti.
Miksi kysyt? En soittanut enkä aiokaan.