Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla loksahti suu auki, kun ystäväni kertoi, ettei miehensä

Vierailija
30.08.2013 |

uskalla oikein hoitaa heidän lapsiaan. Että tunnin ehkä pärjää, jo ei tarvitse mitää erikoista niiden kanssa tehdä.

Että lapset hoidetaan muualla, kun isä ei uskalla.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla aika tumpelo hissukka jos ei omia lapsia uskalla hoitaa!

99% varmuudella oikea syy on silkka laiskuus ja se ettei edes omat lapset jaksa kiinnostaa.

Sanoo vaan ettei uskalla eikä osaa ja veikkaan ettei ole edes halua yrittää sitä tuntia pitempään.

Kaikki muu normaali elämä varmasti onnistuu ihan hyvin ja mies uskaltaa tehdä vaikka mitä kunhan vaan niitä omia pentuja ei tarvitse hoitaa ja niiden tylsistä arkiasioista huolehtia!

Vierailija
2/25 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen kuullut näistä vastuuttomista iseistä, valitettavasti. En tajua, miten aikuinen ihminen ei muka osaisi edes omia lapsiaan hoitaa, se kun ei mitään rakettitiedettä ole.

Yhdessä tapauksessa lapsi vietiin mummolaan hoitoon äidin menojen ajaksi, jotta isä sai rauhassa pelata pleikkarilla. Toisessa tapauksessa äiti jätti lapsen hoitoon isälle iltapäivällä neljäksi tunniksi. Kotiin tullessa lapsi kyyhötti peloissaan nurkassa, kun isä oli vetänyt kauheat kännit, ja kuunteli musiikkia tarkoituksella niin kovaa, ettei kuulisi, mitä lapsi sanoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sinä käy kun ei keskustella lastentekemisestä, vaan niitä vain "tulee" kuin jossain alkuasukaskylässä.

Vierailija
4/25 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö naisilla ole nykyään sellaisia standardeja, että lisääntyisivät vain tarpeeksi laadukkaiden yksilöiden kanssa. Naisethan ovat vastuussa evoluution kehityksestä sillä heidän tulisi olla krantumpia, eikä lisääntyä ei-laadukkaan aineksen kanssa (kuten tälläinen nyhverö mistä nyt kyse tai sitten alkoholisti tai joku muu riippuvainen). Miehethän eivät ole kovin tarkkojan tälläisen suhteen joten naisten pitäisi.

Vierailija
5/25 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2013 klo 15:22"]

Niin sinä käy kun ei keskustella lastentekemisestä, vaan niitä vain "tulee" kuin jossain alkuasukaskylässä.

[/quote]

Ei se isän lössöys sitä tarkoita, etteikö asioista olisi puhuttu tai etteivätkö lapset olisi suunniteltuja. Nämä tulevat surkimusisät voivat itsekin kuvitella, että heistä tulee mitä mahtavimpia vanhempia. Valitettavasti joitakin ihmisiä vie enemmän laiskuus, mukavuudenhalu, riippuvuus tai saamattomuus kuin vastuuntuntoisuus ja halu kehittyä.

Vierailija
6/25 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten isä on 'vapaa-ehtoisesti' luovuttanut kasvatusvastuun äidille kyllästyttyään kuuntelemaan jatkuvaa 'ohjeistusta' siitä, miten asiat pitäisi (äidin mielestä) tehdä.

Vierailija
7/25 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset isät osaisivat, jos vain haluaisivat. Vinkumalla, että eivät osaa ja pärjää, he viestittävät rivien välistä, että on ämmien hommaa hoitaa lapsia. Välttäkää lisääntymistä sovinistien kanssa, periytyy vielä moinen avuttomuus. 

Vierailija
8/25 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2013 klo 15:47"]

Tai sitten isä on 'vapaa-ehtoisesti' luovuttanut kasvatusvastuun äidille kyllästyttyään kuuntelemaan jatkuvaa 'ohjeistusta' siitä, miten asiat pitäisi (äidin mielestä) tehdä.

[/quote]

Niinno, näitäkin näkee. Tällaisissa perheissä se nainen antaa jo valmiiksi ymmärtää, ettei mies mitään osaa, kirjoittaa kirjalliset ohjeet, jankkaa ne kymmeneen kertaan ennen lähtöä ja soittaa ekan kerran miehelle astuttuaan ulko-ovesta. Ei ihme, jos mies kokee, ettei osaa hoitaa lapsia, jos sitä joka käänteessä hänelle toitotetaan. 

Vierailija
9/25 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kaikki pidä pienten lasten hoitamisesta. Miksi tulisikaan pitää? Kyllä pariskunta voi ihan hyvin sopia, että toinen ottaa vetovastuun lapsiasioissa, toinen jossakin muussa.

Vierailija
10/25 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei vaan olisi kyse ennemminkin siitä, ettei tuo nainen anna miehensä hoitaa lapsia, ei siis luota miehen osaavan...

Vierailija
11/25 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2013 klo 15:50"]

[quote author="Vierailija" time="30.08.2013 klo 15:47"]

[/quote]

Niinno, näitäkin näkee. Tällaisissa perheissä se nainen antaa jo valmiiksi ymmärtää, ettei mies mitään osaa, kirjoittaa kirjalliset ohjeet, jankkaa ne kymmeneen kertaan ennen lähtöä ja soittaa ekan kerran miehelle astuttuaan ulko-ovesta. Ei ihme, jos mies kokee, ettei osaa hoitaa lapsia, jos sitä joka käänteessä hänelle toitotetaan. 

