Kuinka uskottava tämä Tuksun selitys sinusta on?
Olen nähnyt parempiakin valehtelijoita...
Kommentit (4)
Onkohan Tukiainen ollut yhdessäkään haastattelussa selvinpäin? Vai haastatellaanko sitä nimenomaan vain kännisenä, jotta juttuihin tulee lisää lennokkuutta? (Sen kohdalla ehkä tarpeetonta.)
Mielestäni hyvinkin uskottava. Olen itsekin kauniina blondina joutunut kateellisten kansasisarten toimesta vastaavanlaisen ajojahdin kohteeksi. Esim. väkisin on juotettu viinaa, haastettu mun kanssa riitaa ja lyöty (vaikka ihan viattomana olen harrastanut small talkkia jenkkityyliin) sekä väitetty etten hoida lemmikkejäni hyvin vaikka oikeasti olen lemmikkien Äiti Teresa
Juu osaan samaistua tuohon 4:n tilanteeseen. Minäkin olen 170cm ja 55kg blondi, mutta kaikkien kateellisten kanssaihmisten silmät vääntävät minut 149cm ja 170kg kokoiseksi. XXXS-kokoiset vaatteetkaan eivät tajua olla kokoani, kateuttaan tietenkin.
Myöskään valtiovalta ei kateuttaan tottele minua, olen mukamas saanut jotain linnatuomioita. Ihan vaan koska nimeni on Tuhanna Jokiainen, muuta syytä ei ole. Koska maailmassa tehdään raaempiakin rikoksia, niin tämän nojalla minua ei tulisi tuomita siitä, että olen moukuttanut turpaan kymmeniä ihmisiä. Lisäksi nimeni takia verottaja vainoaa minua, ihan vaatii veroja maksamaan. Kyllä on pöyristyttävää tässä epäoikeusvaltiossa!!!!!
Siis hä?! Uskookohan se itse noita juttujaan? Hoitoa Johanna tarvitsisi, oikeasti.