Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

biletys hidastaa ihan sikana painonlaskua!

Vierailija
28.08.2013 |

Vaikka käyn harvoin,juon kohtuudella (6 siideriä) ja sinä päivänä syön tosi kevyesti,seuraavana päivänä en mätä kaksinkäsin herkkuja,ehkä 1 karkkipussin..vaaka näyttää vielä viikon kaksikin tämän jälkeen +2-3kg...tosi kiva...aina sama juttu,sit just kun olen saanut nuo pois ja ajattelen pääseväni taas uusiin lukemiin,lukemaa siis alaspäin,jo on taas jotkut kekkerit joissa olisi kiva kohtuudella ottaa ja mennää tanssimaan illalla. Taaaas sama tilanne.olen nuorikin vielä...

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo alkoholin määränä ole pidemmän illan aikana määrä eikä mikään, mutta jos kyse on 0,5l/makeista siidereistä, kaloreita on tuossa määrässä jo aika potti.

Yhden makean siiderin keskiarvo on 274kcal, tämä kertaa kuusi on yli 1600kcal, ja oletettavasti sinä päivänä on myös syöty jotain. alkoholin poltto syrjäyttää kehossa rasvanpolton, eli karkeasti ottaen tuo koko 1600kcal pamahtaa rasvaksi kehoon, plus että aineenvaihdunta on vielä seuraavan päivän hidastunut.

Tosin suht pitkään näkyy vaikutus ap:lla silti, mulla vähän pitkäksikin mennyt juhlailta nollautuu kyllä jo seuraavalla viikolla, kunhan jaksaa jotain tehdä asialle. Pahimmillaankin tulos on vain plus miinus nolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla