Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka houkutella tyttöystävä kimppakivaan.

Vierailija
30.08.2013 |

Haluttais ihan törkeesti nähdä tyttöystävä vieraan kanssa, mutta ei vaan innostu kun mä kuulemma riitän. Tavallaan ihan ok, mutta ei mua haittais, päinvastoin.

Vinkkei miten olette saaneet naisenne mukaan?

Ollaan 29/24 v

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto. Jos ei riitä toinen toisilleen niin jatka matkaa.

Vierailija
22/30 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on fantasiana parempi kuin toteutettuna. Loppupeleissä ellet ole koomakännissä jännitys vie parhaimmana terän. Ja kännissä se on säheltämistä. Normit suomalaiset jännittää kuitenkin eikä seksi ole silloin parasta. Sitäpaitsi sitten jälkipeleissä voi tulla (ja taitaa aika useinkin tulla) mustasukkaisuutta. Sitten voi käydä niin että kokeiluja jatketaan ominpäin kumppanin tietämättä ja erohan siitä tulee. Haluatko todella pilata suhteesi yhden sähläyksen takia? Kyllä olen kokeillut ja kadun koko loppuikäni.

M53

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan kyllä löydetty kivoja, rentoja, kokeneita miehiä ja pareja seksiin. Ei mitään sähellystä vaan nautintoa....

Vierailija
24/30 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 16:55"]

Me ollaan kyllä löydetty kivoja, rentoja, kokeneita miehiä ja pareja seksiin. Ei mitään sähellystä vaan nautintoa....

[/quote]

mistä olette löytäneet noin hyvin?

Vierailija
25/30 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa kun pitää alkaa liottamaan vehkeitä vieraassa tussussa, ei oo oma liitto p*skankaan arvoinen. Todellisuus on että näissä asioissa ei ole "undo" -mahdollisuutta. Harkitkaa ennenkuin on myöhäistä. Kaikkia unelmia ei tarvi toteuttaa.

M44

Vierailija
26/30 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä mies. Meillä on hyvä, pitkä parisuhde jossa seksi on hyvää ja vilkasta. Kaikkea uutta tekisi mieli molempien kokeilla. Aisurijutut ei iske mulle paremminkin haluaisin kokeilla tyydyttää 2 naista kerralla. Rouvaa ei lesboilu kiinnosta eikä minuakaan aihe kiihota. Paras vaihtoehto olisi kahden pariskunnan kimppa, jokainen saisi vuorollaan kahta vastakkaisen sukupuolen edustajaa ja kenenkään ei tarvitsisi homostella eikä jäädä osattomaksi. Ei mua kiihota se että vieras mies panee mun rouvaa mutta se olisi hinta siitä että saan panna vierasta rouvaa sekä kahta naista yhtäaikaa. Harkitaan toimeenpanemista vielä.

Vierailija
27/30 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla aivan mahtava vastaus tällaiseen kimppakivajuttuihin. Nimittäin kokeilkaapa naiset tai miehet tätä. Jos mies ehdottaa naiselle kimppakivaa niin, että tyttöystävä + toinen nainen siihen. Sanot että onnistuuu, mutta yhdellä ehdolla. Kun kuitenkin tämä mies panee näitä molempia naisia niin yhtä tasa-arvoista olisi, että tämä nainen saa myös vastapalveluksen. Ehdottaisin siis että kimppakivaa myös niin että nainen ja tämän naisen miesystävä sekä sitten toinen mies siihen ja tämän poikaystävän pitää panna tätä naista sekä myös tätä miestä. Se olisi ihan oikeutettua. Se joka sitä ruinaa (kimppakivaa) saa myös thdä likaiset työt!! kiitos!!

Vierailija
28/30 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istu sohvalla kalut tanassa jonkun jannun kanssa, kun tyttöystävä tulee kotiin. Kyllä se siitä innostuu.

Vierailija
29/30 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2013 klo 15:11"]

Kyllä vaan. Minä olen nainen ja vielä kaikenlisäksi olen ollut aavistuksen kontrollifriikki ja epävarma kehostani. Niin vain kävi, että mieheni nimenomaan keskustelemalla pystyi tuomaan esille mikä häntä tässä m+m+n kuviossa kiihottaa ja sai ehkä minut pikkuhiljaa haluamaan itsekin tuota fantasiaa. Viime kevään ensikokemuksen jälkeen olen harrastanut kimppaa yhteensä 11 eri kerta

a sekä yksin, että mieheni kanssa.

Jos kiinnostaa, niin lisää kokemuksiani löytyy blogistani www.janitanmaailma.blogspot.fi

[/quote]

Älkää nyt hemmetissä ainakaan uskoko näitä juttuja mitä netistä luette.

Noita "Janitan" tyylisiä seksinovelleja on netti puolillaan. Ihan hauskahan niitä on lukea, mutta tuokin yksi blogin juttu on kuin suora kopio erään seksinovelli-sivun jutusta. 

Tyylistä päätellen voi olla myös miehen kirjoittamia, miksei myös jonkun ylipainoisen ja keski-ikäisen tylsistyneen rouvan.

Fifty Shades of Gray ja muut outoja seksijuttuja esittelevät kirjat on suosittuja, mutta ne on vain VIIHDETTÄ. No, trollihan tämä koko ketjukin on...

Vierailija
30/30 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

meitä on kaksi naista ja on kyllä ollut vaikeaa löytää meille miestä kolmanneksi... ilmeisesti ollaan sitten vaan niin rumia kun kukaan ei oikein lähde mukaan... kerran kokeiltiin ja oli aivan ihanaa... mutta jäi vähän puolitiehen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi