Olen töissä päiväkodissa, vain lapsia varten, en lasten isukkeja.
Olen nuori ja kauniskin. En sitten yhtään tykkää työssäni tuijottelevista isukeista. Tulee niin likainen olo jo siitä, kun joku setämiesiässä oleva pienen lapsen isä tuijottaa. Turhaa fantasioitte mitään.
Kommentit (36)
Minun arkeani taas piristää eräs kivanoloinen isä, jonka lapsi on samassa pkssa kuin lapseni. En kyllä aio häntä mitenkään lähestyä. Mutta hymy ja tervehtiminen piristää kenen tahansa päivää. Suomalaiset on jotenkin niin jäykkiä, pieni viaton flirtti ja ystävällisyys tälläisissä arjen tilanteissa on ihan suotavaa täälläkin.
Vierailija kirjoitti:
Minun arkeani taas piristää eräs kivanoloinen isä, jonka lapsi on samassa pkssa kuin lapseni. En kyllä aio häntä mitenkään lähestyä. Mutta hymy ja tervehtiminen piristää kenen tahansa päivää. Suomalaiset on jotenkin niin jäykkiä, pieni viaton flirtti ja ystävällisyys tälläisissä arjen tilanteissa on ihan suotavaa täälläkin.
Jos se on sinkku niin miksi et lähestyisi?
En tiedä onko hän sinkku, mutta en myöskään itse halua tällä hetkellä mitään ihmissuhderintamalla. Silti minusta on mukava nähdä hänet.
Emma K. kirjoitti:
Kun minä olin työssä päiväkodissa pidin siitä, että minua katseltiin. Kävin joskus treffeillä yh-isien kanssa. Ja monelle annoin karvalaukkuakin.
Hah hah hah, kualen nauruun . . .
kas kun et antanu silkkipussukkaa.
Senpä takia joo me päikkyyn halutaan just töihin että saa luontaisetuna edes kattoo ihania isukkeja , eli
kiva kun sais mut hyvä et ees näkee! HAH HAH hAh !!!
Ei vaan, paras isi on isi joka sieppaa sovitusti jälkeläisensä ripeästi ilman jaaritteluja kiittää ja sanoo heipat.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko hän sinkku, mutta en myöskään itse halua tällä hetkellä mitään ihmissuhderintamalla. Silti minusta on mukava nähdä hänet.
Eihän se aina mitään parisuhdetta tarkota jos pyytää esim puistoilemaan juttuseuraks ja lapset leikkii keskenään.
Itseä ei olis haitannu pätkääkään sillon kun lapsi oli päiväkodissa.
Puistoissa oli miehenä aina tylsää kun ei siellä ikinä juttuseuraa saanu. Pikemminki naiset katteli pitkin nenän vartta ihan ku olis niiden reviirille menny
Emma K. kirjoitti:
Kun minä olin työssä päiväkodissa pidin siitä, että minua katseltiin. Kävin joskus treffeillä yh-isien kanssa. Ja monelle annoin karvalaukkuakin.
Tämä Emma K on sitten naisena esiintyvä mies. Säälittävä.
Kyllä tällä alueella missä itse asun ja liikun on paljon isiäkin puistoissa ja rupatellaan paljonkin mitä nyt lasten kaitsemiselta ehtii.Ei ole yhtään sellaista mielestäni, että olisi jotenkin outoa, että isätkin puistossa. Liekö hieman erilaista eri alueilla. Mutta luulen, että tällä alueella suurin osa on parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Emma K. kirjoitti:
Hah hah hah, kualen nauruun . . .
kas kun et antanu silkkipussukkaa.
Senpä takia joo me päikkyyn halutaan just töihin että saa luontaisetuna edes kattoo ihania isukkeja , eli
kiva kun sais mut hyvä et ees näkee! HAH HAH hAh !!!
Ei vaan, paras isi on isi joka sieppaa sovitusti jälkeläisensä ripeästi ilman jaaritteluja kiittää ja sanoo heipat.
Niinpä sit yritän joka kerta ja aina pitää jäädä juttelemaan. Nyt Koronan takia saa lapsen mukaan paljon nopeammin
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tällä alueella missä itse asun ja liikun on paljon isiäkin puistoissa ja rupatellaan paljonkin mitä nyt lasten kaitsemiselta ehtii.Ei ole yhtään sellaista mielestäni, että olisi jotenkin outoa, että isätkin puistossa. Liekö hieman erilaista eri alueilla. Mutta luulen, että tällä alueella suurin osa on parisuhteessa.
Ilmeisesti eri alueilla erillaista.
Itse aina toivoin juttuseuraa puistoon mutta pari hassua kertaa näin toisen miehen puistossa.
Mummoja kyllä näki useammin ku miehiä ja mummojen kanssa se oli useasti mukava rupatella.
Tai useasti ja useasti mutta sen mitä näki ja mukavan avoimesti jutulle tulivat.
Naisista harva edes moikkaa takasin kun kohteliaasti yrittää tervehtiä.
Tosi outoa. Täällä kyllä yhtä paljon miehiä kuin naisia puistossa ja paljon jutellaan. Jotkut harvat o hiljaisempia. Täällä Helsingissä.
Vierailija kirjoitti:
Eihän se parisuhde rupattelua estä. Mukavempihan se on puistossa rupatella kun istua hiljaa jos toinen sattuuki olemaan parisuhteessa.
Ei aina tarvii olla mitään taka ajatuksia
Joo. Tuttua. Nuorena yläasteen opettajana tuli kaksi kertaa eteen tilanne, jossa oppilaan vanhemmat olivat vastikään eronneet ja vanhempainillan jälkeen oppilaan äiti halusi "jatkaa kehityskeskustelua" esimerkiksi viinilasillisella hänen luonaan.
Juu sepä just onkin mukava jos voi jutustella ilman, että pitäisi olla tai oletetaan olevan "taka-ajatuksia".
En ole ikinä nähnyt kuumaa päiväkotitätiä eikä muutenkaan kiinnostaisi matalatuloinen nainen
Tunnen kaksi tapatusta; lastenhoitaja ryhtyi lohduttajaksi miehelle jolla kaksi lasta päiväkodissa, vaimo oli juuri kuollut syöpään. Sanomattakin selvää että kun leskimies jotenkin sai elämäntilanteensa haltuun, hoitaja sai jäädä. Tapaus 2: naimisissa oleva mies jonka mielestä (korkeassa virassa oleva) vaimo ei huomioinut häntä tarpeeksi, sai lastentarhaopen sympatiat puolelleen ja nyt hän ja yli kymmen vuotta nuorempi ”ope” asuvat yhdessä. Joten kolikolla on aina kaksi puolta.
Tsk tsk, onkos siellä joku kipakka 19-vuotias lähihoitajapimu tiukoissa farkuissa ja antavassa topissa ;)
-Setämies48