Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaverilla kakkosduuni Siwassa voidakseen kustantaa LV:n laukun...

Vierailija
31.08.2013 |

Mitä mieltä? On päiväduunissa koulussa, viikonloput Siwan kassalla. Mielestäni pikkasen kornia jotenkin, kun tiedän että motiivina on kustantaa itselle luxusjuttuja kuten LV:n laukut, Jenkkilän matkat jne. joita ei normi palkallaan pysty kustantamaan. Rikas mies on kuulemma haussa, toivottavasti löytyis pian...

Kommentit (92)

Vierailija
41/92 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa kiviäkin.

Vierailija
42/92 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro hanelle etta ne LV laukut on vahan out joten kannattaa varmaan panostaa johonkin muuhun tyylikkaampaan. Suomalaiset on niin jaljessa joskus, huoh.

Mutta kaikki kunnia sun kaverille, tekee asioita eika valita "kun ei ole varaa" niinkuin muut. Tyo tekijansa palkitsee!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/92 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen. Mä myyn huutiksessa, nyt Siivouspäivänä, kesällä Hietsussa vaan sen takia että voin ostaa jotain parempaa. 

Uuden Mulberryn tai Balmuirin hankkimiseen menee joskus vuosikin.

Palkka menee pakollisiin menoihin ja mulle riittää että saan n kerran vuodessa itselle jotain.

Vierailija
44/92 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2013 klo 13:03"]

Kerro hanelle etta ne LV laukut on vahan out joten kannattaa varmaan panostaa johonkin muuhun tyylikkaampaan. Suomalaiset on niin jaljessa joskus, huoh.

Mutta kaikki kunnia sun kaverille, tekee asioita eika valita "kun ei ole varaa" niinkuin muut. Tyo tekijansa palkitsee!

[/quote]

LV ei todellakaan ole out. Pakonomainen trendien seuraaminen kylläkin on. 

Vierailija
45/92 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo nyt miljoonasti kunniakkaampaa kuin se mitä suurin osa näistä tytsyistä tekee sen laukkunsa eteen.

Mieluummin siwan kassana kuin jonkun ihramahan kulli suussa.

Vierailija
46/92 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnioitan ystävääsi siitä että tekee töitä sen eteen mitä haluaa eikä törsää ensin ja sitten vasta tajuaa että tämäkin pitää maksaa.
En itse ole sitä mieltä että merkki käsilaukku on sen rahan arvoinen mutta kukin pitää mistä pitää.

Vierailija
47/92 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2013 klo 13:03"]

[/quote]

hinnat nousee joka vuosi, emo käärii hyvät voitot. Ei todellakaan ole out.

Vierailija
48/92 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hatunnosto kaverille. Ihminen saa sitä, mihin on valmis tekemään töitä. Olisit ylpeä, et kaveris on noin reipas!

Vierailija
49/92 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 13:22"]

Ehkä vähän ohis, mutta miksi ei samalla LV:n laukun hinnalla teettäisi käsityöläisellä täysin uniikin ja takuulaadukkaan laukun? Miksi ostaa kalliilla sellaista, mitä on kaikilla (halukkailla) muillakin, kun voisi saada ihan uniikkia? Onko itsetunto niin heikko, että pitää pröystäillä brändeillä sen sijaan, että OIKEASTI satsaisi laatuun, kestävyyteen ja tyyliin?

Mun on aina ollut vaikea ymmärtää brändeihin haksahtaneitten ihmisten käytöstä. Esim. jossain lastenvaatteissakin: mennään ostamaan (tää on superohis!) jotain merkkikamaa lapsille (pesu 30%, made in China) kalliilla sen sijaan, että ostaisi oikeasti laadukkaita ja pesun kestäviä vaatteita. Mitä ihminen ostaa ostaessaan brändin? Ajatteleeko kiipeävänsä yhteiskunluokkia ylöspäin? Vai mikä on se juttu ettei voi käyttää rahojaan järkevästi?

Alkuperäistä viestiä kommentoin vielä: tässä aloituksessa minua häiritsee kaikkein eniten se, että ap tulee julkiselle palstalle arvostelemaan ystävänsä käyttäytymistä. Vaikka pidät ystävän käytöstä ihan idioottimaisena (olen samaa mieltä), olisi reilua pitää se omana tietonasi tai sitten kertoa mielipiteesi suoraan ystävällesi.

[/quote]

Minä yritin kovasti suosia kotimaisia "laatulaukkuja" joista säännöllisesti petti milloin mitäkin. LV on aidosti laadukas ja siellä takuukin toimii.

Vierailija
50/92 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 14:50"]

Itsekästä ottaa lisätyö brassailuesineen takia.

Minä otin lisätyön jotta voin kustantaa lasteni ratsastus- ja balettitunnit.

[/quote]

...ja pädet nyt sitten sillä.

Vierailija
51/92 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 13:42"]

Itse haaveilen muutosta Jenkkeihin.

Talviasunto Floridasta olisi kiva.

Ei kiinnosta paskan vertaa nuo mainitsemasi julmuudet.

[/quote]

Hyvä vain jos kaltaisesi porukka kerääntyy yhteen perseläpeen.

Vierailija
52/92 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 13:26"]

[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 12:35"]

Pointsit kaverillesi! Laukku on hänen unelmansa ja hänellä on oikeus tavoitella sitä. Älkää hyvät ihmiset haukkuko muiden toiveita ja unelmia.[/quote]

Toinen haaveilee ja unelmoi jo muodista pois menneestä merkkilaukusta, ja toinen haaveilee ja unelmoi siitä että pysyisi terveenä, saisi asunnon maksettua ja ruokaa pöytään. Suomalaisten todellisuudentaju lähtenyt kuin mopo käsistä vain jonkun logotuotteen takia?

[/quote]

Oletko kenties Suomen virallinen unelmapoliisi, joka päättää, miten unelmoidaan oikein? Haisee Pohjois-Korealle.

Vierailija
53/92 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 14:00"]

Meidän työpaikalla noita Vuittoneita harrastaa 45+ ikäiset sihteerit, niiden miehet ostaneet niille sellaisia että voivat olla samiksia yhteisellä tiimitunnuksella, ja jotenkin huvittavaa että eräs 25+ nainen lähtenyt mukaan niiden luikkatiimiin ;D Siellä ne heiluttelee veskojaan kahvitunnilla ja vertaa että kellä laukku tummunut parhaiten ja että mitä tahroja ovat onnistuneet samaan omiinsa.

[/quote]

Oletko itse mies vai nainen?

Vierailija
54/92 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän työpaikan miehetkin nauraa näille akkojen Vuittonikotkotuksille, että miten niin saatanan ruma laukku voi herättää niin paljon tunteita kun maailma pullollaan hienojakin laukkuja! :-DDD

Vierailija
55/92 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 00:24"]

[quote author="Vierailija" time="31.08.2013 klo 22:05"]

No sun naamalla siitä rikkaasta miehestä ei liene pelkoa :D

[/quote]

Tuo oli niin asiaton kommentti, että anteeksipyyntö lienee paikallaan!

[/quote]

Niin, pyydä anteeksi senkin mölö!

Vierailija
56/92 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sinun kaverisi toimintahan on ihan loistavaa! 

Vierailija
57/92 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on kiva huomata, että löytyy ihmisiä, jotka ovat valmiita työskentelemään unelmiensa eteen.

Mutta tota laukkukulttuuria mä en ymmärrä. Mulla on kaverina pari tälläistä lv:n omistajaa, joista sitten jatkuvasti postaillaan kuvia someen. Laukku nurmikolla, laukku bussissa, ja kas, chihu laukussa :) jajoo, en ole kateellinen. Rahaa löytyisi ostaa vaikka parikin laukku, mutta mulle riittää yks hyvä luottolaukku. 

Vierailija
58/92 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa fiksulta tyypiltä ja jos noin paljon on valmis tekemään töitä saadakseen haluamansa, niin tuskin tyytyy jatkossakaan olemaan rikkaan miehen elätti vaikka sellainen löytyisikin.

Vierailija
59/92 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kaverisi on saanut rahat kasaan, ostatte pullon skumppaa ja leivotte juustokakun ja juhlistatte tätä uutta laukkua =)

Olisin itsekin voinut tehdä noin opiskelijana, kun varattomana ne merkit tuntuivat kovin saavuttamattomilta, ja siksi tärkeiltä. Nyt työssäkäyvänä aikuisena käytän sen pari tonnia mieluummin matkaan.

Vierailija
60/92 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraava provoketju lienee otsikolla:

Kaveria duunataan kakkosessa jotta voi kustantaa LV-laukun ja Siwan pussin

???