Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poliisi löi putkapahoinpitelyn uhria kolmesti nyrkillä: ”Näytti, että tämä on yleistä hupia laitoksella”

Vierailija
19.08.2020 |

Kolmissakymmenissä ollut mies makasi sairaalassa heikossa kunnossa. Hän oli ollut lähellä menettää henkensä poliisin käsittelyssä.

Ruhjeita oli eri puolilla, kylkiluita oli vaurioitunut ja hengitys pysähtynyt. Iltalehden aiempien tietojen mukaan elintoiminnat olivat hetkeksi lakanneet, mutta uhri oli saatu viime hetkellä elvytettyä.
Tallenteelta näkyy, kuinka mies painetaan putkan lattialla olevalle ohuelle muovipatjalle.

Tarkastusta jatketaan. Uhria yritetään pitää miehissä aloillaan. Paikalla on useita poliiseja. Yksi näyttää naureskelevan putkan ovella.

Osa pitää uhria kiinni jaloista. Kaksi vartijaa painaa häntä yläruumiista samaan aikaan kun putkavälikohtaukseen myöhemmin sivusta tullut vanhempi konstaapeli iskee uhria kolmesti nyrkillä.

Uhri valahtaa lopulta elottomaksi poliisien alla. Paikalle kutsutaan ambulanssi, jonka miehistö saa tämän elvytettyä ja kiidätettyä sairaalaan.

Nähtyään tutkijoiden esittämän videon uhri toteaa kuulustelijalle:

– Minulle ei ole poliisiin mitään luottamusta. Minulle ei ole aikaisempaa rikollista taustaa, mutta minua on kohdeltu kuin taparikollista.

– Minusta kyse on tapon yrityksestä. Näytti kaiken kaikkiaan, että tämä on yleistä hupia Lahden poliisilaitoksella, uhri paheksui sitä, etteivät paikalla olleet esimiehet puuttuneet tilanteeseen.

Rikoksesta epäilty poliisi ja kaksi vartijaa kiistivät syyllistyneensä mihinkään rikokseen. Todistajina kuullut poliisit pitivät riehuvan asiakkaan taltuttamiseksi käytettyjä voimakeinoja asianmukaisina. Humalaisen asiakkaan putkalle kuljettanut ylikonstaapeli oli ainoa, joka myönsi kuulustelijalle:

– Meidän on turha kiistää, ettemmekö nähneet (poliisin nimi) lyöneen (uhrin nimi) kolme kertaa. En osaa sanoa, miksi hän niin teki.

Kommentit (815)

Vierailija
341/815 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme, että luottamus poliisiin on kaiken jälkeen niinkin kova kuin mitä on. Herää kysymys, onko suuri osa kansalaisista jotenkin tyhmiä.

Yksittäistapaus = kaiken jälkeen. 

Toivottavasti et saa apua poliisilta kun sinulla on oikea hätä. 

Eipä tuo video siltä näytä että olisi mikään yksittäistapaus. Ennemminkin näyttäisi siltä että porukka on suorastaan rutinoitunut huvittelemaan pahoinpitelemällä puolustuskyvytöntä kiinniotettua henkilöä. 

Poliisin tulee avustaa kaikkia ihmisiä lain määrittämillä tavoilla, täysin riippumatta siitä mitä miltä nämä ihmiset ovat poliisiväkivallasta. Oliko vielä muuta epäselvää?

Yksi poliisi löi kolme kertaa. Ja tämä on järjestelmällistä poliisiväkivaltaa, jota  kaikki 8000 suomalaista poliisia harjoittaa? 

Onko 8000 joku maaginen suosikkilukusi, kun se pitää moneen viestiin kirjoittaa? Aika monta poliisia tuolla ahtaassa putkassa on ja kaikki osallisena tuohon pahoinpitelyyn. Vaan veikkaan, ettei nuo tilat ihan 8000 poliisia vedä.

Niin? Yksi poliisi löi. Oliko sulla jotain kommentoitavaakin? 

Aika pahan kyllä pistit. Oli.

Miten olisi, että yksi poliisi videolla todistettavasti löi vatsaan, kun viisi painoi patjaan ja oikeudessa käsiteltiin jo kyydissä lyömistä sekä lyöntejä päähän? Ainiin ja poliisi ei onnistunut salaamaan tapahtumia, vaan yksi poliiseista todisti lyönneistä vaikkei kenenkään olisi ilmeisesti pitänyt sanoa mitään. Viisi poliisia piti vaan kiinni, mutteivät sattuneet näkemään. Syyttäjälläkin kävi hassusti, että salasi, mutta oikeus erehtyi julkaisemaan.

Kun salailu on noin tavanomaista ja jos se olisi onnistunut poliiin kollegiaalisuuden mukaisesti saattaisi olla vain 0 poliisia jotka löi ja yksi vangittu hörhö joka puhuu omiaan. Mutta kun se video julkaistiin...

Sinäkö olit siellä poliisiauton kyydissä? Kun itse "uhrikaan" ei muista tapahtumista mitään.

Edelleenkään sinä et tiedä tapauksesta yhtään mitään 

Vaikutat kommentteinesi siltä, että olet itse ollut paikalla ja nyt pitää puolustella omaa kunniaa.

Vaikka kyseinen mies olisi tehnyt murhan tai terrori-iskun, häntä ei silti saa putkassa hakata niin että elvytystä tarvitaan. Poliisilla ei ole valtuuksia jaella rangaistuksia, vaan sitä varten meillä on oikeuslaitos. Jos olet poliisi ja tämä on sinulle epäselvää, häpeän sinua ja toivon että pääset virastasi mahd. pikaisesti.

Toki olen poliisi, jopa itse lyöjä. Kun argumentteja ei enää ole.....

Edelleenkin, yhdellä ainoalla poliisilla paloi käämit, ja se siitä. 

Kummasti sinä jakelet oikeutta mammapalstalla, vaikka itse toteat että se on oikeuslaitoksen tehtävä. 

Yksi ainoa poliisi ei pidellyt uhria yksin kiinni. Yksi ainoa poliisi ei yksin salannut tutkinnan aineistoa ja päästänyt edes vastaajaa katsomaan tilannetta kuin kerran. Yksi ainoa poliisi ei yrittänyt syyttäjänä salata aineistoa. Vaan yksi ainoa oikeuden päätös julkaisi tuon videon jota yritettiin niin kovaa salata ja yksi ainoa poliiseista todisti tapahtumista vaikka paikalla oli useampi.

Yksikään videolla paikallaolleista poliiseista ei ole syytön, kun ei puuttunut pahoinpitelyyn. Varmasti useampi kuin yksi näki mitä tapahtui ja useampi kuin yksi väitti, ettei nähnyt.

Paikallaolleet eivät puuttuneet koska kyse oli ihan normi meininki tuolla. Yksi tekijöistä kertoi oikeudessa saaneensa nohevasta toiminnastaan tilanteessa jopa kehuja päällystöltä.

Juu, ihan varmaan on normimeininki. Ihan varmaan oikein kehutaan. Lähteet? 

Vierailija
342/815 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Semmoinen polliisi meillä.

Niin tarkoitat tätä yhtä yksittäistä poliisia? 

Ei vaan koko laitosta, joka yritti vieläpä peitellä tätä.

Jokainen yksittäinen poliisi edustaa toimiessaan koko laitosta. Tämän luulisi olevan selvää.

Suomen 70 000 hoitajaa on vastuussa Aino Nykopin insuliinimurhista? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/815 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme, että luottamus poliisiin on kaiken jälkeen niinkin kova kuin mitä on. Herää kysymys, onko suuri osa kansalaisista jotenkin tyhmiä.

Eipä tuo video siltä näytä että olisi mikään yksittäistapaus. Ennemminkin näyttäisi siltä että porukka on suorastaan rutinoitunut huvittelemaan pahoinpitelemällä puolustuskyvytöntä kiinniotettua henkilöä. 

Poliisin tulee avustaa kaikkia ihmisiä lain määrittämillä tavoilla, täysin riippumatta siitä mitä miltä nämä ihmiset ovat poliisiväkivallasta. Oliko vielä muuta epäselvää?

Yksi poliisi löi kolme kertaa. Ja tämä on järjestelmällistä poliisiväkivaltaa, jota  kaikki 8000 suomalaista poliisia harjoittaa? 

Onko 8000 joku maaginen suosikkilukusi, kun se pitää moneen viestiin kirjoittaa? Aika monta poliisia tuolla ahtaassa putkassa on ja kaikki osallisena tuohon pahoinpitelyyn. Vaan veikkaan, ettei nuo tilat ihan 8000 poliisia vedä.

Miten olisi, että yksi poliisi videolla todistettavasti löi vatsaan, kun viisi painoi patjaan ja oikeudessa käsiteltiin jo kyydissä lyömistä sekä lyöntejä päähän? Ainiin ja poliisi ei onnistunut salaamaan tapahtumia, vaan yksi poliiseista todisti lyönneistä vaikkei kenenkään olisi ilmeisesti pitänyt sanoa mitään. Viisi poliisia piti vaan kiinni, mutteivät sattuneet näkemään. Syyttäjälläkin kävi hassusti, että salasi, mutta oikeus erehtyi julkaisemaan.

Kun salailu on noin tavanomaista ja jos se olisi onnistunut poliiin kollegiaalisuuden mukaisesti saattaisi olla vain 0 poliisia jotka löi ja yksi vangittu hörhö joka puhuu omiaan. Mutta kun se video julkaistiin...

Sinäkö olit siellä poliisiauton kyydissä? Kun itse "uhrikaan" ei muista tapahtumista mitään.

Vaikutat kommentteinesi siltä, että olet itse ollut paikalla ja nyt pitää puolustella omaa kunniaa.

Vaikka kyseinen mies olisi tehnyt murhan tai terrori-iskun, häntä ei silti saa putkassa hakata niin että elvytystä tarvitaan. Poliisilla ei ole valtuuksia jaella rangaistuksia, vaan sitä varten meillä on oikeuslaitos. Jos olet poliisi ja tämä on sinulle epäselvää, häpeän sinua ja toivon että pääset virastasi mahd. pikaisesti.

Kummasti sinä jakelet oikeutta mammapalstalla, vaikka itse toteat että se on oikeuslaitoksen tehtävä. 

Yksi ainoa poliisi ei pidellyt uhria yksin kiinni. Yksi ainoa poliisi ei yksin salannut tutkinnan aineistoa ja päästänyt edes vastaajaa katsomaan tilannetta kuin kerran. Yksi ainoa poliisi ei yrittänyt syyttäjänä salata aineistoa. Vaan yksi ainoa oikeuden päätös julkaisi tuon videon jota yritettiin niin kovaa salata ja yksi ainoa poliiseista todisti tapahtumista vaikka paikalla oli useampi.

Yksikään videolla paikallaolleista poliiseista ei ole syytön, kun ei puuttunut pahoinpitelyyn. Varmasti useampi kuin yksi näki mitä tapahtui ja useampi kuin yksi väitti, ettei nähnyt.

Yksi poliisi lyö kolme kertaa, kesto 1.5 sekuntia. Sen näet itsekin videolta.

Mitä tuossa ajassa itse ehdit reagoimaan? 

Edelleenkään en ole väittänyt mitään muuta kuin sen, että yksi ainoa poliisi löi.

Sinä olet edelleenkin leimaamassa koko poliisikuntaa yksittäistapauksen perusteella. Motiivisi siihen? 

Millä tavalla leimaan koko poliisikuntaa, kun kerron mitä poliisi itse on tehnyt? Eikö poliisi itse leimaa toimintaansa tuolla videolla mitenkään?

Jokainen poliisi on viranomainen ja lain mukaan viranomaisen toiminta on julkista ja Jokaisella on oikeus luoda siitä mielipiteensä. Minusta poliisi toimii väärin silloin, kun tuolla tavalla porukalla pakotetaan toinen alas ja pahoinpidellään.

Millään iskujen ajallisella kestolla ei ole yhtään väliä sen jälkeen, kun koko pahoinpitelyllä uhri on saatu elottomaksi. Jos naama on ruhjeilla, siihen ei selitykseksi riitä vartaloon osuneet iskut.

Poliisin tekojen salaus ei yhtään parantanut sen poliisille aiheuttamaa julkisuuskuvaa vaan päinvastoin. Salauspäätökset eivät tapahtuneet niiden nopeiden iskujen aikana, vaan ne on tehty vuoden mittaan harkiten.

Vierailija
344/815 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannabisluuserit täällä haukkuvat poliisia minkä kerkee. Haluis ettei kukaan puuttuisi niiden huumekauppaan

Vierailija
345/815 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi poliisi lyö kolme kertaa, kesto 1.5 sekuntia. Sen näet itsekin videolta.

Mitä tuossa ajassa itse ehdit reagoimaan? 

Edelleenkään en ole väittänyt mitään muuta kuin sen, että yksi ainoa poliisi löi.

Sinä olet edelleenkin leimaamassa koko poliisikuntaa yksittäistapauksen perusteella. Motiivisi siihen? 

Millä tavalla leimaan koko poliisikuntaa, kun kerron mitä poliisi itse on tehnyt? Eikö poliisi itse leimaa toimintaansa tuolla videolla mitenkään?

Jokainen poliisi on viranomainen ja lain mukaan viranomaisen toiminta on julkista ja Jokaisella on oikeus luoda siitä mielipiteensä. Minusta poliisi toimii väärin silloin, kun tuolla tavalla porukalla pakotetaan toinen alas ja pahoinpidellään.

Millään iskujen ajallisella kestolla ei ole yhtään väliä sen jälkeen, kun koko pahoinpitelyllä uhri on saatu elottomaksi. Jos naama on ruhjeilla, siihen ei selitykseksi riitä vartaloon osuneet iskut.

Poliisin tekojen salaus ei yhtään parantanut sen poliisille aiheuttamaa julkisuuskuvaa vaan päinvastoin. Salauspäätökset eivät tapahtuneet niiden nopeiden iskujen aikana, vaan ne on tehty vuoden mittaan harkiten.

Naaman ruhjeethan ei millään voi olla tulleet ennen poliisin kiinniottoa? EI NIIN MILLÄÄN?

Sinä kun tunnut tietävän tapauksesta kaiken, niin kerro toki tapahtumat jotka edelsivät kiinniottoa? 

Edelleenkin, yksi ainoa poliisi löi. Mitään muuta sinäkään et pysty väittämään 

Vierailija
346/815 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo mammat ole selvästi putkassa viruneet. Kyllä monet kytät ihan oikeesti on sadisteja tai purkaa omaa pahaa oloaan väkivallalla asiakkaita kohtaan.

Tietäisittepä miten mieskytät kohtelee narkomaaninaisia suljettujen ovien takana. Ja loput kyylää valvontakameran kuvaa...

Vierailija
347/815 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paikallaolleet eivät puuttuneet koska kyse oli ihan normi meininki tuolla. Yksi tekijöistä kertoi oikeudessa saaneensa nohevasta toiminnastaan tilanteessa jopa kehuja päällystöltä.

Juu, ihan varmaan on normimeininki. Ihan varmaan oikein kehutaan. Lähteet? 

Näin kertoi oikeudessa, että kehuja tuli. Kannattaa tutustua oikeudenkäyntiaineistoon, jota sitäkin pyrittiin lainvastaisesti poliisin toimesta salaamaan. Näin on todennet prof. Mäenpää, joka on Suomen ykkönen näissä asioissa.

Vierailija
348/815 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisit on järjestö, jossa rikollista ja väärintekevää suojellaan muiden toimesta viimeiseen saakka. Oli kyseessä sitten väkivalta, huumeet tai vaikka seksuaalirikokset. 

Vierailija
349/815 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatteko sen nuoren miehen joka videoi autostaan ulkona seisovan poliisin uhkailun? Poliisilla on paljon valtaa.

Vierailija
350/815 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut poliisit suhtautuu asiakkaisiinsa kuin he olisivat ali ihmisiä. Muutama vuosi sitten tosi tv.sä Poliisit muistan kohtauksen kun joku miespuolinen makasi maassa naama veressä ja poliisit tuli paikalle siihen ja toinen sanoi että, kaveri on ottanu vähä käkättimeen. Mutta onpa Lahdessa kyllä hurja meno ja kukaan ei myönnä mitään. Putkan videokin kyseen alaistetaan . Mulla tuli paha olo aivan kun katsoin tuon videon.

Vierailija
351/815 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisin toiminnan puolustelijat, olisiko teistä ok myös sellainen tilanne, että esimerkiksi hoitajat jättäisivät hoitamatta sellaiset potilaat, jotka eivät heidän mielestään ansaitse hoitoa? Palomiehet ei pelastaisi palavasta talosta v*ttumaista juoppoa, joka on sammunut sänkyynsä? Tällainen yhteiskunta olisi teistä ok? Ensihoitajat saa myös jakaa oikeutta: ”Hei tää onkin naapurin Pena ja on muuten pettänyt vaimoaan, otetaas toinen tehtävä, Pena on sydänkohtauksen ansainnut.”

Vierailija
352/815 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo mammat ole selvästi putkassa viruneet. Kyllä monet kytät ihan oikeesti on sadisteja tai purkaa omaa pahaa oloaan väkivallalla asiakkaita kohtaan.

Tietäisittepä miten mieskytät kohtelee narkomaaninaisia suljettujen ovien takana. Ja loput kyylää valvontakameran kuvaa...

Suomessa on kuollut putkaan aika moni ihminen. Eihän siellä yöaikaan kukaan vahdi jos joku vaikka kaadetaan portaissa tai tökätään täyteen huumeita. Moni putkaan kuollut on näitä "sairaskohtauksia".... ihan muuten terveet ihmiset.

Vierailija
353/815 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siisus, mitä hurskastelua, kun pol'iittisesti korre'ktit pääsevät taas pätemään ja osoittamaan hyvyyttään.

Kun kadulla känniääliö riehuu, lähentelee ja pelottelee lapsia, niin sitten huudetaan polllllliisia heti v'tun paikalla, heti vt'u laittamaan tällaiset vankilaan, vt'u siellä vain donitseja syödään, kun kunnon kansalaisia ahdistellaan. Mihinkä tämä maalima on menossa. Paitsi jos se riehuja on mu'sta, niin sitten ei uskalleta huutaa niin voimakkaasti, vaan aletaaan mieluummin haukkumaan poliitikkoja, että kun on epäonnistuttu kot'outtamisessa/mmuu'ttopolitii'kassa.

Jokainen individuaali/lumiHUItale -räyhääjäukko putkaan tuolta kaduilta ja mun puolesta saisi vetää kunnon turpakäräjät aina näille kus'päille. Minkäänlaista myötätuntoa ei näille geo'rgeille tai suomalaisille rähi'näviinamöy'kkääjille tipu. Näitä on stana saanut väistellä koko nuoruutensa ja vielä pitäisi sitten näiden 'oikeuksia' alkaa puolustamaan. Hah. Missäs nämä miehet on, kun vaaditaan nuorten naisten oikeutta kulkea kadulla ilman että huudellaan ja ahd'istellaan. Juu herj'aamassa netissä akoista jotka keksivät omiaan.

Vierailija
354/815 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Semmoinen polliisi meillä.

Niin tarkoitat tätä yhtä yksittäistä poliisia? 

Ei vaan koko laitosta, joka yritti vieläpä peitellä tätä.

Jokainen yksittäinen poliisi edustaa toimiessaan koko laitosta. Tämän luulisi olevan selvää.

Suomen 70 000 hoitajaa on vastuussa Aino Nykopin insuliinimurhista? 

Tuskinpa raikkamaisesti puollustelivat tekoa, niin kuin suuri osa poliiseista näyttää yrittävän. Ja tuossa toimi iso ryhmä ihan yhteisymmärryksessä.

Vierailija
355/815 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään fanityttöjä vaan keski-ikäisiä veroja maksavia naisia, jotka eivät hyväksy sitä, että tuollaiset poliisit saavat toimia virassa.

Itselläkin on poikia, jo aikuisia miehiä, eikä onneksi äitinä tarvitse heitä hävetä kuten noiden poliisien äidit saavat hävetä silmät päästään.

Uudelleenkoulutus jollekin toiselle alalle, ei enää ikinä poliisin haalareita päälle näille.

Enemmän mua kuitenkin hävettäis tuon uhrin äitinä, tyyppi vetää pään täyteen ja lähtee kaupungille riehumaan ja pääsee maijan kyytiin. Vielä senkin jälkeen järjestää joukkopainin poliisin kanssa ja saa raudat jalkoihinkin. Kyllä mua äitinä hävettäisi. Poliisit hoitivat hommansa hyvin, nuo kolme lyöntiä poislukien.

Vierailija
356/815 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro toki kokemuksesi narkomaaninaisena?

Vierailija
357/815 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään fanityttöjä vaan keski-ikäisiä veroja maksavia naisia, jotka eivät hyväksy sitä, että tuollaiset poliisit saavat toimia virassa.

Itselläkin on poikia, jo aikuisia miehiä, eikä onneksi äitinä tarvitse heitä hävetä kuten noiden poliisien äidit saavat hävetä silmät päästään.

Uudelleenkoulutus jollekin toiselle alalle, ei enää ikinä poliisin haalareita päälle näille.

Enemmän mua kuitenkin hävettäis tuon uhrin äitinä, tyyppi vetää pään täyteen ja lähtee kaupungille riehumaan ja pääsee maijan kyytiin. Vielä senkin jälkeen järjestää joukkopainin poliisin kanssa ja saa raudat jalkoihinkin. Kyllä mua äitinä hävettäisi. Poliisit hoitivat hommansa hyvin, nuo kolme lyöntiä poislukien.

Eli poliisi hoitaa hyvin kunhan asiakas ei "koulutuksessa" kuole, vaan ainoastaan on kuolla?

Vierailija
358/815 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestäni koko sellissä olleella 8 hengen virkavaltaseurueella on kollektiivinen vastuu tilanteesta. Todistajina olleet poliisit eivät huomanneet mitään omituista tilanteessa... Eikö tuo ole väärä todistus, kait heillä on silmät ja korvat päässä. 

Vierailija
359/815 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poliisin toiminnan puolustelijat, olisiko teistä ok myös sellainen tilanne, että esimerkiksi hoitajat jättäisivät hoitamatta sellaiset potilaat, jotka eivät heidän mielestään ansaitse hoitoa? Palomiehet ei pelastaisi palavasta talosta v*ttumaista juoppoa, joka on sammunut sänkyynsä? Tällainen yhteiskunta olisi teistä ok? Ensihoitajat saa myös jakaa oikeutta: ”Hei tää onkin naapurin Pena ja on muuten pettänyt vaimoaan, otetaas toinen tehtävä, Pena on sydänkohtauksen ansainnut.”

Edelleenkin yksi poliisi ja yksittäistapaus.

Sinäkin olet ensimmäisenä poliisia apuun soittamassa kun tosipaikka on kohdallasi. 

Vierailija
360/815 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannabisluuserit täällä haukkuvat poliisia minkä kerkee. Haluis ettei kukaan puuttuisi niiden huumekauppaan

Minut on tuomittu sakkoihin kasvatuksesta omaan käyttöön. Poliisit kohteli asiallisesti eikä laittaneet edes rautoihin. Omalla käytöksellä on vaikutusta kohteluun. Puolin ja toisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän