Missä asioissa olet keskimääräistä parempi?
Kommentit (43)
No sanotaaan että olen ainakin vähän onnellisempi seuraavana päivänä kun olen juoonut 5-6 litraaa kaljaa ka runkannnut 3 kertaaa. Rauha ja se etttei kaipaaa mitään.
Homoilussa. Eikun niin siinä olenkin selvästi huonompi. Ei kulje sitten yhtään.
Panemisessa, varmaan ne jotka ovat arvostelleet, niin yhdeksän kymmenestä yhden illan hoidoista todennut juuri noilla sanoilla, että olin keskimääräistä parempi pano. Toisaalta itse en kyllä koskaan arvostele tai vertaile tuossa asiassa ketään, ainakaan ääneen.
Urheilussa. Lisäksi minulla on absoluuttinen sävelkorva. Hirveästi hyötyä ei ole kyllä kummastakaan.
Oikeinkirjoituksessa ja kirjoitusnopeudessa.
Osaan kirjoittaa oikein seuraavat sanat tai lyhenteet:
- tuleppa
- ns
- Suomalainen (kansalaisuus)
- sydämmellisesti
- enään
- agressiivinen
- ulko ovi
- korona pandemia
Käyttäjä35379 kirjoitti:
- tuleppa
- ns
- sydämmellisesti
- enään
- agressiivinen
- ulko ovi
- korona pandemia
Niinpä osaat.
Vierailija kirjoitti:
Olemaan luuseri
Mä myös olen siinä hyvä.
Panemisessa, paalutuskone ei ole mitään minuun verrattuna, painan tiukkaantahtiin tuntitolkulla ja kullini on iso.
Muuten olen ihan täysi työtön luuseri.
Käyttäjä35379 kirjoitti:
- tuleppa
- ns
- sydämmellisesti
- enään
- agressiivinen
- ulko ovi
- korona pandemia
Muuten et sitten osaa kirjoittaa? "Osaan kirjoittaa oikein seuraavat sanat ja lyhenteen" olisi ollut oikein. Seassa on vain yksi lyhenne.
Tiedän keskimääräistä enemmän Slovakian historiasta
Kirjoittaminen, luovuus, ihmistuntemus, empatiakyky ja älykkyys.
Vierailija kirjoitti:
Panemisessa, paalutuskone ei ole mitään minuun verrattuna, painan tiukkaantahtiin tuntitolkulla ja kullini on iso.
Muuten olen ihan täysi työtön luuseri.
Kelpaisi. Tuutko yöksi? :-) -nainen
Mulla on ihan liian hyvä muisti. Se on taakka. Olen myös nopea hahmottamaan tilanteita ja prosessiketjuja. Sekin on taakka. Pääsisin helpommalla olemalla normaalimpi näiden asioiden suhteen. Kärsin yksinäisyydestä ja lääkitsen sitä alkoholilla.
Piirtämisessä, asioiden yhdistelemisessä, kirjoittamisessa. Aikoinaan olin taitava pianisti, mutta valitettavasti sen taidon annoin hulahtaa tiehensä harjoittelemattomuudella vuosien varrella.
Säästämisessä. Oon pienestäkin palkasta pystynyt säästää hyvin.
Kakin varmaan paremmin ja enemmän kuin monet muut.
Ei oo vitsi.
Kirjoittamisessa ja ylianalysoimisessa