Miten reagoit kun puolisosi pieraisee?
Oletko tyrmistynyt vai jätätkö huomioimatta vai jotain muuta?
Kommentit (32)
Soitan koronalinjalle ja pakotan testiin.
En ottaisi piereskelevää puolisoa. Minusta ei ole kohteliasta piereskellä muiden seurassa ja voihan sitä oman kumppaninsakin seurassa olla kohtelias.
Sille ei voi mitään, jos vahingossa pääsee, silloin voi sanoa anteeksi.
Kerran tapahtui sellainen hyvin järkyttävä tilanne, että vaimoni pieraisi. Laitoin välittömästi avioeron vireille, koska olin käyttänyt elämästäni useita vuosia etsiessäni ympäri maapallon naista, joka ei piere. Alussa luulin, että maailman kaikki naiset pierevät, kunnes joku tiedemies paljasti, että alvariinsa piereminen on vain suomalaisten naisten geenimutaatio. Eniten menetin tietysti rahaa, kun yritin etsiä suomalaista pierutonta naista.
Onneksi joku saman ongelman kanssa paininut mies vinkkasi, että alapa matkailla aasiassa. Siellä naiset ovat sivistyneitä, eivätkä piere lainkaan. Aluksi en uskonut pätkääkään, mutta kun oikeasti matkailin muutaman vuoden aasian maihin tutustuen, oli pakko uskoa, että vain suomalaiset naiset ovat aivan järkyttäviä pieruperseitä.
Löysin sieltä nykyisen aivan jumalattoman kauniin vaimoni ja olemme olleet jo yli 10v naimisissa, ja täysin pieruttomana. Monet suomalaiset naiset yrittävät puolustella pieremisiään sillä, että ihminen muka pieree litratolkulla ainakin unissaan. Pierupuhetta sanon minä! Olen niin allergisoitunut pieruille aiemmissa suhteissani, että nänästäni on tullut niin tarkka, että nykyinen työni on toimia kansainvälisen tiedeyhteisön kautta aikain tarkimpana sensorina tutkittaessa eri tuoksuja.
Ymmärrätte varmaan millainen järkytys oli havahtua vaimoni pieruun.!?
Onneksi, todella onneksi näin vain unta ja unessa olin naimisissa suomalaisen naisen kanssa, joka pieri ja pierut haisivat aina pahemmalle kuin sikalan haju.
Oikeastihan minulla on kaunis ja nuori aasialainen nainen, joka ei piere.
Olen kehittänyt metodin muillekin miehille, että haluaisivatkohan hekin täysin saasteettoman, eli pieruttoman naisen ja esim. ostoskeskuksissa yleensä mies kulkee hieman eri linjaa naisensa kanssa, eli kun nainen ohittaa minut, luon merkittävän katseen miehen silmiin ja samalla näytän sieraimillani ja kulmillani eleen, josta jokainen piereskelevän naisen omaava mies tajuaa, mitä tarkoitan.
On ollut järkyttävää huomata, että yli 89% suomalaisista naisista ovat aivan järkyttäviä haisuleita.
Suomessa on siis miljoonia miehiä, jotka kärsivät naisensa myrkyllisistä kaasuista ja EU on luvannut aika merkittävän suuruisen rahoituksen, että saan järjestettyä ns. raittiusleirejä, eli mies pääsee vaikka viikoksi pakoon muijansa löyhkää.
Mieheni ei IKINÄ piere muiden läsnäollessa. Ilmavaivat hoidetaan vessassa tai ulkona. Hyi helvetti!
Aplodeeraan villisti ja teen aaltoja.
Pieraisukin voi olla koronan merkki.
Vierailija kirjoitti:
En ottaisi piereskelevää puolisoa. Minusta ei ole kohteliasta piereskellä muiden seurassa ja voihan sitä oman kumppaninsakin seurassa olla kohtelias.
Sille ei voi mitään, jos vahingossa pääsee, silloin voi sanoa anteeksi.
Pierua päivisin pidättelevät pierevät öisin todella väkivaltaisesti. On koettu niin monessa suhteessa, että prinsessa on niin sivistynyt päivisin, mutta sitten heti nukkumatin tultua peitto paiskautuu kattoon ja Zyklon-B tuntuu ihan lälläritavaralta.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni ei IKINÄ piere muiden läsnäollessa. Ilmavaivat hoidetaan vessassa tai ulkona. Hyi helvetti!
"Hyi helvetti"? Onkohan vähän liioittelua?
Ihminen ei ole märehtijä, joten piereminen on oire jostain vakavammasta ongelmasta.
Vaimo pieraisee?
Eihän naiset piere?!