Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihastunut psykologiin, apua

Vierailija
30.08.2013 |

Olen käynyt stressaavan työni vuoksi muutamua kertoja psykologilla ja olen ihastunut häneen.

En usko, että kyseessä on transferenssi vaan ensi näkemältä koin hänet kiinnostavaksi ja tunne on vain lisääntynyt. Hän tuskin on minusta kiinnostunut, koska silloinhan hän joutuisi ehdottamasn mulle toista psykologia. Mitä teen? Täytyykö vain yrittää unohtaa koko juttu? Jos tilanna ei olisi tällainen, en epäröisi hetkeäkään osoittaa kiinnostustani. Usko, että hänkin viihtyy seurassani, tosin voi myös näyttää siltä työn takia. Olemme saman ikäisiä. 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no pitääkö sitä jokaisen ihastuksen kohdalla tehdä asialle jotain, miksei vaan voi olla ihastunut ja antaa asian sitten pikkuhiljaa mennä ohi? Eri asia sitten on, jos jossain muualla tapaatte sen jälkeen, kun et enää käy hänen luonaan, mutta muuten kyllä antaisin asian olla (ja mennä sitten aikanaan ohi). Haaveilla toki saa, jos sellaisesta tykkäät, monesta juuri se on ihastumisen paras puoli

Vierailija
2/11 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu siitä ei voi tulla mitään kuitenkaan, joten paras unohtaa. 

Psykologi ei voi, edes hoitosuhteen päätyttyä seurustella ent. potilaansa kanssa, vastoin moraalia monella tavalla. Psykologilla on tietynlainen auktoriteetti joka on parisuhteessa huono elementti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin noinkin voin tehdä, mutta toisaalta elämä on lyhyt ja kiinnostavia ihmisiä ei tule vastaan liian monta. Onko täällä jotain alan ihmistä, joka voisi kommentoida? Jos vaikka tapaisimme muualla, olenko hänelle aina vain asiakas? Onko niin, että psykologi lopettaisi tapaamiset, jos hänellä olisi jotain tunteita minua kohtaan?

Vierailija
4/11 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tyypillistä ihastua ekaan henkilöön joka jaksaa kuunnella sun paskanjauhantaa. Ainoa ongelma on että hän vain tekee työtään, eikä ole oikeasti kiinnostunut susta.

Vierailija
5/11 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin ihastuin mun psykologiin ja se oli mulle niin kauheaa, koska halusin nähdä häntä ja terapia meni vähän pilalle, koska yritin sitten tavallaan antaa hyvää kuvaa itsestäni. En tiedä huomasiko psykologi sitä, ei ainakaan ehdottanut hoitosuhteen purkua tms.

Jos joskus vielä terapiaan lähden, valitsen ehdottomasti naisen...

Vierailija
6/11 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kyllä ihan rehellinen tuolle, haluan hyödyn niistä käynneistä. varmaan aika yleistä tämä. olen kyllä käynyt joskus muidenkin kanssa juttelemassa, silloin ei ole tullut näitä tuntemuksia. ajattelin heti ensi käynnillä että miksi mun piti tämä tyyppi tässä yhteydessä tavata. yhä kiinnostaisi alan ihmisten näkemys tähän? t. ap

Vierailija
7/11 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

unohda koko juttu ja vaihda psykologia uusine ongelminesi

Vierailija
8/11 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olin, 80_luvulla Jouniin. Terkkuja!

Vierailija
9/11 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, transferenssistahan tuossa on kysymys. Et tosiaankaan ole maailman ensimmäinen, joka ihastuu terapeuttiinsa, joten siinä ei ole mitään nolosteltavaa.

Sinun pitää kuitenkin kertoa tunteensiirrosta terapeutille, jotta terapiasta olisi ihan oikeasti apua. Asiallinen ammattilainen auttaa sinua ymmärtämään tunteensiirtoasi paremmin. Salailemalla tunteensiirtosi saisit todennäköisimmin tunne-elämäsi entistä pahemmin solmuun. 

Vierailija
10/11 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/11 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi