Trump käskee boikotoimaan Goodyearin tuotteita
https://www.bbc.com/news/business-53843067
Presidentillä meni tunteisiin, kun Goodyear sallii liian valikoivasti sloganit työntekijöiden vaatteissa.
Kommentit (65)
Goodyearin renkaat ei muutenkaan kestä joten ei kannata ostaa. Heikkokestoisimmat renkaat mitkä itsellä ikinä ollut, kuluvat sileäksi alle kahdessa kesässä tai talvessa.
Vierailija kirjoitti:
Trump juuri itse mesosi cancel culturea vastaan. MITEN ihmiset voi äänestää tällaista narsistista, henkisesti 3-vuotiaan tasolla olevaa ja omien impuslssiensa pyörittämää reppanaa?
Voitko selventää? En ymmärtänyt mitään. Olen varmaan yhtä seniili kuin Biden koska kannatan Trumppia.
Vierailija kirjoitti:
Goodyearin renkaat ei muutenkaan kestä joten ei kannata ostaa. Heikkokestoisimmat renkaat mitkä itsellä ikinä ollut, kuluvat sileäksi alle kahdessa kesässä tai talvessa.
Kumho ja pirelli renkaat ovat ainakin hyvän nimisiä. Kia the care the care on myös iskevä lause, tai jotain sinne päin. Söin gelatellia aamupalaksi, llen ilmeisesti yhtä epäterve kuin Trump.
Trump on retardi ja siksi retardit kannattavat häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trump juuri itse mesosi cancel culturea vastaan. MITEN ihmiset voi äänestää tällaista narsistista, henkisesti 3-vuotiaan tasolla olevaa ja omien impuslssiensa pyörittämää reppanaa?
Voitko selventää? En ymmärtänyt mitään. Olen varmaan yhtä seniili kuin Biden koska kannatan Trumppia.
Trumpilla itsellään on alkavan dementian kaikki merkit ja hän itse luultavasti unohti mesonneensa juuri minuutti sitten cancel culturea vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Siten, että aika moni on itse samanlainen reppana. Tulee tuttu olo, ja tuntuu kivalta kun melkein kuin olisi itse presidentti.
Vierailija kirjoitti:
Trump on retardi ja siksi retardit kannattavat häntä.
Äläs nyt. Ei jäätelö niin epäterveellistä sentään ole. Sinun vihasi on epäterveellisempää.
Trump joutuu aluksi bannaamaan itsensä.
Goodyear toimittaa renkaat Trumpin presidentilliseen limousineen.
Retardi ja blaa...blaa...blaa...
Trump vastustajat ovat coronaviruksen tekijöitä ja yksi iso vaikutus siihen miksi Jumala levitti WuHaniin coronaviruksen brasilian käärmesaaresta. Ai niin olen seniili Biden, "en tehnyt lausetta".
Retardi ja blaa...blaa...blaa...
Trump vastustajat ovat coronaviruksen tekijöitä ja yksi iso vaikutus siihen miksi Jumala levitti WuHaniin coronaviruksen brasilian käärmesaaresta. Ai niin olen seniili Biden, "en tehnyt lausetta".
Vierailija kirjoitti:
Trump joutuu aluksi bannaamaan itsensä.
Goodyear toimittaa renkaat Trumpin presidentilliseen limousineen.
Ja ne renkaat lähettävät limusiinin sisään dementiasäteitä.
Minäkin aion ostaa seuraavaksi Goodyearin renkaat.
BLM Burn Loot Murder. Terr. oristeja.
Vierailija kirjoitti:
Bisnestä ei pidä sekoittaa politiikkaan. Sehän on bisneksen ensimmäinen sääntö. Kuinka tyhmiä ne tuolla Goodyearilla oikein ovat?
Nykyään on vaikeaa olla sekoittamatta bisnestä politiikkaan koska jos bisneksesi ei miellytä vasemmistoradikaaleja olet nopeasti valtaisen someraivon ja boikottien kohde.
Yritäpä esim. Suomessa olla yhtään isompi yritys ja olla sponssaamatta jotain pride-kulkuetta kun he kyselevät rahaa.
On ihan oikeasti epäily siitä että osa Trumpin tauottomasta palturin puhumisesta johtui siitä ettei hän pysty muistamaan mitä hänelle on kerrottu.
Minä aion seuraavaksi kävellä renkaiden ostamisen sijaan ekonomisena ihmisenä ja Trump kannattajana. Homo sapiensin pahin pelko ihmiskunnassa on että neanderthálít puhaltavat yhteen hiileen, ja miksi pelkoa? No koska homo sapiens varastaa eikä kasvata lapsista empaattisia kyselijöitä neandertháleja kohtaan, enkä tuomitse kaikkia, mutta jalohopean varastamisella on pitkät juuret.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bisnestä ei pidä sekoittaa politiikkaan. Sehän on bisneksen ensimmäinen sääntö. Kuinka tyhmiä ne tuolla Goodyearilla oikein ovat?
Nykyään on vaikeaa olla sekoittamatta bisnestä politiikkaan koska jos bisneksesi ei miellytä vasemmistoradikaaleja olet nopeasti valtaisen someraivon ja boikottien kohde.
Yritäpä esim. Suomessa olla yhtään isompi yritys ja olla sponssaamatta jotain pride-kulkuetta kun he kyselevät rahaa.
Kertoo vain siitä, että 1984 maailma on jo täällä.
Surullista.
Onneksi on vielä Red Bull, joka on anti-mädättäjä yhtiö. En kylläkään juo energiajuomia, mutta aion jotenkin tukea RB:tä lompakollani. RB perustaja on anti mädättäjä ja Trump kannattaja.
Luin jostain että narsistiset ihmiset puolustavat toisiaan. Trump on narsisti pahinta laatua, joten jos koet vetoa häneen sinulla itselläsi lienee suurella todennäköisyydellä narsistisia piirteitä. Aivan varmasti on jos et edes ymmärrä mitä tarkoitetaan Trumpin narsistisilla piirteillä. Ts. koet että Trump on normaali, niin kuin sinä.
Ecclestone on varmaan rahoittanut teidän lapselliset provot tähän aamuun Trumpista.