[/quote]

Joo, olen törmännyt tämmöiseen perheeseen. Isä on ihan täysjärkinen mies mutta äiti on oikea pirttihirmu, mitä tulee lapsiin. Kerran siellä kyläillessäni mies tuli kaupasta, jossa oli ollut 10-v. lapsen kanssa, ja kaverini alkoi huutaa kuin palosireeni, että miten mies on saattanut laittaa lapselle TUON paidan päälle. Kyseessä oli siis ihan tavallinen siisti t-paita kesäpäivänä. Mutta ei ollut sävy sävyyn housujen kanssa, kuten äiti on aina painottanut...

Vierailija
12/25 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös kaveri, joka tekee kaiken miehensä puolesta. Siis kaiken. Ei vaan hoida yhteisiä lapsia, vaan hoitaa myös muut hommat. Tää oli mulle oikeesti shokki, kun tajusin miten heidän perheessä jaetaan lasten hoitamiset ja kotityöt. Miten kukaan voi suostua moiseen?

Vierailija
13/25 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä väitän, että tuollaisissa tapauksissa se on sen lasten äidin syy. 

Kun on alusta alkaen omittu vauva, ja arvosteltu joka tapaa jolla isä lastaan hoitaa, isä jättäytyy hoitohommista pois ja keksii vaikka verukkeeksi ettei uskalla.

TAI ei se välttämättä ole edes veruke, kuka sitä uskaltaa mitään tehdä jos se tarkoittaa mäkättävää akkaa?

Vierailija
14/25 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän perheen jossa äidin siskon pitää tulla katsomaan lapsia kun äiti menee hoitamaan asioita kaupungille. Isäkin on kotona paikalla mutta pelaa pleikkaa, katsoo telkkua yms.

Vierailija
15/25 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai ei isi uskalla. Onko kukaan kertonut äijälle, että ne hoidettavat on LAPSIA, ei esim. suistokrokotiilejä, joten ei niitä tarvitse pelätä. Oikeesti. Miten kukaan tekee lapsia noin avuttoman tapauksen kanssa?

Vierailija
16/25 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2013 klo 15:43"]

[quote author="Vierailija" time="30.08.2013 klo 15:22"]

[/quote]

Ei se isän lössöys sitä tarkoita, etteikö asioista olisi puhuttu tai etteivätkö lapset olisi suunniteltuja. Nämä tulevat surkimusisät voivat itsekin kuvitella, että heistä tulee mitä mahtavimpia vanhempia. Valitettavasti joitakin ihmisiä vie enemmän laiskuus, mukavuudenhalu, riippuvuus tai saamattomuus kuin vastuuntuntoisuus ja halu kehittyä.

[/quote]

Joo ja noiksi surkimusisiksi kyllä ajaa myös yliomistavaiset naiset, jotka itse tolkuttaa niille miehilleen että ne tekee kaiken väärin omien lastensa kanssa, kun eivät tee kuten nainen tekisi.

Vierailija
17/25 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en osaa hoitaa lapsia. Mutta pointti on se, että en edes halua opetella. Kyllä ne joku hoitaa kuitenkin. 

Vierailija
18/25 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri on ainakin ylikiltti. Ei siis todellakaan mikään mäkättävä ämmä. (toisin kuin minä, ja meillä kyllä mies hoitaa ja tekee siinä missä minäkin) Että en oo onnistunu ainakaan pelottelemaan, etteikö usklatais.. joten siinämielessä vääränlainen analyysi tuo että akka on pelotellut miehensä niin hyväks, ettei ukko-parka uskalla tehä mitään. Ite oon kyllä päinvastaista mieltä, nainen on liian kiltti ja alistuu. 

T: 13

Vierailija
19/25 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2013 klo 19:41"]

Mun kaveri on ainakin ylikiltti. Ei siis todellakaan mikään mäkättävä ämmä. (toisin kuin minä, ja meillä kyllä mies hoitaa ja tekee siinä missä minäkin) Että en oo onnistunu ainakaan pelottelemaan, etteikö usklatais.. joten siinämielessä vääränlainen analyysi tuo että akka on pelotellut miehensä niin hyväks, ettei ukko-parka uskalla tehä mitään. Ite oon kyllä päinvastaista mieltä, nainen on liian kiltti ja alistuu. 

T: 13

[/quote]

Miksi mäkätät? Oletko siitä kovinkin ylpeä?

Vierailija
20/25 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2013 klo 18:28"]

Mä väitän, että tuollaisissa tapauksissa se on sen lasten äidin syy. 

Kun on alusta alkaen omittu vauva, ja arvosteltu joka tapaa jolla isä lastaan hoitaa, isä jättäytyy hoitohommista pois ja keksii vaikka verukkeeksi ettei uskalla.

TAI ei se välttämättä ole edes veruke, kuka sitä uskaltaa mitään tehdä jos se tarkoittaa mäkättävää akkaa?

[/quote]

Tuollaisissa tapauksissa? Siis missä tuollaisissa tapauksissa?

Uskotko ollenkaan laiskojen miehien olemassaoloon?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi