Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

K.Kiuru kiemurtelee yle uutisissa.

Vierailija
19.08.2020 |

Toimittaja kysyy, miten onnistuu yhtälö, kun kaikki vähänkin oireilevat tulisi testata, mutta testiin ei käytännössä pääse. Kiuru alkaa höpisemään vastauksena suomalaisten käsihygieniasta.
Pitäisikö ministereille laittaa jonkinlainen kysymyksen ymmärtämiskoe ennen virkaan astumista?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

:Dddddd

Vierailija
2/8 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin kuulostaa siltä, että taas porukka siellä housut kintuissa tarjoilee jotain tavoitteita ja muuta epämääräistä lätinää peittelemään sitä, että mihinkään ei olla varauduttu.  Pelkkää tyhjää puhetta, mitään konkretiaa ei ole sen takana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh. Hallitushan ei palkkaa hoitajia tai johda kuntia ja sairaanhoitopiirejä. Hallitoalamaiset ei vaan toimi tavoitteen mukaisesti halutun aikaikkunan sisällä, vaikka rahoitus on hoidettu kuntoon.

Vierailija
4/8 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen entistä enemmän alkanut tykätä Kristasta. Nainen joka tekee eikä mieti. Ehkä se on myös hänen heikkous: kykenee käymään kolmea eri keskustelua yhtäaikaa ja lukemaan kahta lehteä samaan aikaan. Lisäksi vähän häiritsi tänään kun joka kolmas lause oli että "pääministeri Marin sanoi sitä ja tätä". Silti Krista on aikaansaava ihminen.

Vierailija
5/8 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kiuru sanoi tiedotustilaisuudessa että huono hygienia ja siksi koronaa

Vierailija
6/8 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen entistä enemmän alkanut tykätä Kristasta. Nainen joka tekee eikä mieti. Ehkä se on myös hänen heikkous: kykenee käymään kolmea eri keskustelua yhtäaikaa ja lukemaan kahta lehteä samaan aikaan. Lisäksi vähän häiritsi tänään kun joka kolmas lause oli että "pääministeri Marin sanoi sitä ja tätä". Silti Krista on aikaansaava ihminen.

Buoh! blaa...blaa...blaa...

Vierailija
7/8 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hönö se on ja sohlaaja.

Ei se saanut edes testausta kuntoon

Vierailija
8/8 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset